Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Marvel's Spider-Man - poradnik do gry

Marvel's Spider-Man - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Marvel's Spider-Man: Wszystkie główne misje - lista Marvel's Spider-Man poradnik, solucja

Gra Marvel’s Spider-Man posiada długi główny wątek fabularny. Ta strona poradnika zawiera listę wszystkich głównych zadań z naszej solucji – są one obowiązkowe do odblokowania zakończenia.

Ostatnia aktualizacja: 2 sierpnia 2022

W grze Marvel's Spider-Man na główną fabułę składa się kilkadziesiąt misji, które musicie zaliczać w odgórnie narzuconej kolejności. Ta strona poradnika zawiera listę wszystkich głównych zadań wraz z krótkimi informacjami o każdym z nich. Pełną solucję do gry znajdziecie na kolejnych stronach naszego opisu przejścia.

Lista pobocznych zadań z podstawowej kampanii jest w osobnym podrozdziale poradnika.

Wszystkie główne misje gry

  1. Oczyszczenie drogi - To samouczek z opanowania podstaw systemu walki oraz poruszania się Spider-Manem.
  2. Wydarzenie wieczoru - To misja z wizyty w wieżowcu Fisk Tower oraz pokonania pierwszego głównego bossa - Kingpina.
  3. Moja inna praca - To zadanie z pierwszej wizyty w laboratorium Otto i rozwiązania pierwszych zagadek logicznych.
  4. Utrzymywanie pokoju - W ramach tej misji możecie nauczyć się aktywowania wież obserwacyjnych w mieście.
  5. Coś starego, coś nowego - To krótsze zadanie dotyczące odblokowania alternatywnego kostiumu Człowieka Pająka.
  6. Kryjówka Fiska - To misja z odblokowania Sieci uderzeniowej (Impact Web) i przejęcia kontroli nad pierwszą wrogą kryjówką.
  7. Szukając kultowych miejsc - Założeniem tego zadania jest przedstawienie kultowych miejsc (Landmarks) - dodatkowych aktywności.
  8. Niech żyje, żyje nam... - To bardzo krótka misja z wizyty w siedzibie F.E.A.S.T. z okazji przyjęcia.
  9. Nie dotykać eksponatów - W ramach tej misji musicie skradać się w domu aukcyjnym jako MJ i zaliczyć zagadkę ze statuą.
  10. Szokujący powrót - To zadanie z pościgu za złoczyńcą Shockerem, który będzie uciekał nad ulicami Nowego Jorku.
  11. Maska; Pamiętny dzień - To dwa bardzo krótkie zadania z pokazania maski Martinowi Li i wizyty w laboratorium.
  12. Projekt Harry'ego - Zadanie to ma na celu zapoznać Was z odnajdywaniem stacji badawczych i zaliczaniem ich wyzwań.
  13. Szok finansowy - W ramach tej misji czeka Was pełnoprawna konfrontacja ze złoczyńcą Shockerem, który napadł na bank.
  14. Zawiła sprawa - To zadanie z infiltracji magazynu, odnalezienia w nim skrytki oraz pościgu za wrogą ciężarówką.
  15. Nie ma to jak w domu - To zabawna misja z poszukiwań śmieciarki i utraconego dobytku głównego bohatera.
  16. Zagadka; Na sofce - To dwie krótkie misje ze spotkania Czarnej Kotki (Black Cat) oraz ponownej wizyty w FEAST.
  17. Kropla, która przelała czarę - To misja z zabezpieczenia placu budowy oraz pościgu za wrogim śmigłowcem.
  18. Nagrodę otrzymuje... - To pierwsza misja Milesa Moralesa dotycząca odnalezienia jego rodziców.
  19. Dwa w jednym - W zadaniu tym odwiedza się dwie wrogie lokacje, którymi są centrum recyklingu i Consolidated Shipping.
  20. Ukryte zamiary - To misja z zakradnięcia się do gabinetu Li oraz rozwiązania zagadki ze wzorami yin i yang.
  21. Nowy początek - To mniejsze zadanie z naprawienia metalowej ręki w laboratorium Otto (nowa zagadka logiczna).
  22. Randka - Grywalną postacią w tej misji jest MJ, która musi przekraść się przez magazyn i sfotografować plany.
  23. Z deszczu pod rynnę... - To misja z dotarcia do apartamentu, w którym przebywa Standish z zamiarem uratowania go.
  24. Co jest w pudełku? - To misja wprowadzająca do pobocznej aktywności gry - zaliczania wyzwań Taskmastera.
  25. Powrót do szkoły - W misji tej Człowiek Pająk odwiedza imprezę Halloweenową i musi znaleźć Isaaca Delaney.
  26. Spider-Haker - W zadaniu tym należy skradać się po ścianie wieżowca i unikać wykrycia przez snajperów, drony i śmigłowiec.
  27. Nieproszony gość - To kolejna misja skradankowa MJ, w której dziennikarka musi unikać wykrycia w bazie Sable.
  28. Silne powiązania - To misja z powrotu do laboratorium i rozwiązania zagadek naprawienia interfejsu neuralnego.
  29. Pierwszy dzień - W ramach tej misji musicie skradać się jako Miles i polegać na hakowaniu w drodze do budynku FEAST.
  30. Kurs kolizyjny - W trakcie zaliczania tej misji trzeba ścigać ciężarówkę i po raz pierwszy zmierzyć się z bossem Mister Negative.
  31. Ten, który uciekł - To ważna z misja z rozbrojenia bomby na dworcu oraz dopadnięcia Mister Negative'a w metrze.
  32. Przełom; Rozważania - Są to 2 krótkie misje z zaliczenia kolejnych łamigłówek w laboratorium i wizyty w FEAST.
  33. Z deszczu... - Spider-Man musi w tej misji pokonywać zbiegłych więźniów, a także ścigać bossa Electro.
  34. Pod rynnę - W misji tej należy pomóc w odbiciu 2 atakowanych posterunków policji, niszcząc przy tym transformatory.
  35. Podążanie za śladem - W zadaniu tym musicie rozwiązać zagadkę ze wzorcem oraz pokonać bossów Electro i Vulture w ramach wspólnej bitwy.
  36. Zatrute ulice - To misja z opracowania antidotum na truciznę oraz rozprawienia się po raz pierwszy z bossem Scorpion.
  37. Dostawa zapasów - To większa misja skradankowa Milesa, w której bohater musi unikać więźniów oraz potężnego bossa Rhino.
  38. Siłacz - To zadanie z większego starcia z bossami. Do pokonania są Scorpion i Rhino w ramach bitwy dwóch na jednego.
  39. Wstąp w me progi... - Podczas tej misji Mary Jane musi zakraść się do apartamentu Osborna oraz znaleźć i przeszukać sekretny pokój.
  40. Sedno sprawy - To misja z ostatecznego rozprawienia się z bossem Mister Negative oraz jego obstawą.
  41. Wojna i pokój - To ostatnie zadanie, w którym musicie stworzyć kostium i pokonać finałowego bossa kampanii. Odblokujecie też jedyne możliwe zakończenie.