X-Men Legends II: Rise of Apocalypse - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

X-Men Legends II: Rise of Apocalypse - poradnik do gry

Witam wszystkich miłośników mutantów - X-Men Legends II: Rise of Apocalypse - poradnik do gry

Witam wszystkich miłośników mutantów. Jest mi bardzo miło zaprezentować Wam poradnik do gry X-Men Legends II: Rise of the Apocalypse. W niniejszym tekście znajdziecie wszystkie informacje potrzebne do ukończenia gry. Oprócz tego są tu wszystkie odpowiedzi z quizu X-Men Trivia (zawarłem je w pięciu ostatnich rozdziałach) oraz rozmaite porady, jak dobrać sobie mutanta na dalszą drogę życia. Oprócz kompletnego opisu gry oraz metod walki z poszczególnymi bossami, poradnik zawiera też lokalizacje zdecydowanej większości przedmiotów.

Apokalipsę czas zacząć. Do boju.

Informacje o X-Men Legends II: Rise of Apocalypse - poradnik do gry

Autor : Maciej Shinobix Kurowiak

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 29, ilustracje: 64 .

Popularne strony w X-Men Legends II: Rise of Apocalypse - poradnik do gry

X-Men Legends II: Rise of Apocalypse - screen - 2005-08-17 - 51997X-Men Legends II: Rise of Apocalypse - screen - 2005-08-17 - 51996X-Men Legends II: Rise of Apocalypse - screen - 2005-08-17 - 51995X-Men Legends II: Rise of Apocalypse - screen - 2005-08-17 - 51994X-Men Legends II: Rise of Apocalypse - screen - 2005-08-17 - 51993X-Men Legends II: Rise of Apocalypse - screen - 2005-08-17 - 51992X-Men Legends II: Rise of Apocalypse - screen - 2005-08-17 - 51991X-Men Legends II: Rise of Apocalypse - screen - 2005-08-17 - 51990X-Men Legends II: Rise of Apocalypse - screen - 2005-08-17 - 51989

08.11.2005 19:20
zanonimizowany257962
2
Junior

Od kiedy Focus oznacza Moc? Ale to się akurat każdemu może zdarzyć, podobnie jak często występujące literówki. ;)

Pominięte zostały następujące kombinacje drużyn:
Femme Fatale (Storm, Scarlet Witch, Rogue, Jean Grey)
Energy Corps (Gambit, Bishop, Cyclops, Iron Man)

Warto było napisać, że w drużynie jest praktycznie niezbędna postać latająca. Ponadto warto dodać informacje dotyczące specjalnych pogawędek dostępnych tylko w przypadku pewnych postaci.

Krótki opis postaci dla osób nie zaznajomionych komiksami też by się przydał. Wiem, że nie jest to potrzebne, ale ładnie wygląda i niektórzy mogą być tym bardziej zainteresowani niż poradami dotyczącymi gry.

Istnieją pewne różnice (np. w dostępnych postaciach) pomiędzy wersją na Sony PSP, a wersją na komputery PC i inne konsole.

Wybacz za krytykę, ale o grze można by napisac nieco więcej. :)

09.11.2005 23:40
odpowiedz
Shinobix
14
Piano Noob

Witam.

Rzeczywiście, przypadkiem pominąłem te dwie kombinacje. Co do Focus - celowo napisałem "moc", gdyż jest to najprostszy odpowiednik i od razu wiadomo o co chodzi. A co do postaci latających, to napisałem coś o tym wspominając Magneto.

Zgadzam się. O tej grze można pisać właściwie bez końca, ale od tego są już komiksy.

Dzięki za krytykę i pozdrawiam.

11.11.2005 18:23
odpowiedz
zanonimizowany201670
10
Pretorianin

super gra, polecam!!!

05.04.2011 15:40
odpowiedz
kogut kto
1
Junior

ej ja gram w tom gre jestem na misji walki z michałem pokonuje go i jak potem cały czas som tel lasery i wrogowie to tych wroguw wale i wale a oni sie zamieniajom w coś co musze zrobić pris odpowiedzcie z góry dzienki

22.07.2014 13:55
odpowiedz
Neko93
1
Junior

Mam problem, pokonalam te panienki, ale nie pojawil sie holocaust.. i w sumie nic nie da sie zrobic.. czy ktos ma moze rozwiazanie tego problemy lub wyjasnienie skad taki blad?

22.07.2014 13:57
odpowiedz
zanonimizowany1014521
10
Generał

Obejrzyj jakiś filmik na YT jak ktoś przechodzi ten poziom. Może coś źle robisz.