My Time at Sandrock - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
My Time at Sandrock - poradnik do gry

My Time at Sandrock - poradnik do gry

Przygoda na pustyni My Time at Sandrock, poradnik, solucja to pełny opis przejścia, najlepsze porady na start, dotyczące walki i budowania. Opisujemy wszystkie mechaniki gry, statystyki postaci, przedmioty, Commissions, uprawę roślin, tworzenie postaci i wymagania sprzętowe.

Ostatnia aktualizacja: 24 czerwca 2022

Poradnik do gry My Time at Sandrock to kompletny zbiór informacji o zawartości gry oraz szereg porad, dzięki którym budowanie, wytwarzanie narzędzi i prowadzenie badań będzie znacznie prostsze. W sekcji porady na start znajdziecie przydatne informacje, które ułatwią wam rozgrywkę w My Time at Sandrock. W dalszych częściach poradnika do gry podpowiadamy jak dbać o relacje z mieszkańcami i wziąć ślub, jak skutecznie pozyskiwać surowce oraz ulepszać przedmioty.

Publikacja zawiera również kompletny opis przejścia zadań głównych i dodatkowych zlecanych przez NPC, a także FAQ z odpowiedziami na ważne pytania, w tym jak zdobyć konia oraz jakie struktury najlepiej wybudować. Wyjaśnimy również czym są zadania typu Commissions w My Time at Sandrock oraz jakie profity można otrzymać za ich wykonanie.

Nie zabrakło również opisu i porad dotyczących tworzenia postaci w My Time at Sandrock, a także opisu i porad dotyczących zdobywania Punktów Doświadczenia, Knowledge Points, a także Atrybutów, dzięki którym rozwiniecie umiejętności swojej postaci.

Na końcu poradnika znajdziecie Aneks, w którym zapoznacie się z minimalnymi i zalecanymi wymaganiami sprzętowymi na PC.

My Time at Sandrock: Szybkie porady na start

  1. Uważnie przeglądajcie schematy - zawierają dokładne informacje jak budować i które składniki są niezbędne do ukończenia konkretnych urządzeń i przedmiotów. Jest to szczególnie ważne przy bardziej wymagających projektach, które obejmują wieloetapowe przygotowania komponentów. Schematy informują również gdzie szukać przedmiotów.
  2. Zapisujcie grę manualnie - chociaż gra posiada opcję autosave, warto także zapisywać stan rozgrywki ręcznie. Może się zdarzyć, że będziecie chcieli wrócić do poprzedniego zapisu w przypadku utraty ważnego składnika.
  3. Pamiętajcie o odpoczynku - każdy dzień w grze kończy się o 3:00. Jeśli nie udacie się do łóżka przed tą godziną, wasza postać zemdleje i otrzyma karę w postaci obniżenia paska Staminy. Najlepiej skorzystać ze snu przed północą, gdyż następnego dnia otrzymacie bonus do zdobywanego doświadczenia oraz zadawanych obrażeń.
  4. Pilnujcie czasu - niektóre misje mają ograniczony czas na ich wykonanie, dlatego warto przerwać mniej ważne czynności, aby skupić się na wypełnieniu zadania. Jest to szczególnie ważne w przypadku misji pobocznych oraz Commissions, gdyż nie możecie podjąć kolejnej próby ich wykonania tego samego dnia, zaś fiasko kończy się karą w postaci ujemnych punktów Reputacji.
  5. Pilnujcie zapasów części - wiele aktywności w grze wymaga czasu, dlatego pamiętajcie, by mieć pod ręką kilka zapasowych sztuk różnych części. Dzięki temu szybciej ukończycie zadania oraz wytworzycie nowe przedmioty i struktury bez konieczności poświęcania czasu na tworzenie mniej zaawansowanych składników.
  6. Usuwajcie piach z urządzeń - z czasem na maszynach osadza się piach, który spowalnia ich działanie, a co za tym idzie, czas produkcji się wydłuża. Warto od czasu do czasu sprawdzić stan urządzeń i oczyścić je, by działały z pełną wydajnością.
  7. Zwiększajcie miejsce w ekwipunku - szybko może okazać się, że brakuje wam miejsca na surowce i przedmioty. Warto poświęcić pieniądze na zwiększenie liczby slotów w torbie, by mieć pod ręką jak najwięcej rzeczy. Jest to znacznie wygodniejsze niż ciągłe wyciąganie z zapasowych skrzyń niezbędnych w danym momencie składników i pozwala przynieść więcej zdobyczy z dalszych wypraw.

Więcej porad znajdziecie na osobnej stronie: Porady na start.

My Time at Sandrock: Wszystkie misje główne, solucja

Ta sekcja pozwoli wam na pomyślne wykonanie zadań głównych w My Time at Sandrock.

