Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Playboy: The Mansion - poradnik do gry

Playboy: The Mansion - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Wydawanie pisma | Życie Playboya | Playboy The Mansion poradnik Playboy: The Mansion

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

Wydawanie pisma

Każdy kolejny numer Playboya składa się z sześciu oddzielnych elementów, których jakości będziesz musiał osobiście doglądać. Wyrażona w króliczkach jakość elementów decyduje o jakości całego numeru - a ta im większa, tym większe płynące z niego zyski. Ogólną uwagą do wszystkich materiałów jest fakt, że ich poziom zależy od dwóch czynników: profesjonalizmu wykonujących je pracowników (umiejętności fotografów, inteligencji dziennikarzy, urody modelek) oraz ich poziomu zadowolenia. Im bardziej zadowoleni są nasi ludzie w chwili tworzenia materiałów, tym atrakcyjniejsze się one stają. Pilnuj więc, by przed zleceniem komuś zadania do wykonania poprawić mu nastrój przez rozmowę lub inne, dostępne w posiadłości atrakcje. Istotne jest także takie dobranie tematów, by cała gazeta zainteresowała sobą możliwie jak największe grono odbiorców, co osiągniemy przez premie tematyczne (demographic). Każdy tekst wpływa na maksymalnie cztery grupy docelowe. W zależności od poziomu wiedzy piszącego, artykuły o różnej jakości mogą cieszyć się zupełnie innym powodzeniem, niż wskazywałaby na to ich ocena (wyrażona w króliczkach po lewej stronie, obok tytułów artykułów na stosownym ekranie). Dla przykładu, artykuł o ocenie 5-króliczkowej może cieszyć się mniejszą popularnością, niż jego 3-króliczkowy odpowiednik, pióra autora o mniejszym zasobie wiedzy. O wszystkim decyduje "niewidzialna ręka rynku". Ważne jest, by materiały zlecane pracownikom zgodne były z ich upodobaniami. Jeśli zamawiasz artykuł u znanej osobistości, nie pozwalaj, by muzyk pisał artykuł o sporcie, gdyż jego jakość pozostawi wiele do życzenia. To samo tyczy się tekstów pisanych przez najętych na stałe redaktorów. Kwestia wywiadów już bardziej skomplikowana, jako że najlepszą jakość osiągamy wtedy, gdy obie osoby (redaktor i VIP) dzielą te same zainteresowania. Istotne jest także zbudowanie dobrych stosunków między nimi. Jak do tego doprowadzić, omówimy przy okazji stosunków międzyludzkich.

Zdjęcie na okładce (cover shot) - wszyscy wiemy, jaką wagę ma okładka w magazynie dla panów. Aby je uzyskać, potrzebujemy fotografa oraz znanej osobistości płci żeńskiej, która zgodzi się dla nas pozować. Tą samą modelkę możemy umieścić na okładce kilkukrotnie, jeśli tylko chcemy. Paradoks polega na tym, że jakość zdjęcia zależy tylko od czynników omówionych powyżej, praktycznie niezależna jest natomiast od faktycznego jego wyglądu. Nie przejmuj się więc, jeśli nie możesz uchwycić modelki w odpowiedniej pozycji lub kadrze. Robienie zdjęć jest, mimo tego, całkiem przyjemne i nie warto rezygnować z przyjemności fotografowania cyfrowego, kobiecego ciałka.

Rozkładówka (centerfold) - generalnie sytuacja taka sama, jak w przypadku okładki, z dwoma wyjątkami. Po pierwsze, w rolach głównych nie występują tu VIP-y, ale modelki (Playmates). Po drugie natomiast, każdą taką modelkę możemy umieścić w naszym magazynie tylko raz, po publikacji możemy ją równie dobrze zwolnić. Ciężkie życie, mała. Na szczęście dla nich, dobrze "rozbudowane" przedstawicielki płci pięknej przydają się na przyjęciach, gdzie dobrze spełniają rolę "atrakcji dla gości" (jestem chamem).

Fotoreportaż (pictorial) - tym razem potrzebny jest nam tylko fotograf, który sam wyruszy w teren i zrobi stosowne zdjęcia. My musimy pokryć koszty podróży.

Artykuł (article) - tekst zamawiany u najętych na stałe redaktorów. Napisanie go zajmuje im nieco czasu. Musisz tak dobrać temat artykułu, by odpowiadał on piszącemu, a przy okazji zainteresował pewną docelową grupę czytelników.

Felieton (essay) - zamówić go możemy u znajomych VIP-ów. Ważne jest, byśmy byli z piszącym w jak najlepszych stosunkach oraz by temat odpowiadał jego zawodowi. Za felietony musimy dodatkowo zapłacić, jako że nie piszą ich nasi pracownicy.

Wywiad (interview) - pisze go redaktor, na podstawie rozmowy z VIP-em. Kryteria decydujące o jakościwywiadu omówiłem już wyżej. Nie możesz przeprowadzić więcej niż jednego wywiadu z jedną znaną osobą.

Gdy wszystkie elementy pisma będą już gotowe, musisz zadecydować które z nich ostatecznie wykorzystasz w druku (czasami możesz mieć kilka możliwości). Gdy uznasz, że przygotowany magazyn zadowala Twoje wymagania, wydaj polecenie wydania go. I to w zasadzie wszystko - ten cykl powtarzać będziemy w czasie gry dziesiątki razy (gulp...), nabierając doświadczenia i serwując czytelnikom teksty i zdjęcia z coraz wyższej półki.