Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Mr Prepper - poradnik do gry

Mr Prepper - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Mr Prepper: Kupcy, handel Mr Prepper poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 13 kwietnia 2021

Na tej stronie poradnika do gry Mr Prepper znajdziesz informacje na temat systemu handlu w grze oraz jakie towary oferują konkretni kupcy na kolejnych poziomach zaufania. Znajdziesz także podpowiedzi u kogo trafić na rzadkie przedmioty.

Handel

System handlu w grze Mr. Prepper jest bardzo prosty. Na początek otrzymujesz dostęp do trzech handlarzy.

Aby rozpocząć handel, wejdź w interakcję ze swoją skrzynką pocztową - Mr Prepper: Kupcy, handel - Mr Prepper - poradnik do gry

Aby rozpocząć handel, wejdź w interakcję ze swoją skrzynką pocztową. Zobaczysz listę kupców - po kliknięciu zobaczysz w górnej sekcji towary oferowane, a poniżej - te, które chcą od ciebie odkupić; po wybraniu towaru poznasz ilość (tak oferowaną, jak i ile chcą nabyć - nie możesz sprzedać na raz wszystkiego, co posiadasz). Zawsze ilość przedmiotów na sprzedaż i tych nabywanych jest ograniczona do kilku sztuk na dzień. Oferta handlarzy (tak skup jak i sprzedaż) zmienia się (nieznacznie i w ograniczonym zakresie) i odnawia codziennie.

Handlując z kupcami wzrasta ich poziom zaufania (widoczny po wybraniu handlarza jako zielony pasek nad listą ofert) - Mr Prepper: Kupcy, handel - Mr Prepper - poradnik do gry

Handlując z kupcami wzrasta ich poziom zaufania (widoczny po wybraniu handlarza jako zielony pasek nad listą ofert). Gdy osiągnie kolejny poziom, odblokujesz czasem nowych handlarzy oraz otrzymasz rozszerzoną ofertę produktów do zakupu i sprzedaży u kupca.

Lista handlarzy i towarów

Na poniższej liście znajdziesz listę wszystkich przedmiotów dostępnych do nabycia / sprzedaży u handlarzy dostępnych w grze. Kolorem zielonym zaznaczono przedmioty u sprzedawców, na które warto zwrócić szczególną uwagę.

Bob z Kopalni posiada w sprzedaży (gdy zwiększyć poziom zaufania) dwie książki Sztuka Negocjacji, które pozwolą obniżyć ceny u wszystkich handlarzy.

Supermarket

Supermarket to handlarz specjalny. Niczego nie kupuje, sprzedaje pożywienie i nasiona. Nie posiada poziomu zaufania.

Sprzedaż

Jagody (1$)

Marchewka (1$)

Kapusta (4$)

Pomidor (5$)

Pomarańcza (6$)

Burak (6$)

Jajko (6$)

Woda (6$)

Kukurydza (8$)

Ogórek (8$)

Cukier (10$)

Jabłko (13$)

Słonecznik (21$)

 

Nasiona marchwi (1$)

Nasiona kapusty (2$)

Nasiona buraka (4$)

 

Tuńczyk (17$)

Makaron (21$)

Duża racja żywnościowa (26$)

Zupa w puszce (33$)

 

Dżem jagodowy (29$)

Dżem pomarańczowy (50$)

Baton energetyczny (66$)

Korniszony (73$)

Siergiej

Siergiej handluje materiałami i przedmiotami, które rozbierzesz na podstawowe materiały. Zakupisz u niego w formie przedmiotów głównie metal i drewno, później także plastik i szkło.

Sprzedaż (Poziom 1)

Metalowe pojemniki (1 metalu) - 4$

Drewniane palety (5 drewna) - 10$

 

Sprzedaż (Poziom 3)

Duże metalowe pojemniki (2 metalu) - 7$

Lampa (1 szkła) - 4$

Skrzynia (10 drewna) - 20$

 

Sprzedaż (Poziom 4)

Drabina (2 metalu) - 11$

Okrągły pojemnik (1 metal, 1 plastik) - 8$

Pułapka na niedźwiedzie (5 metalu) - 16$

 

Sprzedaż (Poziom 5)

Beczka (5 metalu) - 16$

Zbiornik na wodę (8 plastiku) - 44$

Nancy

Nancy skupuje przedmioty użytku domowego, które możesz wytworzyć w warsztacie po pozyskaniu schematów. Jest to dobry sposób na początkowy zarobek.

