Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Vampire The Masquerade: Bloodlines - poradnik do gry

Vampire The Masquerade: Bloodlines - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Society of Leopold | Vampire The Masquerade Bloodlines poradnik Vampire The Masquerade: Bloodlines

Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2019

Jak się okazało, Sarkofagu nie da się otworzyć tak po prostu - Society of Leopold | Vampire The Masquerade Bloodlines - Vampire The Masquerade: Bloodlines - poradnik do gry

Society for the Preservation of Professors

Jak się okazało, Sarkofagu nie da się otworzyć tak po prostu. Beckett powiedział Ci, że jedynym źródłem informacji na jego temat jest Dr Johansen, archeolog, który odnalazł ten starożytny artefakt. Naukowiec został jednak porwany przez Society of Leopold. To Ci fanatycy, którzy spalili dom Alistera Grouta. Czas więc zapolować na łowców wampirów.

Po szybkiej przejażdżce taksówką, od razu trafisz na głęboką wodę. Misja ta jest trudna i wymaga bądź dużych umiejętności bojowych, bądź świetnego sneaku. Na tym etapie gry powinieneś jednak już mieć przynajmniej jedną z tych cech rozbudowaną prawie na maksimum. Tradycyjnie już, w poradniku postaram się zaproponować możliwie jak najbardziej finezyjne wyjście z sytuacji, przy czym możliwe jest oczywiście rozwiązanie pt. "Bij przeciwnika!". Uważaj jednak - na dachu budynku są snajperzy.

Zakradnij się pomiędzy skałami i nieco rozejrzyj. Przydatna byłaby tu dyscyplina Auspex, jeśli Twój wampir ją posiada. Obfuscate także będzie wielką pomocą. Zakradnij się do tylnych drzwi - sam wybierz, którą stroną posiadłości. Bądź ostrożny, postaraj się nie zostać zauważonym. Być może natrafisz na pojedynczych strażników stojących tyłem do Ciebie, wykorzystaj to sneak killami. Drzwi otwórz wytrychem, poziom trudności 5 nie powinien być żadną przeszkodą.

1 - Society of Leopold | Vampire The Masquerade Bloodlines - Vampire The Masquerade: Bloodlines - poradnik do gry
Pierwszą rzeczą , którą zobaczysz w środku, będzie czujnik laserowy - Society of Leopold | Vampire The Masquerade Bloodlines - Vampire The Masquerade: Bloodlines - poradnik do gry

Pierwszą rzeczą , którą zobaczysz w środku, będzie czujnik laserowy. Podejdź do laptopa, który nim steruje. Hasłem "soc" zmień ustawienie czytnika na "human", a tak zmieniony laser reagować będzie na obecność ludzi, Ty natomiast będziesz mógł swobodnie się poruszać. Przekradnij się do korytarza. Wartownika możesz usunąć, wabiąc do któregoś z pokoi drobnym hałasem. Na końcu korytarza jest pokój z trzema przeciwnikami, strzel z broni palnej w pudełko ładunków wybuchowych pod jeszcze jednym laptopem. Ewentualne niedobitki wykończ manualnie. Jeśli możesz otworzyć drzwi po lewej - zrób to. Jeśli nie, klucz znajdziesz na górze, w małym pokoju (nie musisz zbliżać się do dużej grupy łowców). Zejdź na dół i przekradnij się lub przebij do końca pomieszczenia. Jedną z beczek możesz wysunąć ze stojaka, za nią znajdziesz przejście do jaskini.

Zejdź po "schodach" na sam dół. Możesz zeskoczyć za stojącym strażnikiem i od razu się go pozbyć. W skrzyniach znajdziesz nieco amunicji. Na rozwidleniu tuneli skręć w lewo. Zabij strażników (możesz to zrobić strzelając w pudło rakiet, kiedy rozmawiają). W celi jest umęczony Ash, ten sam, któremu pomagałeś uciec z Hollywood. Nie zaszedł daleko. Daj mu Blood Packa, a dostaniesz punkt Humanity. Wróć do rozwidlenia tuneli i pójdź w inną stronę. Zabij strażników, sneakując lub nie. Jeden z nich będzie miał przy sobie klucz do celi Asha, uwolnij więc biedaka i wróć z powrotem. Szerokim tunelem udaj się na kolejną walkę z bossem.

2 - Society of Leopold | Vampire The Masquerade Bloodlines - Vampire The Masquerade: Bloodlines - poradnik do gry
Rodzina Grunfelda Bacha tropiła LaCroix od trzech pokoleń - Society of Leopold | Vampire The Masquerade Bloodlines - Vampire The Masquerade: Bloodlines - poradnik do gry

Rodzina Grunfelda Bacha tropiła LaCroix od trzech pokoleń. Teraz to Tobie przyjdzie wyręczyć Księcia w walce z ich przedstawicielem. Bach strzelać będzie do Ciebie ze strzelby snajperskiej, a także używać kilku mocy. Kiedy do niego podejdziesz, po zadaniu 2-3 ciosów zostaniesz oślepiony, a on teleportuje się zupełnie gdzie indziej. Ma także zaklęcie dające mu nietykalność na kilka sekund. Najlepiej jest walczyć z nim bronią palna, gdyż jego oślepianie bardzo zniechęca do gonienia za nim z kataną. Giwery zadają mu także dużo obrażeń, jest przecież człowiekiem. Wykorzystuj także wszelakie przeszkody, by unikać strzałów z jego snajperki.

Kiedy Bach zginie, wyjdź do małego budynku na górze - Society of Leopold | Vampire The Masquerade Bloodlines - Vampire The Masquerade: Bloodlines - poradnik do gry

Kiedy Bach zginie, wyjdź do małego budynku na górze. W środku spotkasz Dr Johansena, porozmawiaj z nim o Sarkofagu. Powie Ci on o kluczu, który został skradziony z Elizabeth Dane. Zaofiaruj mu pomoc w we wspólnej ucieczce. Gdy wyjdziecie na zewnątrz, okaże się, że Bach ostatkiem sił postanowił wysadzić całą jaskinię w powietrze. Biegnij do pomieszczenia, w którym widziałeś pomost i motorówkę. Wsiądź do niej. Spiesz się, masz tylko minutę!

3 - Society of Leopold | Vampire The Masquerade Bloodlines - Vampire The Masquerade: Bloodlines - poradnik do gry
Uwaga: Na wielu systemach gra w tym momencie odmawia posłuszeństwa i wychodzi do systemu - Society of Leopold | Vampire The Masquerade Bloodlines - Vampire The Masquerade: Bloodlines - poradnik do gry

Uwaga: Na wielu systemach gra w tym momencie odmawia posłuszeństwa i wychodzi do systemu. Jeśli u Ciebie też wystąpi ten problem, uruchom konsolę (szczegóły jej uruchomienia w dziale Cheaty, gdzieś na początku poradnika) i wpisz:

SaveJohansen()

ChangeLevel2 la_hub_1 taxi_landmark

Zostaniesz przeniesiony do Downtown. Zanim wejdziesz do Venture Tower, idź do swojego mieszkania. Heather ofiaruje Ci Body Amor, najlepszą zbroję w grze. Ktoś nabałaganił pod wieżowcem LaCroix. To Sabbat przeprowadził atak na jego siedzibę. Został on odparty, ale LaCroix postanowił odwlec poszukiwanie klucza do Sarkofagu i w pierwszej kolejności pozbyć się Sabbatu z miasta. Osobą odpowiedzialną za to dzieło, masz być oczywiście Ty.