Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

LEGO Iniemamocni - poradnik do gry

LEGO Iniemamocni - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poziom 10 - Powrót na Wyspę Nomanisan | Opis przejścia LEGO Iniemamocni LEGO Iniemamocni poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 12 lipca 2018

W misji 10 LEGO Iniemamocni: Powrót na Wyspę Nomanisan, dokonasz infiltracji bazy Syndroma jako Pan Iniemamocny, w towarzystwie Światłomiła. Po tej misji otrzymasz dostęp do tej postaci i będziesz w stanie niszczyć złote bloki znalezione w świecie gry.

Ułóż kapsuły zgodnie z kolorami ich stacji - Światłomił może korzystać z terminalów, w przeciwieństwie do Pana Iniemamocnego - Poziom 10 - Powrót na Wyspę Nomanisan | Opis przejścia LEGO Iniemamocni - LEGO Iniemamocni - poradnik do gry
Ułóż kapsuły zgodnie z kolorami ich stacji - Światłomił może korzystać z terminalów, w przeciwieństwie do Pana Iniemamocnego

Po krótkim wprowadzeniu na stacji kolejowej, przeniesiesz się ponownie do dżungli, gdzie spotkasz i odblokujesz kolejnego towarzysza: Światłomiła. Pokonaj zbirów w bazie i użyj terminalu. Musisz przestawić kapsuły na właściwe miejsca zgodnie z kolorami i numerami - dopiero wtedy odblokujesz kolejne przejście. Swiatłomił potrafi używać laserów, by niszczyć i przecinać złote klocki, jak napotkane drzwi.

Podnieś blok i przenieś go w lewo, by Światłomił mógł wspiąć się do góry - Poziom 10 - Powrót na Wyspę Nomanisan | Opis przejścia LEGO Iniemamocni - LEGO Iniemamocni - poradnik do gry
Podnieś blok i przenieś go w lewo, by Światłomił mógł wspiąć się do góry

Na drugiej arenie pozbądź się przeciwników i przetnij złoty klocek utrzymujący duży blok w powietrzu, w prawym rogu areny. Potem przesuń go w lewo i wejdź do góry Światłomiłem. Przedostań się na wyższe piętro i wyłącz laserową barierę używając terminalu. Przerzuć Światłomiła nad przepaścią, a on zbuduje ci most.

Podrzuć Światłomiła na żyrandol - to pierwsza czynność jaką musisz wykonać - Poziom 10 - Powrót na Wyspę Nomanisan | Opis przejścia LEGO Iniemamocni - LEGO Iniemamocni - poradnik do gry
Podrzuć Światłomiła na żyrandol - to pierwsza czynność jaką musisz wykonać

W kolejnym pomieszczeniu musisz ponownie odnaleźć kilka super klocków.

  • Zrzuć żyrandol z sufitu i przebuduj go - zbierzesz w ten sposób dwa klocki,
  • Zniszcz pierwsze drzwi i złoty klocek za nimi. Na platformie obróć drążek, a znajdziesz klocek.
  • Zniszcz drugie drzwi po prawej stronie za ekranami, tam będziesz mógł wspiąć się do góry po kolejny klocek,
Musisz odwiedzić dwie strony bazy, do których dostęp uzyskasz poprzez budowę terminalu po jednej lub drugiej stronie - Poziom 10 - Powrót na Wyspę Nomanisan | Opis przejścia LEGO Iniemamocni - LEGO Iniemamocni - poradnik do gry
Musisz odwiedzić dwie strony bazy, do których dostęp uzyskasz poprzez budowę terminalu po jednej lub drugiej stronie

Przejdziesz teraz do centrum sterowania. Zniszcz klocki na platformie i przebuduj je w terminal. Pojawi się spora wieża po prawej stronie, na którą musisz się wspiąć. Zniszcz terminale na szczycie. Wróć do terminalów i zbuduj teraz kolejny po lewej stronie.

Możesz skorzystać z kartonów, by się ukryć, ale możesz także przekraść się w cieniu obiektów przewożonych na taśmie - Poziom 10 - Powrót na Wyspę Nomanisan | Opis przejścia LEGO Iniemamocni - LEGO Iniemamocni - poradnik do gry
Możesz skorzystać z kartonów, by się ukryć, ale możesz także przekraść się w cieniu obiektów przewożonych na taśmie

Przejdź po moście i idź do końca korytarza. Tam ukryjecie się w kartonowych pudłach i przejdź za szybę i idź w prawo do generatora. Jeśli będziesz próbował przedostać się bez użycia kartonów, możesz ukrywać się przed działkami za przesuwającymi się po taśmie blokami. Podsadź Światłomiła na generatorze i zepchnij blok w dół. Pozbądź się działek ciągnąc za pomarańczowy uchwyt, po czym przeskocz Światłomiłem na lewo.

Użyj zaworu w głównym terminalu, by zmienić kierunek poruszania się taśmy - Poziom 10 - Powrót na Wyspę Nomanisan | Opis przejścia LEGO Iniemamocni - LEGO Iniemamocni - poradnik do gry
Użyj zaworu w głównym terminalu, by zmienić kierunek poruszania się taśmy

Tam przy terminalach znajdziesz zawróć, który zmieni kierunek poruszających się bloków i pozwoli przejść po nich Panu Iniemamocnemu. Niech otworzy on bramę dla Światłomiła, a po pokonaniu wrogów w kolejnym pomieszczeniu wybuduj konstrukcję z klocków pozostałych ze zniszczenia innych elementów i wykorzystaj terminal.