Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Harry Potter i Tajemnica Hogwartu - poradnik do gry

Harry Potter i Tajemnica Hogwartu - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Drugi rok w Harry Potter i Tajemnica Hogwartu Harry Potter i Tajemnica Hogwartu - poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 4 maja 2018

Podczas rozgrywki w grze Harry Potter i Tajemnica Hogwartu przeżyjesz siedem lat w tytułowej szkole magii. Będziesz tam rozwijać swoją wiedzę chodząc na liczne zajęcia. W drugim roku będziesz uczęszczać na lekcję czarów, latania, transmutacji oraz robienia eliksirów. Wiedza, którą zdobędziesz przyda ci się do walki z przeciwnikami oraz ułatwi ci rozwój twojej postaci.

Aby rozwijać swoją postać musisz uczyć się nowych rzeczy - Drugi rok w Harry Potter i Tajemnica Hogwartu - Harry Potter i Tajemnica Hogwartu - poradnik do gry

Aby rozwijać swoją postać musisz uczyć się nowych rzeczy. Na drugim roku musisz już zdobywać nie 3, a 7 gwiazdek podczas lekcji. Gdy je zdobędziesz musisz ponownie udać się na event. Będzie on trwać 3 godziny, tak jak na pierwszym roku. Najłatwiej będzie jeśli udasz się na jeden event 3 godziny i na 2 godzinne. W ten sposób szybko zdobędziesz 7 wymarzonych gwiazdek.

Eliksiry

W grze Harry Potter: Hogwarts Mystery możesz nauczyć się przyrządzania eliksirów. Twoim nauczycielem będzie profesor Snape. Podczas drugiego roku nauki dowiesz się jak przyrządzić 4 eliksiry. Żaden z nich nie przyda ci się w walce. Służą one jedynie do rozwoju postaci.

Fire-Breathing Potion - to eliksir, który może spowodować wiele złego w niepowołanych rękach - Drugi rok w Harry Potter i Tajemnica Hogwartu - Harry Potter i Tajemnica Hogwartu - poradnik do gry

Fire-Breathing Potion - to eliksir, który może spowodować wiele złego w niepowołanych rękach. Profesor Snape zdradzi ci jak przyrządzać ten eliksir, ale będzie cię ostrzegła przed niebezpieczeństwem. Nie możesz go używać podczas walk albo rozwijania kontaktów z rówieśnikami. Możesz trenować przygotowywanie go na zajęciach, u profesora Snape'a.

Strengthening Solution - to mikstura, którą nauczysz się przygotowywać w 5 rozdziale gry. Dzięki niej będziesz mógł stać się silniejszy podczas pojedynków. Eliksiru tego nie musisz przygotowywać ani kupować, twoja postać ma nieograniczoną ilość w wyposażeniu.

Fire Protection Potion - ten eliksir uchroni cię od ognia. Odblokujesz go w 8 rozdziale gry. Gdy nauczysz się wytwarzać Fire Protection Potion dostaniesz 5 klejnotów. Eliksir ten możesz przyrządzać na zajęciach, u profesora Snape'a.

Swelling Solution - miksturę ten odblokujesz w przedostatnim rozdziale gry. Służy ona do powiększania rzeczy. Gdy nauczysz się wytwarzać tę miksturę dostaniesz 5 klejnotów. Mikstura ta nie przyda ci się do walki z przeciwnikami, ale będzie potrzebna, w niektórych misjach.

Lekcje latania

W grze Harry Potter i Tajemnica Hogwartu możesz nauczyć się latania na miotle. Jako, że na pierwszym roku nauczyłeś się już podstaw teraz dowiesz się jak latają profesjonaliści. W trakcie drugiego roku nauczysz się 2 sztuczek. Aby je odblokować będziesz musiał pierw uczęszczać na zajęcia, na których przyswoisz sobie wcześniej zdobytą wiedzę.

Fast Laps - pierwsze zajęcia, dotyczące latania, odbędą się w trzecim rozdziale gry - Drugi rok w Harry Potter i Tajemnica Hogwartu - Harry Potter i Tajemnica Hogwartu - poradnik do gry

Fast Laps - pierwsze zajęcia, dotyczące latania, odbędą się w trzecim rozdziale gry. Nauczysz się na nich obracania się na miotle. Dzięki temu będziesz mógł sprawniej poruszać się na tym nietypowym środku transportu. Odblokowanie tej umiejętności da ci jeden dodatkowy punkty energii. Możesz doszkalać umiejętność biorąc udział w zajęciach.

Weaving - pora nauczyć się latać tak, żeby nikt nie mógł cię trafić. W siódmym rozdziale gry odblokujesz umiejętność Weaving. Gdy zdobędziesz tę umiejętność odblokujesz dodatkowy punkt energii. Aby odblokować tę umiejętność musisz pierw zdobyć 7 gwiazdek na lekcjach latania, a potem udać się na specjalne wydarzenie.

