Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

No Rest for the Wicked - poradnik do gry

No Rest for the Wicked - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

No Rest for the Wicked: Jak działa Weight Class? No Rest for the Wicked poradnik, porady

Ekwipunek, który nosicie w No Rest for the Wicked znacząco wpływa na zestaw ruchów Waszego bohatera. Na stronie tej wyjaśnimy Wam działanie tej mechaniki.

Ostatnia aktualizacja: 19 kwietnia 2024

W No Rest for the Wicked noszony przez Waszą postać ekwipunek wpływa na zestaw ruchów, jakimi dysponuje. W zależności od Waszych preferencji możecie zdecydować się na grę zwinnym i lekkim wojownikiem, ciężkim tankiem lub kimś pomiędzy. Na stronie tej wyjaśnimy Wam działanie mechaniki Weight Class i scharakteryzujemy każdą z dostępnych wariacji.

Czym jest Weight Class?

Weightr Class to współczynnik, na podstawie którego charakteryzowany jest zestaw ruchów Waszej postaci. Dzieli się na 3 grupy:

  1. Szybka;
  2. Normalna;
  3. Ciężka.
Wpływ na klasę ma ciężar noszonego przez Was ekwipunku - No Rest for the Wicked: Jak działa Weight Class? - No Rest for the Wicked - poradnik do gry

Wpływ na klasę ma ciężar noszonego przez Was ekwipunku. Po najechaniu na dowolny element wyposażenia na ekranie ekwipunku, Waszym oczom ukaże się okno sumujące statystyki tego przedmiotu. Jego ciężar znajduje się w dolnej części ramki obok ikony odważnika. Ubierając na siebie dany przedmiot, jego waga zostanie dodana do łącznej sumy noszonych przez Was rzeczy, co z kolei zdeterminuje Waszą Weight Class.

Aktualny i maksymalny możliwy ciężar ekwipunku podejrzycie w menu ekwipunku, ponad sylwetką Waszej postaci - No Rest for the Wicked: Jak działa Weight Class? - No Rest for the Wicked - poradnik do gry

Aktualny i maksymalny możliwy ciężar ekwipunku podejrzycie w menu ekwipunku, ponad sylwetką Waszej postaci. U dołu znajduje się natomiast pasek, pokazujący gdzie aktualnie znajdujecie się na skali. Pomoże Wam on w podjęciu decyzji, ile jeszcze przedmiotów musicie ubrać lub założyć, by zmienić klasę.

Szybka

Postacie w tej klasie poruszają się zauważalnie szybciej niż ciężsi wojownicy. Ich unik ma formę szybkiego błysku i dodatkowo zużywa zdecydowanie mniej energii. By jednak utrzymać tę klasę wagową, konieczne będzie zrezygnowanie z części przedmiotów (np. tarczy) i korzystanie z lżejszych zamienników. Lekka broń i pancerze najczęściej charakteryzuje się gorszymi statystykami.

Granie tym rodzajem bohatera polecamy osobą, które cenią sobie mobilność na polu walki i nie boją się walki w mniej bezpiecznym stroju - No Rest for the Wicked: Jak działa Weight Class? - No Rest for the Wicked - poradnik do gry

Granie tym rodzajem bohatera polecamy osobą, które cenią sobie mobilność na polu walki i nie boją się walki w mniej bezpiecznym stroju.

Normalna

Opcja zbalansowana. Normalnie obciążone postacie wciąż mogą dość szybko wykonywać uniki poprzez żwawy przewrót. Klasa ta oferuje też znacznie mniej restrykcji w kwestii tego, co może nosić Wasza postać.

Opcja ta przypadnie do gustu tym, którzy nie chcą męczyć się z ograniczeniami dwóch skrajnych opcji - No Rest for the Wicked: Jak działa Weight Class? - No Rest for the Wicked - poradnik do gry

Opcja ta przypadnie do gustu tym, którzy nie chcą męczyć się z ograniczeniami dwóch skrajnych opcji.

Ciężka

W przypadku klasy ciężkiej jedynym zmartwieniem jest maksymalny udźwig Waszej postaci. Bohater w tym stanie porusza się zdecydowanie wolniej, a jego unik przybiera formę powolnego przewrotu zużywającego sporo kondycji. Ciężkozbrojny bohater może jednak korzystać ze specjalnej opcji Pchnięcia Ramieniem, podczas której taranuje przeciwnika, który może zostać na pewnien czas wytrącony z równowagi.

Archetyp ten przypadnie do gustu graczom lubiącym postaci tankujące - No Rest for the Wicked: Jak działa Weight Class? - No Rest for the Wicked - poradnik do gry

Archetyp ten przypadnie do gustu graczom lubiącym postaci tankujące. Konieczne będzie jednak przyzwyczajenie się do mocno ograniczonej mobilności na polu walki.