  1. Welcome to Sandrock - tu dowiecie się, gdzie odnaleźć swój nowy warsztat.
  2. The New Builder - podczas zadania skonstruujecie swój pierwszy sprzęt.
  3. Becoming Official, First Day on the Job - czas na zarejestrowanie waszego warsztatu i przyjęcie pierwszego legalnego zlecenia.
  4. Picking Up the Slack - w tym zadaniu zbudujecie Crane Lift, czyli pierwszą większą konstrukcję, która pozwoli wam dostać się do kopalni.
  5. On the Shoulders of Buried Giants - w tym zadaniu poznacie badacza Qi, który pomoże wam opracować schematy nowych maszyn.
  6. The Show Must Go On - waszym zadaniem będzie odbudowanie zniszczonej przez burzę piaskową sceny.

My Time at Sandrock: Wszystkie misje poboczne, solucja

W tej sekcji znajdziecie opis przejścia zadań pobocznych w My Time at Sandrock.

  1. Jasmine Co. Official Sandrock Tour - w tym zadaniu Jasmine zabierze was na krótką wycieczkę po miasteczku i opowie o interesujących miejscach.
  2. Combat Training - podczas tej misji Pen zaznajomi was z podstawami walki swojego pierwsze sparingu.
  3. The Gift of Water - w tym zadaniu odwiedzi was Burgess i zwiększycie swoje zapasy wody w Water Tank.
  4. Takin' it Easy - to zadanie pozwoli wam zagrać w Whac-a mole oraz zjecie obiad z Elsie i Mi-an.
  5. Taste of Your Own Medicine - podczas misji poznacie kruka X oraz jego właściciela Fanga, a także spróbujecie tajemniczych medykamentów.
  6. World of Sandfishing - w czasie zadania nauczycie się tworzyć pułapkę na piaskowe ryby i wyruszycie na pierwszy połów.
  7. Mining Time! - w tym zadaniu Rocky poprosi was o wydobycie Copper Ore.
  8. Over the Moon - w tej misji pomożecie Owenowi w odnalezieniu zagubionego szyldu Blue Moon Saloon.
  9. A Piece of the Past - podczas tego zadania odtworzycie swój pierwszy relikt i umieścicie go w muzeum.
  10. Wanted! - w tym zadaniu pomożecie Penowi rozwieszać listy gończe za przestępcą Loganem.
  11. Pedagogy Postponed - w tej misji stworzycie Stone Sword And Shield dla Burgessa, który zgubił swój oręż.

My Time at Sandrock: Podstawy

W tej części poradnika poznacie podstawowe mechanizmy w My Time at Sandrock. Dowiecie się także jak stworzyć przedmioty i zdobyć niezbędne materiały.

  1. Tworzenie postaci - tutaj znajdziecie wskazówki, jak zmienić kolor włosów i fryzurę waszego bohatera, a także wybrać kształt poszczególnych części twarzy.
  2. Doświadczenie, Statystyki, Atrybuty - na tej stronie dowiecie się w jaki sposób zdobywać EXP, co określają poszczególne Statystyki postaci oraz jak rozwijać Atrybuty i które najlepiej wybrać.
  3. Commissions - w tej części poradnika opisujemy jak podjąć się zadań typu Commissions, na czym polegają oraz jakie nagrody możecie otrzymać za ich wypełnienie.
  4. Bronie i walka - na tej stronie przedstawiamy rodzaje broni, którymi może posługiwać się wasza postać oraz znajdziecie porady dotyczące prowadzenia walk z przeciwnikami.
  5. Badania - w tej części poradnika dowiedziecie się jak prowadzić badania nad nowymi urządzeniami oraz skąd wziąć niezbędne do tego Data Discs.
  6. Relationship i interakcje - ta strona zawiera informacje o Relationship Points oraz interakcjach ze mieszkańcami.

My Time at Sandrock: FAQ

W tej części poradnika znajdziecie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Dowiecie się między innymi jak zdobyć konia w My Time at Sandrock oraz skąd wziąć więcej wody.

  1. Szybko podróż - jak korzystać? - na tej stronie dowiecie się jak korzystać z przystanków Yakmel Stations.
  2. Koń - jak zdobyć? - z tej strony dowiecie się, w jaki sposób wypożyczyć konia do przemierzania pustynnych obszarów.
  3. Stage Support czy Stage Backdrop - co zbudować? - na tej stronie opisujemy, którą konstrukcję wznieść w jednej misji fabularnej.
  4. Piach - jak usunąć? - tutaj dowiecie się jak stworzyć Feather Duster niezbędny do czyszczenia maszyn z piachu.

My Time at Sandrock: minimalne wymagania sprzętowe na PC

  1. System operacyjny: Windows 10 64-bit
  2. Procesor: Intel Core i3
  3. Pamięć RAM: 8GB
  4. Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 760
  5. Wymagane miejsce na dysku: 20GB

Więcej informacji na temat minimalnych i zalecanych wymagań sprzętowych, a także dostępności gry na inne platformy sprzętowe znajdziecie na stronie Wymagania sprzętowe.

Informacje o My Time at Sandrock - poradnik do gry

Autor : Krzysztof "Kris" Lewandowski

Ostatnia aktualizacja : 6 czerwca 2022