Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Banishers Ghosts of New Eden - poradnik do gry

Banishers Ghosts of New Eden - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Banishers: Wszystkie wybory Banishers Ghosts of New Eden poradnik, porady

Banishers Ghosts of New Eden stawia w centrum historii szereg istotnych wyborów fabularnych. Na stronie tej przedstawimy Wam wybory oraz konsekwencje wszystkich decyzji w wątku głównym.

Ostatnia aktualizacja: 19 marca 2024

Najnowsza gra studia Don't Nod jest produkcją silnie stawiającą na aspekty narracyjne. Jednym z istotniejszych tego przejawów jest zawarcie w historii szeregu niejednoznacznych moralnie decyzji wpływających na świat przedstawiony oraz pewne aspekty rozgrywki. Na stronie tej przedstawimy Wam wszystkie najistotniejsze decyzje obecne w wątku głównym, a także postaramy się przybliżyć ich późniejsze konsekwencje.

Poświęcić kanibala Jacoba?

W pierwszym, poważnym przypadku nawiedzenia Waszym zadaniem będzie zbadanie śmierci trapera Benedicta - Banishers: Wszystkie wybory - Banishers Ghosts of New Eden - poradnik do gry

W pierwszym, poważnym przypadku nawiedzenia Waszym zadaniem będzie zbadanie śmierci trapera Benedicta. Po odkryciu mrożącej prawdy o tym, czego dopuścił się jego partner Jacob, staniecie przed wyborem: ukarać kanibala za jego występek lub pozwolić Benedictowi odejść do zaświatów i oszczędzić mordercę:

  1. Jeżeli zdecydujecie się na wydanie wyroku na Jacobie, Red poświęci życie kanibala co pozytywnie wpłynie na ścieżkę zmierzającą do wskrzeszenia Antei. Jacob rzecz jasna zniknie z mapy i nie będziecie mogli więcej z nim porozmawiać.
  2. Jeżeli zdecydujecie się wstąpienie lub wygnanie ducha Benedicta, opętanie ciążące na kanibalu dobiegnie końca i mężczyzna powoli zacznie godzić się z rzeczywistością. Po domknięciu wątku wciąż będziecie mogli rozmawiać z Jacobem, a także będziecie świadkami tego, jak rozżalony mężczyzna grzebnie zwłoki swojego niegdysiejszego towarzysza. Wybory te przybliżą Was do końcowego wstąpienia ducha Antei.

Zarówno opcja wstąpienia jak i wygnania ducha przybliżają Was ku ścieżce pokojowego wyzwolenia ducha Antei. Z perspektywy fabularnej, pierwsze z rozwiązań opiera się na pojednaniu zmarłej duszy z przeszłością, zaś opcja wygnania jest mniej subtelna i opiera się na siłowym odpędzeniu zjawy ze świata żywych.

Przysięga: Wstąpienie czy Wskrzeszenie?

Po domknięciu sprawy kanibala, Red i Antea odbędą ze sobą poruszającą rozmowę na temat przyszłości - Banishers: Wszystkie wybory - Banishers Ghosts of New Eden - poradnik do gry

Po domknięciu sprawy kanibala, Red i Antea odbędą ze sobą poruszającą rozmowę na temat przyszłości. W jej trakcie zostaniecie poproszeni o złożenie przysięgi w której zadeklarujecie, czy będziecie zmierzać ku pokojowemu odprawieniu duszy kobiety na tamten świat, czy może spróbujecie oszukać śmierć i przywrócić pogromczynie do życia.

Decyzja ta nie ma zbyt poważnych konsekwencji fabularnych. Deklarując jedno, nic nie stoi na przeszkodzie, by kierować swoje działania ku przeciwnemu rozwiązaniu. Wybór wpływa raczej na nastawienie głównych bohaterów, którzy w trakcie rozmów będą co jakiś czas nawiązywać do obranej ścieżki.

Poświęcić kucharkę-szpiega?

W obozowisku w Mrocznym Lesie poznacie historię Prudence - udającej skromną kucharkę szpieg działającą na rzecz francuzów - Banishers: Wszystkie wybory - Banishers Ghosts of New Eden - poradnik do gry

W obozowisku w Mrocznym Lesie poznacie historię Prudence - udającej skromną kucharkę szpieg działającą na rzecz francuzów. Za kobietą unosi się widmo jej tragicznie zmarłego męża pragnącego chronić ukochaną nawet po śmierci. Po odkryciu sekretu małżonków zostaniecie postawieni przed wyborem zakończenia dochodzenia:

Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie