Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Mr Prepper - poradnik do gry

Mr Prepper - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Mr Prepper: Zadania Minutemana - lista, solucja, opis przejścia Mr Prepper poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 9 sierpnia 2021

Minuteman to tajemnicza postać, która koresponduje z bohaterem w grze Mr Prepper. Zleca różnorakie zadania, prosząc o dostawy określonych towarów.

Minuteman

Będziecie otrzymywać listy od tajemniczego Minutemana, które znajdziecie w skrzynce wraz z postępami oraz mijającymi dniami w grze.

Po kolejnych kilku dniach znów otrzymacie list od Minutemana - Mr Prepper: Zadania Minutemana - lista, solucja, opis przejścia - Mr Prepper - poradnik do gry

Po kolejnych kilku dniach znów otrzymacie list od Minutemana. Tym razem poprosi was o słoik dżemu jagodowego. Możecie taki kupić w supermarkecie lub zrobić samemu używając kuchenki. Będziecie potrzebować do tego jagód, szkła (przetopcie kamienie w piecu, by uzyskać szkło) i cukru (użyjcie Suszarki, by wysuszyć buraki na cukier lub zakupcie w supermarkecie).

Produkt wyślijcie Minutemanowi poprzez handel (ikona klepsydry) - Mr Prepper: Zadania Minutemana - lista, solucja, opis przejścia - Mr Prepper - poradnik do gry

Produkt wyślijcie Minutemanowi poprzez handel (ikona klepsydry). Otrzymacie w nagrodę 30$ oraz dostęp do nowego handlarza (Gourmet).

Nuclear Warfare

Zadanie Nuclear Warfare to kolejna misja dla Minutemana, która rozpocznie się korespondencyjnie po zakończeniu pierwszego zadania: Minuteman.

Następne zadanie od Minutemana to prośba o dostarczenie mu książki o Wojnie nuklearnej (Nuclear Warfare) - Mr Prepper: Zadania Minutemana - lista, solucja, opis przejścia - Mr Prepper - poradnik do gry

Następne zadanie od Minutemana to prośba o dostarczenie mu książki o Wojnie nuklearnej (Nuclear Warfare). Zapłaci Wam za to 60$. Tak się składa, że książkę ową znajdziecie u Boba w kopalni, a on chętnie przekaże Wam ją za darmo. Potem wystarczy wysłać ją pocztą do Minutemana.

Not Great, Not Terrible

Kolejne zadanie Not Great, Not Terrible, to trzecia misja dla Minutemana, którą rozpoczniecie po misji Nuclear Warfare i postępach u pozostałych NPC.

Teraz Minuteman poprosi was o znalezienie Miernika Geigera (Geiger Counter) - Mr Prepper: Zadania Minutemana - lista, solucja, opis przejścia - Mr Prepper - poradnik do gry

Teraz Minuteman poprosi was o znalezienie Miernika Geigera (Geiger Counter). Znajdziecie go na złomowisku u starego Joe'a. Będzie leżał na stole, na prawo od radia. Wyślijcie licznik Minutemanowi, by otrzymać 80$ Aby dostać się na Złomowisko, musicie przynieść Bobowi z kopalni okulary, gdy o nie poprosi. Joe przebywa na pustynie jedynie o zmierzchu. Przy pierwszej wizycie licznik może nie znajdować się we wskazanym miejscu, spróbujcie przyjść kolejnego dnia.

Who Observes The Observer?

W tym rozdziale poradnika do Mr Prepper poznacie sposób ukończenia misji "Who Observes the Observer?". Zadanie to rozpocznie się po misji Radio Free North America i rozmowie z Joem i zapytaniu go o Fort Observer. Musicie także uprzednio ukończyć zadania dla Boba i Jenny, by dostać się do bazy Bezsennych (Sleepless Base) i otrzymać od Jenny pigułkę bezsenności.

Tylko w Forcie Observer można zdobyć osiągnięcie: Everything is bob! Do fortu zaś możecie udać się tylko raz.

Ostatnie zadanie dla Joego, i jednocześnie kluczowe dla fabuły, to próba dostania się do Fortu Observer. Ważne: do Fortu możecie wybrać się tylko raz. Sprawdźcie osiągnięcia, które możecie tam zdobyć, przedmioty do znalezienia oraz zabierz ze sobą sporo żywności regenerujących zdrowie / energię.

Po ukończeniu zadania Radio Free North America Joe da Wam namiar na fort - Mr Prepper: Zadania Minutemana - lista, solucja, opis przejścia - Mr Prepper - poradnik do gry

Po ukończeniu zadania Radio Free North America Joe da Wam namiar na fort. Najpierw musicie ukończyć zadania dla Jenny i Boba, by otrzymać tabletki. Potem zdobądźcie 20 jednostek paliwa i zatankujcie bak samochodu na pustyni - zobaczycie tam nowy przycisk - wyruszycie nim do Fortu.