Skup (Poziom 1)

Książka (1 drewna) - 2$

Krzesło drewniane (3 drewna) - 7$

Regał - (5 drewna) - 15$

Stół (5 drewna) - 15$

Szafka - (8 drewna, 1 metalu) - 24$

Makulatura - gazety, które otrzymujesz stają się makulaturą po kilku dniach - 6$

 

Skup (Poziom 2)

Patelnia (1 metal) - 5$

Biały kubek (1 szkła) - 5$

Niebieski garnek (2 metal) - 10$

Lampa (2 szkła) - 10$

Biały talerz (1 szkło) - 5$

Lampa sufitowa (5 szkła, 2 metalu) - 35$

 

Skup (Poziom 3)

Dywan (3 tkaniny) - 26$

Kanapa (10 materiału, 5 drewna) - 100$

Duży metalowy pojemnik (niebieski) (2 metalu) - 7$

Okrągły pojemnik (niebieski) (1 metalu, 1 plastiku) - 8$

Łowczyni

Łowczyni sprzedaje przynęty do pułapek, skupuje produkty zwierzęce: skóry, ogony, kły, poroża art. Im lepsza przynęta, tym większa szansa na rzadkie przedmioty.

Będąc w lesie (poziom 3), przeczytaj jedną z karteczek przyczepionych do drzewa w wielu miejscach, które są wiadomością od Łowczyni - w ten sposób ją odblokujesz - Mr Prepper: Kupcy, handel - Mr Prepper - poradnik do gry

Będąc w lesie (poziom 3), przeczytaj jedną z karteczek przyczepionych do drzewa w wielu miejscach, które są wiadomością od Łowczyni - w ten sposób ją odblokujesz.

Skup

Sprzedaż (Poziom 1)

Skóra wilka (5$)

Podstawowa przynęta (3$)

Pióra (6$)

 

Ogon szopa (8$)

Sprzedaż (Poziom 2)

Ogon lisa (20$)

Szybka przynęta (4$)

Kły (35$)

Egzotyczna przynęta (6$)

Poroże (60$)

Przynęta na dużą zwierzynę (9$)

  
 

Sprzedaż (Poziom 3)

 

Epicka przynęta (15$)

 

Przynęta wysokiej klasy (15$)

Jenny

Zielarka Jenny sprzedaje nasiona i kilka fantów, skupuje surowe produkty żywnościowe. Aby odblokować Jenny, musisz odnaleźć ją w lesie na poziomie 1-3, w krzakach.

Skup - Mr Prepper: Kupcy, handel - Mr Prepper - poradnik do gry

Skup

Sprzedaż (Poziom 1)

Zepsute jedzenie (1$)

Zabytkowy dywan Jenny (25$)

Jagody (1$)

Nasiona marchwi (1$)

Guarana (1$)

Nasiona kapusty (2$)

Marchew ($)

Nasiona buraka (3$)

Burak ($)

Nasiona ogórka (30$)

Kapusta ($)

Nasiona kukurydzy (18$)

Pomidor (4$)

 

Pomarańcza (5$)

Sprzedaż (Poziom 2)

Kukurydza (6$)

Nasiona słonecznika (7$)

Ogórek (6$)

Nasiona pomarańczy (50$)

Jabłko (10$)

Nasiona kukurydzy (18$)

Słonecznik (16$)

Nasiona guarany (25$)

 

Nasiona pomidora (40$)

 

Czaszka jelenia (35$)

  
 

Sprzedaż (Poziom 3)

Bob

Bob z kopalni Old Creek. Napraw dla niego windę, a otrzymasz dostęp do handlu. Znajdziesz go w kopalni na poziomie -1, wewnątrz groty po lewej stronie od windy.

