Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

My Time at Sandrock - poradnik do gry

My Time at Sandrock - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

My Time at Sandrock: Learning to Ride - solucja, opis przejścia My Time at Sandrock poradnik, solucja

W My Time at Sandrock istnieje możliwość podróżowania po świecie gry na grzbiecie wierzchowca. W zadaniu Learning to Ride, Elsie nauczy was jazdy wierzchem i pokaże, gdzie wypożyczyć konia.

Ostatnia aktualizacja: 28 czerwca 2022

Poniższa strona zawiera opis przejścia misji pobocznej Learning to Ride, w której Elsie nauczy was przemieszczania się po okolicy konno, a nawet pozwoli przez tydzień korzystać z wierzchowca za darmo.

Czas na wykonanie misji: 18 godzin

Nagroda: 300 EXP, Relationship: Elsie +10

Go to the Yakmel Ranch

Zadanie rozpocznie się w momencie, gdy otrzymacie od Elsie list z zaproszeniem na naukę jazdy konnej - My Time at Sandrock: Learning to Ride - solucja, opis przejścia - My Time at Sandrock - poradnik do gry

Zadanie rozpocznie się w momencie, gdy otrzymacie od Elsie list z zaproszeniem na naukę jazdy konnej. Gdy przeczytacie pismo, skierujcie się do Wandering Y Ranch, na wschód od The Blue Moon Saloon, a następnie porozmawiajcie z Elsie.

Follow Elsie

Dziewczyna przedstawi was swojemu ojcu Cooperowi, który prowadzi ranczo Yakmelów - My Time at Sandrock: Learning to Ride - solucja, opis przejścia - My Time at Sandrock - poradnik do gry

Dziewczyna przedstawi was swojemu ojcu Cooperowi, który prowadzi ranczo Yakmelów. Otrzymacie możliwość darmowego wypożyczenia konia albo Yakmela na tydzień. Polecamy pierwszą opcję, gdyż koń jest prawie dwa razy szybszy od swojej alternatywy.

Podejdźcie do zwierzaka, aby na niego wsiąść i podążajcie za Elsie. Musicie dotrzeć do konkretnego punktu na pustyni znajdującego się na północ od stajni. Dziewczyna dokładnie was do niego zaprowadzi.

Gdy już dotrzecie na miejsce, Elsie podziękuje za wspólną przejażdżkę i poinformuje o możliwości wypożyczania wierzchowca u Coopera, gdy darmowy tydzień się skończy. To już koniec zadania.