Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Saints Row - poradnik do gry

Saints Row - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Saints Row 2022: Wszystkie misje - lista Saints Row - poradnik, solucja

Ta strona poradnika zawiera listę wszystkich misji fabularnych w Saints Row 2022. Do ukończenia jest kilkadziesiąt zadań w ramach głównej fabuły.

Ostatnia aktualizacja: 29 sierpnia 2022

Reboot gry Saints Row z 2022 roku oferuje ponad 30 głównych misji, które są wymagane do skończenia kampanii. Na tej stronie poradnika znajdziecie zestawienie wszystkich zadań głównej fabuły. Musicie je wszystkie zaliczyć żeby odblokować zakończenie i awansować do fazy endgame.

Wszystkie misje fabularne

  1. Pierwszy, k****, dzień - To misja prologu, w której musicie m.in. poznać podstawy walki, ochraniać NPC, a także dopaść przeciwnika uciekającego samolotem.
  2. Poranny dojazd - W misji tej poznacie podstawy sterowania samochodami oraz podróżowania po otwartym świecie gry.
  3. Zarobić na czynsz - W zadaniu tym nauczycie się jak radzić sobie podczas policyjnych pościgów, jak staczać walki z członkami gangów i jak podróżować po bezdrożach.
  4. Obserwuj i melduj - To większa misja z ataku na konwój, w której musicie przeskakiwać na kolejne pojazdy, niszczyć wrogie maszyny i pokonać mini-bossa z żółtym paskiem tarczy.
  5. Odrobina emocji - W misji tej poznacie i odblokujecie pierwsze przedsięwzięcie, którym jest warsztat samochodowy. Trzeba ukraść Idolom kontener i zawieźć go do JR-a.
  6. Zasada Petera - To misji z intensywnych walk w budynku muzeum. Z solucji dowiecie się jak dotrzeć do Kodeksu i jak go eskortować, oraz jak zaliczyć zagadkę z armatą.
  7. Bądź swoim własnym szefem - Po zabawnych scenkach w mieszkaniu bohaterów wyruszycie na ratunek atakowanym towarzyszom. Trzeba będzie pokonać pierwszego członka Kolektywu.
  8. Zabierz mnie do kościoła - Motyw przewodni tej misji to założenie nowej siedziby Świętych w opuszczonym kościele. Musicie zdobyć akt własności i pokonać wrogów.
  9. Biurowe rewolucje - To misja będąca wprowadzeniem do tematu sekretów nazywanych przedmiotami kolekcjonerskich. Znajdziecie pierwszy z nich - armatę.
  10. Networking - W zadaniu tym Święci pomagają JR-owi, niszcząc skrzynie z częściami. Na koniec misji odblokujecie też stół do planowania rozwoju przestępczego imperium.
  11. Bryka Neenah - W misji tej musicie zlokalizować skradziony pojazd towarzyszki. Trzeba m.in. odwiedzić warsztat Gabriela oraz ścigać się z czasem w drodze do kamieniołomu.
  12. Kuźnia - Bohaterowie atakują w tej misji halę produkcji aut gangu Los Panteros. Nasza solucja wyjaśnia jakie kroki prowadzą do sabotażu Kuźni oraz jak pokonać wrogiego mini-bossa.
  13. Agresywne werbowanie - To unikalna misja z walk na śmierć i życie na wyspie Boot Hill. Nasz opis przejścia opisuje zasady turnieju i podpowiada jak odnieść w nim zwycięstwo.
  14. Strzelanie do tego i owego - To zadanie z popisów ze strzelania do latających obiektów na strzelnicy. Z opisu dowiecie się też jak pokonać oddział Marshall i jak uciec najemnikom.
  15. Szybcy i nażarci - W misji tej bohaterowie odwiedzają kilka fast foodów szukając ulubionego posiłku Keva oraz wyruszają w pościg za pojazdem z dostawą.
  16. Groźni idole - W ramach tej misji trzeba odnaleźć i uratować porwanego Keva. Musicie m.in. wygrać bójkę w barze, rozbroić bomby przy wielkim znaku oraz pokonać mini-bossa Idolów.
  17. Pustynna Rada - Jest to tytuł miejskiej gry LARP-owej, z którą zapoznacie się w ramach misji fabularnej. Solucja wyjaśnia jak zdobyć strój do gry, jak pokonywać wrogów i jak zbierać loot.
