Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

FlatOut - poradnik do gry

FlatOut - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Silver Class (2) | Trasy | FlatOut poradnik FlatOut

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Bay Circuit - Bay Cup Run

1 - Silver Class (2) | Trasy | FlatOut - FlatOut - poradnik do gry
Bay Cup Run jest bardzo podobne do Bay Amateur Run - Silver Class (2) | Trasy | FlatOut - FlatOut - poradnik do gry

Bay Cup Run jest bardzo podobne do Bay Amateur Run. Pierwszy zakręt tniemy, a w razie jakichkolwiek problemów używamy nitro. Teraz czeka nas szalona jazda dobrze nam już znaną długą prostą. Podobnie jak w Bay Amateur Run pokonujemy chęć wyskoczenia na muldzie. Przed samym końcem tego emocjonującego odcinka hamujemy i mijamy kolejny wiraż. Teraz czekają nas dwa następujące po sobie zakręty, ograniczamy prędkość i spokojnie je przejeżdżamy. Już nic nie powinno nam odebrać zwycięstwa.

Trudność - Nisko-Średnia

Liczba okrążeń - 4

Nagrody - I 2000$, II 1000$, III 500$

Rodzaj nawierzchni - Asfalt

Bunker Hill - Bunker Bigbang Run

2 - Silver Class (2) | Trasy | FlatOut - FlatOut - poradnik do gry
Pierwszy wiraż najlepiej ściąć, natomiast w przypadku drugiego takiego przejazdu nie polecam - Silver Class (2) | Trasy | FlatOut - FlatOut - poradnik do gry

Pierwszy wiraż najlepiej ściąć, natomiast w przypadku drugiego takiego przejazdu nie polecam. Dalej czeka nas nic innego, jak wyboista prosta zakończona bardzo niebezpiecznym zakrętem. Mijamy go trzymając się środka trasy i w razie czego - używamy nitro. Następnie czeka nas kolejny trudny wiraż. Tniemy. Kolejny element trasy wymaga od nas sporego skupienia. Do wyboru mamy trzy trasy - pierwszą z nich, przez roboty drogowe, zdecydowanie odradzam. Kolejna możliwość to przejazd przez jezioro, jednak sposób ten odradzam, gdyż płoty skutecznie zwolnią nasz bolid. Pozostaje wyjście trzecie, czyli trzymanie się wyznaczonej trasy. Problemów ciąg dalszy. Zwalniamy przed górką (w innym wypadku możemy trochę odlecieć poza trasę) i zasuwamy z dość dużą prędkością do mety.

Trudność - Średnio-Wysoka

Liczba okrążeń - 4

Nagrody - 1. 2500$, 2. 1200$, 3. 600$

Rodzaj nawierzchni - Żwir

Whattahoo Town - Whattahoo RoadRun

3 - Silver Class (2) | Trasy | FlatOut - FlatOut - poradnik do gry
Trasa prowadząca przez typowe amerykańskie miasteczko (w tym przypadku jest to Whattahoo) - Silver Class (2) | Trasy | FlatOut - FlatOut - poradnik do gry

Trasa prowadząca przez typowe amerykańskie miasteczko (w tym przypadku jest to Whattahoo). Jest to mix nawierzchni asfaltowej oraz szutrowej. Przestrzegam przed najeżdżaniem na krawężniki, gdyż może to się skończyć lotem naszego dzielnego kierowcy. Początek trasy nie powinien nam sprawić większych kłopotów, uważamy jedynie na trzecim zakręcie tj. nie pokonujemy go wewnętrzną stroną drogi. Chwilę później zobaczymy 90 stopniowy zakręt, w który wchodzimy na ręcznym. W razie czego, jest nitro. Nie przesadzamy zbytnio z prędkością i dwa kolejne zakręty (już na szutrze) przecinamy. Kolejny element trasy to przejazd przez szopę (w tym przypadku nie ma sensu trzymać się wyznaczonej trasy), który jest zarazem doskonałym skrótem. Przy okazji uzupełnimy nitro. Na przedostatnim zakręcie przed metą nie szalejemy.

Trudność - Średnio-Wysoka

Liczba okrążeń - 4

Nagrody - I 2000$, II 1000$, III 500$

Rodzaj nawierzchni - Asfalt (45%), szuter (55%)