Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Biomutant - poradnik do gry

Biomutant - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Biomutant: Gizmo - solucja, opis przejścia Biomutant poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 25 maja 2021

Na tej stronie poradnika do gry Biomutant znajdziecie dokładny opis przejścia głównego zadania fabularnego Gizmo.

Gizmowi brakuje skwipów (Sqvips), niebezpiecznych małych stworów, które staną się amunicją mektona, ale tylko Moog, łowca potworów, który rozbił obóz na Stromiźnie (Steeposide), wie, gdzie się gnieżdżą. Gdy mekton zostanie załadowany skwipami i ulepszony, będzie wystarczająco silny, by stawić czoła Puchciowi Wielguchowi na końcu zachodniego korzenia Drzewa Życia.

Pomów z Gizmo (Talk to Gizmo)

Gizmo opowie Wam nieco na temat przeszłości głównego bohatera, ale także o swoim wynalazku mektonie i w jaki sposób zbudowany przez niego robot może pomóc Wam w walce z Puchciem Wielguchem (Jumbo Puff) - Biomutant: Gizmo - solucja, opis przejścia - Biomutant - poradnik do gry

Gizmo opowie Wam nieco na temat przeszłości głównego bohatera, ale także o swoim wynalazku mektonie i w jaki sposób zbudowany przez niego robot może pomóc Wam w walce z Puchciem Wielguchem (Jumbo Puff).

Udaj się do Śmiercisfery (Venture into Dead Zone)

Mektona należy ulepszyć, ale Gizmo nie może udać się do Śmiercisfery w poszukiwaniu części, ponieważ nie ma żadnej ochrony przeciwko panującej tam pustce - Biomutant: Gizmo - solucja, opis przejścia - Biomutant - poradnik do gry

Mektona należy ulepszyć, ale Gizmo nie może udać się do Śmiercisfery w poszukiwaniu części, ponieważ nie ma żadnej ochrony przeciwko panującej tam pustce. Po wyjściu z pracowni skierujcie się do jaskini po prawej stronie.

Gdy tylko wyjdziecie poza obszar budynku, w prawym górnym rogu ekranu pokaże się licznik poziomu tlenu - gdy spadnie poniżej 50%, Wasz bohater zacznie otrzymywać obrażenia.

Po wejściu do zrujnowanego budynku zlokalizujcie żółty element widoczny na powyższym obrazku, a następnie podskoczcie i chwyćcie się jego krawędzi, aby dostać się na wyższy poziom - Biomutant: Gizmo - solucja, opis przejścia - Biomutant - poradnik do gry

Po wejściu do zrujnowanego budynku zlokalizujcie żółty element widoczny na powyższym obrazku, a następnie podskoczcie i chwyćcie się jego krawędzi, aby dostać się na wyższy poziom.

Wskoczcie na linę i idźcie w kierunku ciężarówki, a następnie skierujcie się w prawą stronę i przeskoczcie po kamieniach do pomieszczenia na końcu ścieżki - Biomutant: Gizmo - solucja, opis przejścia - Biomutant - poradnik do gry

Wskoczcie na linę i idźcie w kierunku ciężarówki, a następnie skierujcie się w prawą stronę i przeskoczcie po kamieniach do pomieszczenia na końcu ścieżki.

Po wejściu do ciemnego pomieszczenia wejdźcie w interakcje ze skrzynią oznaczoną na powyższym obrazku, a zdobędziecie potrzebne części - Biomutant: Gizmo - solucja, opis przejścia - Biomutant - poradnik do gry

Po wejściu do ciemnego pomieszczenia wejdźcie w interakcje ze skrzynią oznaczoną na powyższym obrazku, a zdobędziecie potrzebne części.

Wskakując na wyższy poziom tego budynku, będziecie mieli okazję zebrać nieco dodatkowego wyposażenia. Na samej górze znajdziecie także linę, po której zjedziecie prosto do kryjówki Gizmo.

Wróć do Gizmo (Return to Gizmo)

Gizmo natychmiast zainstaluje zdobytą przez Was część i uruchomi mektona - od teraz możecie wykorzystywać robota, aby w miarę bezpiecznie poruszać się po Śmiercisferze (Dead Zone).

