Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Potyczki Taktyczne | Teamfight Tactics | TFT - poradnik do gry

Potyczki Taktyczne | Teamfight Tactics | TFT - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
LoL Teamfight Tactics klasy i synergie - Rise of the Elements patch 9.22
LoL Teamfight Tactics klasy i synergie - Rise of the Elements patch 9.22
Powiększ mapę

TFT SET 2 - Rise of the Elements (patch 9.22) | Teamfight Tactics Potyczki Taktyczne | TFT poradnik, wskazówki

Ostatnia aktualizacja: 23 października 2019

Wraz z patchem 9.22 do Teamfight Tactics trafi olbrzymia ilość zmian. Nowe postacie, nowa plansza, nowe zasady i nowe przedmioty. W tym rozdziale znajdziesz opis wszystkich synergii oraz postaci.

Origins / Pochodzenie

Origin

Synergia

Bohaterowie

Crystal (Kryształ)

2/4 - kryształy mogą przyjąć maksymalnie 100/60 obrażeń od pojedynczego ataku.

Skarner, Ashe, Taric, Lux

Desert (Pustynia)

2/4 - obniża pancerz wszystkich przeciwników o 50%/90%

Renekton, Azir, Sivir, Kha'Zix

Electric (Elektryczność)

2/3/4 - jednostki elektryczne rażą pobliskich przeciwników za 60/200/500 obrażeń przy trafieniu krytyka lub otrzymaniu krytyka.

Ornn, Volibear, Zed, Lux

Forest (Las)

3 - na początku walki losowy leśny czempion tworzy kopię samego siebie.

Ivern, Maokai, LeBlanc, Qiyana, Lux

Glacial (Mroźni)

2/4/6 - podstawowe ataki Mroźnych mają 20/40/60% szansy ogłuszenia celu na 1.5 sekundy

Warwic, Braum, Volibear, Ezreal, Olaf, Lux

Inferno (Płomienie)

Zaklęcia Inferno podpalają ziemię pod celem i zadają 80/175/275% obrażeń zaklęcia przez 5 sekund.

Zyra, Diana, Varus, Kindred, Qiyana, Annie, Lux

Light (Światło)

3/6/9 - Jak bohater Światła ginie, pozostali bohaterowie światła otrzymują bonusowe 10/25/50% prędkości ataku oraz zostają uleczeni o 25% maksymalnego zdrowia.

Nasus, Vayne, Jax, Aatrox, Soraka, Yorick, Lux

Mountain (Góra)

2 - na początku bitwy losowy bohater otrzymuje tarczę 1500HP

Taliyah, Malphit

Ocean

2/4/6 - wszyscy sojusznicy otrzymują regenerację many 10/20/40 co 4 sekundy.

Vladimir, Syndra, Thresh, Nautilius, Qiyana, Nami, Lux

Poison (Trucizna)

3 - jednostki Trucizny nakładają na cel Neurotoksynę, która zwiększa koszt zaklęć przeciwnika o 50%

Kog'Maw, Dr. Mundo, Twitch, Singed

Shadow (Cień)

2/4 - jednostki cienia zadają 50/100% więcej obrażeń przez 5 sekund od startu bitwy. Resetuje się na Cieniu, który zabił jednostkę/na każdym Cieniu, jeżeli dowolny Cień zabił jednostkę.

Malzahar, Kindred, Sion, Veigar, Master Yi, Lux

Steel (Stal)

2/3/4 - jednostki Stali otrzymują 2/3/4 niewrażliwości na ataki, jak ich zdrowie spadnie do 50%.

Rek'Sai, Nocturn, Lux

Wind (Wiatr)

2/3/4 - wszyscy sojusznicy otrzymują 25/40/60% szansy na unik.

Qiyana, Janna, Yasuo, Lux

Klasy

Klasa

Synergia

Bohaterowie

Assassin (Zabójca)

3/6/9 - obrażenia od krytyków zwiększone o 75/150/225%, a szansa na krytyk o 10/25/40% dla wszystkich assassynów.

Diana, LeBlanc, Nocturn, Qiyana, Kha'Zix, Zed

Alchemist (Alchemik)

1 - Alchemik ignoruje kolizję z innymi jednostkami i nigdy nie przestaje się ruszać.

Singed

Avatar

1 - pochodzenie od żywiołu na planszy w przypadku Avatara liczy się podwójnie.

Lux

Berserker

3/6 - Na początku walki Berserker skacze do najbliższego wroga. Ma wtedy 40/80% szansy na trafienie wszystkich wrogów przed sobą.

Renekton, Jax, Volibear, Dr. Mundo, Sion, Olaf

Blademaster (Mistrzowie Miecza)

3/6/9 - 35% szansy przy trafieniu na wykonanie jednego/dwóch/czterech dodatkowych ataków.

Aatrox, Sivir, Master Yi, Yasuo

Druid

2 - Druidzi regenerują 40 życia na sekundę.

Ivern, Maokai

Mage (Mag)

3/6 - Magowie mają 50/100% szansy na podwójne użycie zaklęcia.

Taliyah, Vladimir, Syndra, Veigar

Ranger (Zwiadowcy)

2/4/6 - przy każdym ataku Zwiadowcy mają 30/65/100% szansy na podwojenie swojej prędkości ataku na 3 sekundy.

Vayne, Varus, Ashe, Ezreal, Kindred, Twitch

Predator (Łowca)

3 - zadając obrażenia natychmiast zabija cel, który posiada mniej niż 20% zdrowia.

Kog'Maw, Warwick, Rek'Sai, Skarner

Summoner (Przyzywacz)

3/6 - przyzwane jednostki mają 40/100% więcej zdrowia i czasu przyzwania.

Zyra, Malzahar, Azir, Annie, Yorick, Zed

Warden (Strażnik)

2/4/6 - Strażnik otrzymuje 100/250/400% pancerza.

Nasus, Ornn, Braum, Thresh, Nautilius, Malphite, Taric