  18. Wysoki profil - Podczas zaliczania tej misji awansujecie przestępcze imperium na poziom 2. Sam etap wymusza staczanie walk z policją oraz zgubienie policyjnego pościgu.
  19. Pogranicze - To duża misja z infiltracji więzienia z zamiarem uwolnienia Nahualliego. Nasza solucja wyjaśnia jak unikać wykrycia oraz jak poprawnie zbiec z placówki Frontier.
  20. Corpus delicti - W misji tej musicie pomóc JR-owi w pozbyciu się policji. Oprócz tego nasz opis przejścia wyjaśnia jak zniszczyć wszystkie dowody z magazynu i jak zestrzelić śmigłowce.
  21. Idole śmole - To jedna z mniej złożonych misji, w której musicie odzyskać kilkadziesiąt paczek skradzionych przez gang Idolów.
  22. Przejażdżka po pączki - W misji tej główny bohater musi bronić się przed atakującymi go masowo cywilami. Nasza solucja wyjaśnia jak doprowadzić do usunięcia statusu Wanted.
  23. Wytchnienie od harówki - To zadanie ze wspólnej wyprawy bohaterów kamperem, których nie ominą jednak konfrontacje z członkami dwóch różnych gangów.
  24. Wielki napad na pociąg - W misji tej Święci postanawiają ukraść pieniądze z tytułowego pociągu. Nasz opis przejścia opisuje kolejne wagony i sekcje pociągu.
  25. W uznaniu dla sztuki - W zadaniu tym musicie spełnić życzenie Neenah i ukraść 3 różne rzeźby, a następnie przetransportować je bezpiecznie do siedziby Świętych.
  26. Jeździec biesa - To drugie zadanie miejskiej gry LARP-owej, w której zajmiecie się pozyskaniem części i zbudowaniem unikalnego pojazdu Bowelrod.
  27. Do wyłomu - To finałowa misja LARP-owa, w której główni bohaterowie ochraniają Warownię Krakena oraz atakują Ford Thunderpump i rozprawiają się z bossem Gwen.
  28. Wszyscy na pokład - W misji tej Święci wyruszają na poszukiwania straconego wcześniej Kodeksu. Musicie m.in. przedostać się na luksusowy jacht i rozprawić się z dwoma członkami Kolektywu.
  29. Klauzula o zakazie konkurencji - To zadanie z ataku na główną siedzibę frakcji Marshall, w której musicie docierać na kolejne piętra wieżowca i pokonać mini-bossa Gatling Gunner.
  30. Pakiet na odchodne - Motywem przewodnim tej misji jest usunięcie Atticusa z zarządu Marshall. Stanie się to możliwe poprzez przejęcie czołgu SI i dokonanie masowych zniszczeń.
  31. Dobry glina/zły glina - W misji tej Święci próbują nakłonić siłą szefową policji Michaels do odwrócenia jej zainteresowania od ich przestępczego imperium. Trzeba ją zastraszyć z pomocą śmigłowca.
  32. After party - To pierwsza z finałowych misji kampanii, w której główny bohater odwiedza imprezę i próbuje wydostać się z koszmaru.
  33. W samo południe - To misja z ponownych odwiedzin w fikcyjnym miasteczku Silver Gulch, w trakcie której trzeba odnaleźć najemnika nadającego się do przesłuchania.
  34. Ostateczna rozgrywka - To ostatnia misja głównej fabuły, w której musicie zaatakować kasyno, uratować przyjaciół oraz pokonać finałowego bossa. Nasza solucja opisuje zakończenie i fazę endgame.

Dodatkowe informacje o głównych zadaniach

1 - Saints Row 2022: Wszystkie misje - lista - Saints Row - poradnik do gry
  1. Dostępne zadania możecie przeglądać i rozpoczynać dzięki aplikacji Misje w smartfonie. Niektóre questy mają dodatkowe wymagania powiązane np. z dostatecznym rozwinięciem Waszych przedsięwzięć.
  2. Czasami możecie mieć kilka zadań do wyboru i możecie wtedy zaliczać je w innej kolejności od tej z naszej solucji. Warto jako pierwsze wybierać misje z dobrymi nagrodami (np. unikalne bronie, nowe przedsięwzięcia).
  3. Misje możecie przerywać i restartować z poziomu menu pauzy. Nie przewidziano niestety możliwości ich powtarzania, ale nie ma na szczęście w nich żadnych znajdziek, które moglibyście bezpowrotnie przegapić.