W trakcie rozmowy Gizmo wyjawi Wam, że pracował nad specjalną bronią, która może pomóc w walce z Puchciem Wielguchem, jednak potrzebuje do niej specjalnej amunicji - skwipów (Sqvips) - Biomutant: Gizmo - solucja, opis przejścia - Biomutant - poradnik do gry

W trakcie rozmowy Gizmo wyjawi Wam, że pracował nad specjalną bronią, która może pomóc w walce z Puchciem Wielguchem, jednak potrzebuje do niej specjalnej amunicji - skwipów (Sqvips). Musicie udać się do Śmiercisfery i odnaleźć łowcę potworów Mooga, który udzieli Wam wskazówek, gdzie szukać skwipów.

Zapyta Mooga o skwipy (Ask Moog about Sqvips)

Wskoczcie do mektona i udajcie się do Śmiercisfery (Dead Zone) - Biomutant: Gizmo - solucja, opis przejścia - Biomutant - poradnik do gry

Wskoczcie do mektona i udajcie się do Śmiercisfery (Dead Zone). Gdy dojdziecie do miejsca widocznego na powyższym obrazku, wyjdźcie z mecha i wskoczcie na samą górę po żółtych punktach.

W trakcie rozmowy z Moogiem dowiecie się, na czym polega profesja łowcy potworów - Biomutant: Gizmo - solucja, opis przejścia - Biomutant - poradnik do gry

W trakcie rozmowy z Moogiem dowiecie się, na czym polega profesja łowcy potworów. Moog zdradzi Wam także, gdzie szukać skwipów - musicie udać się do pobliskiej jaskini (Sqvip cave).

Znajdź jaskinię skwipów (Find the Sqvip grotto)

Po wejściu do jaskini rozprawcie się z przeciwnikami, którzy staną na Waszej drodze, a następnie opuście mektona i wejdźcie do bunkra i zjedźcie windą na dół - Biomutant: Gizmo - solucja, opis przejścia - Biomutant - poradnik do gry

Po wejściu do jaskini rozprawcie się z przeciwnikami, którzy staną na Waszej drodze, a następnie opuście mektona i wejdźcie do bunkra i zjedźcie windą na dół.

Wejdź na wyższy poziom (Reach the Upper Level)

Po zejściu na niższy poziom wskoczcie na cysternę i otwórzcie właz (wciskajcie po kolei przyciski, które zaczną wyświetlać się na ekranie), aby zalać pomieszczenie ropą - Biomutant: Gizmo - solucja, opis przejścia - Biomutant - poradnik do gry

Po zejściu na niższy poziom wskoczcie na cysternę i otwórzcie właz (wciskajcie po kolei przyciski, które zaczną wyświetlać się na ekranie), aby zalać pomieszczenie ropą.

Poczekajcie, aż poziom ropy w pomieszczeniu podniesie się i przeskoczcie przez dziurę w siatce, aby dostać się na wyższy poziom bunkra - Biomutant: Gizmo - solucja, opis przejścia - Biomutant - poradnik do gry

Poczekajcie, aż poziom ropy w pomieszczeniu podniesie się i przeskoczcie przez dziurę w siatce, aby dostać się na wyższy poziom bunkra.

Złap skwipy (Catch the Sqvips)

Wejdźcie do oznaczonego pomieszczenia i spróbujcie złapać biegające tam skwipy - Biomutant: Gizmo - solucja, opis przejścia - Biomutant - poradnik do gry

Wejdźcie do oznaczonego pomieszczenia i spróbujcie złapać biegające tam skwipy. Gdy zbliżycie się do stworzenia, wciśnijcie przycisk odpowiedzialny za interakcję, a Wasz bohater natychmiast złapie skwipa w siatkę.

Wróć do Gizmo (Return to Gizmo)

Wróćcie do Gizmo i przekażcie mu złapane skwipy - Biomutant: Gizmo - solucja, opis przejścia - Biomutant - poradnik do gry

Wróćcie do Gizmo i przekażcie mu złapane skwipy. Wynalazca natychmiast doda małe stworzenia do mektona i jego broń Klaw Krane Kannon będzie gotowa do użycia.