Jeśli przypadkiem nie nosisz ze sobą dokumentów, do wejścia do bazy będzie potrzebna także karta dostępu: ta, którą znalazłeś we wraku samolotu z podpisem Fort Observer - Mr Prepper: Zadania Minutemana - lista, solucja, opis przejścia - Mr Prepper - poradnik do gry

Jeśli przypadkiem nie nosisz ze sobą dokumentów, do wejścia do bazy będzie potrzebna także karta dostępu: ta, którą znalazłeś we wraku samolotu z podpisem Fort Observer. Przed wejściem pozostawcie w skrzyniach wszystko, poza żywnością. Także materiały. Pamiętajcie, że musicie ściągnąć rzeczy ze swojego wyposażenia.

Przejdźcie przez lokację i wejdźcie do małego pomieszczenia - Mr Prepper: Zadania Minutemana - lista, solucja, opis przejścia - Mr Prepper - poradnik do gry

Przejdźcie przez lokację i wejdźcie do małego pomieszczenia. Podnieście moduł AI (szara kula) pośrodku pomieszczenia i rozbierzcie go na Warsztacie. Umieść kulę bez modułu kontrolnego na swoim miejscu. Bohater wywnioskuje: należy zbudować fałszywkę. Do tego potrzebujecie części ze starych komputerów:

  1. Na warsztacie,
  2. Na prawo od warsztatu,
  3. Pomiędzy beczkami, na lewo od warsztatu (w dolnej części ekranu),
  4. Pod łóżkiem po lewej stronie.
Po opuszczeniu pomieszczenia kierujcie się do wyjścia - Mr Prepper: Zadania Minutemana - lista, solucja, opis przejścia - Mr Prepper - poradnik do gry

Po opuszczeniu pomieszczenia kierujcie się do wyjścia. Tu czeka was walka "z bossem". Trwa trzy rundy, podczas których musicie klikać na monitory z twarzą. Możecie to robić tylko wtedy, gdy pasek zdrowia jest widoczny na ekranie. Każdy poziom będzie nieco trudniejszy (latające monitory, walące się kamienie z sufitu). Walka trwa kilka minut, lecz trudno nazwać ją trudną.

Czasem monitor, który należy kliknąć może się przewrócić i być dostępny poza widokiem (za biurkiem) jak na screenie powyżej).

Bless The President

W zadaniu Bless the President Minuteman poprosi was o znalezienie pewnego przedmiotu. Zadanie pojawi się dopiero po ukończeniu jego wcześniejszych zleceń oraz ukończeniu misji Sleepless Base.

Udajcie się do bazy Bezsennych na -5 poziomie kopalni i zabierzcie statuetkę ze stołu, na lewo od wejścia (wcześniej zapytajcie o nią Boba) - Mr Prepper: Zadania Minutemana - lista, solucja, opis przejścia - Mr Prepper - poradnik do gry

Udajcie się do bazy Bezsennych na -5 poziomie kopalni i zabierzcie statuetkę ze stołu, na lewo od wejścia (wcześniej zapytajcie o nią Boba).

Następnie czekajcie na przybycie listonosza, by z nim porozmawiać (zlećcie zakup/sprzedaż przedmiotu poprzez handel, inaczej sam się nie zjawi) - Mr Prepper: Zadania Minutemana - lista, solucja, opis przejścia - Mr Prepper - poradnik do gry

Następnie czekajcie na przybycie listonosza, by z nim porozmawiać (zlećcie zakup/sprzedaż przedmiotu poprzez handel, inaczej sam się nie zjawi).

Care Package

Uwaga: ta oraz kolejna misja są opcjonalne. Będziecie mogli wystrzelić rakietę i ukończyć grę bez nich. Za ich ukończenie zdobędziecie jednak osiągnięcie The Perfect Ending. Zadanie to rozpocznie się dopiero, gdy ukończycie wcześniejszą misję Bless The President i poczekacie na kolejną wiadomość od NPC. W tej misji musicie przekazać Minutemanowi konserwy. Mogą być to dania przygotowane w domu lub znalezione podczas eksploracji (szczególnie na Pustyni znajdziecie dużo puszkowanej żywności). Za żywność otrzymacie wynagrodzenie pieniężne.

Locked & Loaded

Ostatnie zadanie dla Minutemana to przekazanie mu broni i naboi. Zadanie ponownie otrzymacie pocztą, po ukończeniu misji Care Package. Strzelbę możecie znaleźć okazyjnie na Pustkowiach oraz w Forcie Observer (w pomieszczeniu z warsztatem). Ewentualnie przy wysokim wskaźniku zaufania będziecie mogli zakupić ją od Joego na Złomowisku, podobnie jak naboje.