Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Call of Duty Cold War - poradnik do gry

Call of Duty Cold War - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Call of Duty Cold War: Dzikie karty - tryb multiplayer Call of Duty Cold War poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 13 stycznia 2021

Na tej stronie poradnika Call of Duty Cold War znajdziesz informacje dotyczące dzikich kart w trybie multiplayer. Dzikie karty uzupełniają proces tworzenia klasy. Dzięki tej stronie dowiesz się, jaki mają wpływ na grę.

Dzikie karty to stały element serii Black Ops. Dzięki nim można złamać standardowe zasady tworzenia klasy postaci.

Jak działają dzikie karty?

Dzikie karty pozwalają na dodatkowe zmiany w klasie postaci. Początkowo będziesz miał dostęp tylko do jednej dzikiej karty, dopiero potem odblokujesz następne w miarę postępów. Poniżej znajdziesz opisane 4 dzikie karty:

  1. Niebezpiecznie blisko (Danger Close) - dostępne od 4 poziomu. Możesz wybrać dodatkowe wyposażenie taktycznie i ofensywne. Zabierasz również ze sobą dodatkową amunicję,
  2. Łamanie zasad (Law Breaker) - dostępne od 21 poziomu. Możesz wybrać broń dowolnej klasy w dwóch slotach. Dodatkowo, możesz wybrać kilka atutów z jednej kategorii,
  3. Spec od broni (Gunfighter) - dostępne od 27 poziomu. Uzyskujesz 3 kolejne miejsca na dodatki do broni głównej,
  4. Chciwość na atuty (Perk Greed) - dostępne od 35 poziomu. Możesz wybrać dodatkowy atut z każdej kategorii.

Która z nich jest najlepsza?

Najważniejsze, aby dzika karta pasowała do Twoich preferencji. Prawdopodobnie najlepszą kartą jest Chciwość na atuty (między innymi dlatego dostajesz ją dopiero na 45. poziomie). Łącznie, dzięki tej dzikiej karcie, możesz mieć 6 atutów.

Drugą bardzo dobrą kartą jest Łamanie zasad. Snajperom może się przydać, ponieważ jako drugą broń możesz wybrać uniwersalny karabin szturmowy, zamiast pistoletu. Ta karta zwiększa Twoją uniwersalność na polu walki.

Niebezpiecznie blisko i Spec od broni są mniej zachęcające, z tego względu, że dają o wiele mniej przewagi na polu bitwy. O wiele lepiej jest mieć więcej atutów niż więcej granatów lub slotów do broni.