Skup - Mr Prepper: Kupcy, handel - Mr Prepper - poradnik do gry

Skup

Sprzedaż (Poziom 1)

Złoto (5$)

Kamień (2$)

Ametyst (15$)

Kilof (26$)

Szmaragd (40$)

Książka Budowniczego (75$)

Rubin (50$)

Hortus Conclusus (książka zielarska) (100$)

Diament (100$)

Złote rady złotej rączki (100$)

 

Atlas Przypakowany (100$)

  
 

Sprzedaż (Poziom 2)

 

Szkło (5$)

 

Plakat Eliminator (30$)

 

Daj po garach! (130$)

 

Odstraszanie i odwet (130$)

 

Bób, hummus, włoszczyzna. Zdrowa kuchnia (130$)

 

Sztuka Negocjacji (160$)

  
 

Sprzedaż (Poziom 3)

 

Plastik (9$)

 

Plakat She Mama (45$)

 

Projekt Iceworm (70$)

 

Atlas Bardziej Przypakowany (180$)

 

Tajemniczy ogrodnik (ogrodnictwo, poziom II) (180$)

 

Złote rady złotej rączki II (180$)

Delikatesy

Odblokujesz Delikatesy po wysłaniu Minutemanowi słoika dżemu (zadanie fabularne).

Skup

Sprzedaż (Poziom 1)

Sól (3$)

Sól (4$)

Marynowane grzyby (31$)

Jajko (7$)

Pasztet (40$)

Książka kucharska I (40$)

Omlet (50$)

 

Suszone borówki (6$)

Sprzedaż (Poziom 2)

Suszone mięso (20$)

Przyprawy (6$)

Cukier (8$)

Cukier (8$)

Kimchi (19$)

Mąka (12$)

Marynowane ogórki (55$)

Książka kucharska II (80$)

Makaron (16$)

 

Gulasz (32$)

Sprzedaż (Poziom 3)

Placek (50$)

Książka kucharska III (160$)

Gulasz z węża (58$)

Korniszony (55$)

Baton energetyczny (50$)

Pasztet (40$)

Marynowana kukurydza (31$)

Dżem jagodowy (22$)

Nopales (45$)

Makaron (16$)

Spaghetti (70$)

 

Zupka błyskawiczna (80$)

 

Dom Jetsonów

Odblokujesz Dom Jetsonów, gdy osiągniesz poziom 2 zaufania u Łowczyni.

Sprzedaż (Poziom 1)

Lampa (2 szkła) - 10$

Dywan (3 tkaniny) - 28$

Rolnicza lampa ścienna (2 szkła, 2 plastiku) - 44$

Telefon (1 plastiku, 1 elektroniki) - 33$

Obraz (2 tkaniny) - 10$

 

Sprzedaż (Poziom 2)

Kanapa (10 tkaniny, 8 drewna) - 80$

Radio (2 plastiku, 1 metalu, 2 elektroniki) - 28$

Obraz (2 tkaniny) - 10$

Komputer (3 plastiku, szkła, 1 metalu, 4 elektroniki) - 73$

Joe

Joe to handlarz ze Złomowiska. Odblokujesz go, gdy przyniesiesz Bobowi z kopalni jego kurtkę. U Joe możesz korzystnie sprzedać prawie zniszczone narzędzia oraz przedmioty znalezione na wyprawach na pustynię.

Skup

Sprzedaż (Poziom 1)

Nóż (12$)

Nabój (1$)

Telefon (25$)

Granat (7$)

Kilof (20$)

Nóż (25$)

Komputer (73$)

Siekiera (40$)

Strzelba (80$)

Paliwo (10$)

Złom (24$)

Metal (5$)

Radio (28$)

 

Topór (20$)

Sprzedaż (Poziom 2)

 

Krowia czaszka (40$)

 

Tkanina (6$)

 

Granat dymny (7$)

1 - Mr Prepper: Kupcy, handel - Mr Prepper - poradnik do gry