Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Harry Potter i Tajemnica Hogwartu - poradnik do gry

Harry Potter i Tajemnica Hogwartu - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Czwarty rok w Harry Potter i Tajemnica Hogwartu Harry Potter i Tajemnica Hogwartu - poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 18 września 2018

Podczas rozgrywki w grze Harry Potter i Tajemnica Hogwartu przeżyjesz siedem lat w tytułowej szkole magii. Będziesz tam rozwijać swoją wiedzę, chodząc na liczne zajęcia i wykonując różne misje dla przeróżnych osobistości. W trakcie czwartego roku roku będziesz uczęszczać na lekcję czarów, opieki nad magicznymi stworzeniami, latania, transmutacji, zielarstwa oraz robienia eliksirów.

Lekcje latania

Formation Flyaing- na tych zajęciach nauczycie się synchronicznie poruszać na miotłach. Odblokowanie tej umiejętności da ci jeden dodatkowy punkty energii.

Sloth Grip Roll - dzięki tej umiejętności zrobisz pełen obrót na swojej miotle,

Broom Surging - czas nauczyć się latać na stojąco. Na zajęciach w 4 semestrze nauczysz się nowej umiejętności,

Extreme Dive and Pull Up - nauczysz się nurkować na miotle i szybko wybijać się w górę. Przydatna umiejętnośc, gdy ktoś cię atakuje, a ty musisz szybko uciekać na swojej miotle.

Transmutacja

Vera Verto - gdy nauczysz się zamieniać szczura w kielich dostaniesz 5 klejnotów,

Beetle into Button - dobry czar dla ludzi bojących się owadów. Na 3 chapterze nauczą cię zamieniać robaki w guziki,

Colovaria - szybka zamiana kolorów włosów możliwa już w 5 chapterze.

Zielarstwo

Wiggentree - pierwsze lekcję zielarstwa odbędą się już na drugim chapterze 4 roku, dostaniesz za nie 5 klejnotów,

Flitterbloom - te rośliny przydadzą ci się do nauki eliksirów. Za naukę dostaniesz 5 klejnotów.

Nauka czarów

Protego - umiejętność ta uczy cię odbijania zaklęć przeciwników. Nie możesz jej używać w trakcie pojedynków. Po nauczeniu się tego zaklęcia dostaniesz 5 klejnotów,

Bombarda - czar ten może być używany w trakcie pojedynków. Zadaje 20 punktów obrażeń,

Confringo - rozbija na kawałki. Można go używać w walce, odbiera on 17 punktów obrażeń,

Ferula - po nauczeniu się czaru dostaniesz 5 klejnotów. Tego czaru nie będziesz mógł użyć w walce, ale będzie często używany w trakcie misji,

Cistem Aperito - dzięki temu zaklęciu możesz otworzyć wszystkie zamki. Nauczysz się tego w trakcie misji pobocznych,

Diffindo - można używać w trakcie pojedynków - zadaje 15 punktów obrażeń,

Colloportus - otworzy wszystkie zamki.

Robienie eliksirów

Calming Draught - eliksir ten służy do uspokojenia ludzi,

Shrinking Solution - dzięki tej miksturze możesz zmniejszyć siebie lub swoich towarzyszy - nie można używać jej w trakcie pojedynków,

Pepperup Potion - ta mikstura wyleczy niejedno przeziębienie, oczywiście nie bez efektów ubocznych, ale przecież najważniejsze jest zdrowie,

Beautification Potion- za nauczenie się przyrządzania tego eliksiru dostaniesz 5 klejnotów, uczysz się go w trakcie misji pobocznych,

Ageing Potion - to mikstura przyśpieszająca starzenie.

Opieka nad magicznymi stworzeniami

Fire Crab - w pierwszym chapterze będziesz musiał udać się na nowe zajęcia, dotyczą one opieki nad magicznymi stworzeniami. Tam będziesz musiał spędzić kilka godzin, aby przyswoić sposoby na opiekę nad Fire Crabem,

Bowtruckle - twoim kolejnym magicznym stworzeniem do opieki będzie Bowtruckle, będziesz się o nim uczyć w 5 rozdziale,

Niffler - uroczy Niffler pojawi się na zajęciach w 6 chapterze,

Kneazle - o tym jak się nim opiekować dowiesz się na ostatnim chapterze tego roku.