Czary

W trakcie nauki, na drugim roku, będziesz kontynuować naukę czarów. Zmierzysz się z 4 zaklęciami przygotowanym dla ciebie przez profesora Flitwicka. Czary te przydadzą ci się podczas pojedynków. Nauczysz się lepiej atakować oraz leczyć się za pomocą zaklęć. Ułatwia to znacznie rozgrywkę, ponieważ na 2 roku zmierzysz się z większą ilością przeciwników.

Engorgio - pierwsze zaklęcie, którego nauczysz się na drugim roku pozwoli ci zmniejszać obiekty - Drugi rok w Harry Potter i Tajemnica Hogwartu - Harry Potter i Tajemnica Hogwartu - poradnik do gry

Engorgio - pierwsze zaklęcie, którego nauczysz się na drugim roku pozwoli ci zmniejszać obiekty. Dzięki niemu będziesz mógł, nie tylko zmniejszać otaczające cię przedmioty, ale również samego siebie. Czaru tego będziesz używać na licznych zajęciach i w paru misjach. Odblokowanie tego zaklęcia daje ci 5 klejnotów.

Reducio - jeśli już umiesz zmniejszać czas nauczyć się powiększać - Drugi rok w Harry Potter i Tajemnica Hogwartu - Harry Potter i Tajemnica Hogwartu - poradnik do gry

Reducio - jeśli już umiesz zmniejszać czas nauczyć się powiększać. W drugim rozdziale nauczysz się powiększać otaczające cię przedmioty. Dzięki temu szybko odwrócisz zaklęcie Engorgio. Za odblokowanie tego czaru dostaniesz 5 klejnotów.

Episkey - to zaklęcie pomoże ci podczas pojedynków. Dzięki niemu będziesz mógł się leczyć. Wystarczy tylko, że użyjesz ataku defensywnego. Jeśli ten się powiedzie i rzucisz odpowiednie zaklęcie zregeneruje ono cały twój pasek zdrowia.

Incendio - w szóstym rozdziale odblokujesz zaklęcie, które ułatwi ci każdy pojedynek. Dzięki czarowi Incendio będziesz mógł uderzyć przeciwnika za pomocą ognia. Ten czar pozbawi, każdego przeciwnika ponad połowy punktów zdrowia. Jest on znacznie skuteczniejszy niż Flipendo lub Rictusempra.

Transmutacja

Podczas nauki, na drugim roku, w Szkole Magii i Czarodziejstwa rozpoczniesz zajęcia z transmutacji - Drugi rok w Harry Potter i Tajemnica Hogwartu - Harry Potter i Tajemnica Hogwartu - poradnik do gry

Podczas nauki, na drugim roku, w Szkole Magii i Czarodziejstwa rozpoczniesz zajęcia z transmutacji. Poznasz na nich 5 nowych zaklęć. Na tych zajęciach profesor McGonagall nauczy cię jak przemieniać przedmioty w różne inne istoty albo rzeczy. Jako, że jest to jedna z trudniejszych umiejętności będziesz musiał poświęcić jej wiele czasu. Podczas lekcji będziesz musiał zdobyć 7 gwiazdek, aby potem pójść na 8 godzinne wydarzenie, na którym nauczysz się danego zaklęcia.

Revelio - dzięki temu zaklęciu zobaczysz wszystko co niewidoczne, a dokładnie to co wcześniej zostało ukryte. Odblokujesz je wykonując zadanie główne, w trakcie czwartego rozdziały gry. Za nauczenie się tego zaklęcia dostaniesz 5 klejnotów.

Reparifarge - na pierwszych zajęciach z profesor McGonagall nauczysz się przywracania obiektów do swojej prawdziwej postaci. Po odblokowaniu tej umiejętności dostaniesz 5 klejnotów.

Reparo - w czwartym rozdziale gry nauczysz się zaklęcia Reparo. Pozwoli ci ono naprawić uszkodzone przedmioty. Zaklęciem tym nie można naprawiać rzeczy, które zostały zniszczone przez czarną magię. Gdy nauczysz się tej umiejętności zyskasz 5 klejnotów.

Porcupine to Pin Cushion - dzięki temu zaklęciu możesz przemienić jeża w miękką poduszkę. Tego czaru nauczysz się w 7 rozdziale gry. Po jego odblokowaniu dostaniesz 5 klejnotów.

Spongify - w ostatnim rozdziale gry nauczysz się czaru, który umożliwi ci rozciągniąganie różnych przedmiotów. Zaklęcie to przyda ci się w paru misjach. Gdy nauczysz się tej umiejętności zyskasz 5 klejnotów.