Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Elder Scrolls III: Trójca - poradnik do gry

The Elder Scrolls III: Trójca - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Stara Swiatynia | Podziemia | The Elder Scrolls III Trójca poradnik The Elder Scrolls III: Trójca

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

[Podziemia] Stara Świątynia

Stara Świątynia jest używana tylko w dwóch zadaniach i tylko wtedy będziesz ją odwiedzał - Stara Swiatynia | Podziemia | The Elder Scrolls III Trójca - The Elder Scrolls III: Trójca - poradnik do gry

Stara Świątynia jest używana tylko w dwóch zadaniach i tylko wtedy będziesz ją odwiedzał. Można się tu dostać różną drogą - od Kanałów Świątyni (wschodniej części) do Katakumb lub Świątynnych Ogrodów. Nie ma stąd wyjść do innych lokacji. Opiszę drogą prowadzącą od Katakumb

Tutaj w [1] na dnie leżą Zwłoki , obok nich są skrzyneczki - jedna ze złotem, druga z klejnotami. W [2] i [4] spotkasz jednego z przeciwników: Zjawa Przodka, Kościej, Potężniejsza Zjawa Przodka, Szkielet Czempion lub Licz. W [4] i [5] jest po jednym Szkielecie, w [7] spotkasz dwa Licze. Tyle, jeśli chodzi o przeciwników. W [6] jest jeszcze kilka wartych przeszukania skrzyń, a w [3] są trzy skały z rudą Adamantu . Prowadzą z Katakumb dwa wyjścia, oba do Świątynnej Kaplicy.

Tutaj spotkasz - prócz szczurów - lepsze Licze, przyzywające Truposzy. Parę pokonasz w [8] i [9], jednego w [10]. Uważaj na lecące ze słupów kule ogniste w [10]. Stąd można wyjść do Świątynnej Krypty, Świątynnych Ogrodów lub wrócić do Katakumb. Wybierz kryptę, jako że nie dotyczy ona żadnego zadania.

Tutaj najpierw pokonaj przeciwników - po jednym Szkielecie w [11] i [12], jednego Licza w [12] i po jednym przeciwniku w [11] i [12] z następującej listy: Zjawa Przodka, Kościej, Potężniejsza Zjawa Przodka, Szkielet Czempion lub Licz. Jest tu bardzo dużo rudy Adamantu - skały są w [13], [14], [15], [16] i [17]. Oprócz tego przeszukaj skrzyneczki, Zwłoki (jest przy nich Zardzewiały Klucz ) i skrzynie w [16] i [17], po czym wracaj do Świątynnej Kaplicy.

Skorzystaj z drugich drzwi - znajdziesz się w Świątynnych Ogrodach. Możesz przeszukać Zwłoki i skrzyneczkę w [18], pokonaj też Szkieletów Czempionów w [19] i [20], a także Szkielet-Wojownika w [21].

Po lewej znajduje się wejście do Grobowca G. Relvel, zamknięte na zamek o jakości 50. Nie ma do niego klucza - jeśli go otworzysz i wejdziesz do środka, uruchomi się zadanie Szkarłatna Plaga (tylko w taki sposób można je rozpocząć). Niestety, nie zajdziesz daleko, bo kamienie w [24] blokują przejście (więcej informacji we wspomnianym zadaniu), możesz tylko pozabijać zarażone szczury i przeszukać miejsca w [22] i [23].