Hello Neighbor - poradnik do gry

Hello Neighbor - poradnik do gry

Hello Neighbor - poradnik do gry

Porady i solucja Hello Neighbor. Poradnik Hello Neighbor to solucja i porady, która pomoże Ci przechytrzyć sąsiada i przekraść się przez jego dom. W naszym poradniku znajdziecie kryjówki, w których możecie się schować, porady na start, tipsy i tricki, które umożliwią ucieczkę.

Poradnik, solucja, opis przejścia i porady do gry Hello Neighbor. Niniejszy poradnik pomoże ci uporać się z tajemniczym sąsiadem i dotrzeć do jego, jeszcze bardziej tajemniczej, piwnicy.

Porady na start

  1. Porady na dobry początek - jak grać i nie dać się złapać.
  2. Wymagania sprzętowe - czy Hello Neighbor mi pójdzie?
  3. Sterowanie - czyli jak sterować postacią.

Solucja

Nasz opis przejścia pozwoli Ci na względnie bezstresowe przejście gry i przechytrzenie wrednego sąsiada. Znajdziesz tutaj sposoby pozwalające na szybkie ukończenie produkcji.

  1. Akt 1 - jak zdobyć pierwszy czerwony klucz?
  2. Akt 2 - jak uciec z domu sąsiada?
  3. Akt 3 - jak poradzić sobie z rozbudowanym domem sąsiada?
  4. Jak zdobyć czerwony klucz?
  5. Jak zdobyć zielony klucz?
  6. Jak zdobyć kartę dostępu do piwnicy?
  7. Finał - ostateczna walka.

Wszystkie kryjówki

Zaznaczyliśmy również, gdzie można się ukryć w domu sąsiada.

  1. Szafy i kryjówki - czyli gdzie można się schować w domu sąsiada?

Osiągnięcia

Achievementy w grze Hello Neighbor nie są proste! Wszystkie zostały ukryte i to do gracza będzie należało ich odszukanie. Przedstawiamy listę ze wskazówkami ujawnioną niedawno na Steam:

W grze Hello Neighbor możesz zdobyć 17 osiągnięć. Poniżej znajdziesz ich nazwę oraz opis.

Nazwa

Opis

Double Fun

Overcome the fear of darkness

Hmmm Bacon

Overcome crowd phobia

Get'em George

Learn to stand up for yourself

Shoot'em Up

Get a birthday present

Secret Achievement

Continue playing to unlock this achievement

Secret Achievement

Continue playing to unlock this achievement

Space Jam

Three points!

Don't Bite Snow White

Tougher than the Snow White

Watch Your Head

Sky is the limit!

Meet Joe Black

Safe driving is no accident

Neighbor MD

ICU there

No Digging!

I ain't 'fraid of no ghost

Back to School

Can't wait for the prom

Beeep!

Express checkout

No Swimming

Should have brought a swimming suit

Change For Gas

I wish I had an electric car.

Freeze!

The crime levels have never been lower

Srebrny klucz

Srebrny klucz (Silver Key) to możliwy do odnalezienia przedmiot w wersji alpha gry Hello Neighbor. Obecnie nie jest on możliwy do zdobycia, a w jego miejsce trafiły takie przedmioty jak czerwony klucz i zielony klucz.

O grze Hello Neighbor

Hello Neighbor to skradanka o niepokojącej atmosferze, gdzie naszym celem jest dostanie się do tajemniczej piwnicy sąsiada. Ów sąsiad jest jednak bardzo czujny i za pomocą wszelkich pułapek oraz systemu monitoringu i alarmów odstrasza gracza od swojego domu. Tytuł może pochwalić się zaawansowaną sztuczną inteligencją, bowiem sąsiad zapamiętuje nasze działania - wybite szyby zabija deskami, a często wybierane drogi prędko zabezpiecza.

Informacje o Hello Neighbor - poradnik do gry

Autor : Radosław Wacha Wasik

Ostatnia aktualizacja : 8 grudnia 2017

Hello Neighbor - screen - 2016-10-07 - 332340Hello Neighbor - screen - 2016-10-07 - 332339Hello Neighbor - screen - 2016-10-07 - 332338Hello Neighbor - screen - 2016-10-07 - 332337Hello Neighbor - screen - 2016-10-07 - 332336Hello Neighbor - screen - 2016-10-07 - 332335

14.12.2017 11:20
Konr@d
6
Pretorianin

Od kiedy robicie poradniki do crapów?

14.12.2017 11:37
2
odpowiedz
Zmroku
13
Maciej Rakieta

GRYOnline.plRedakcja

Robimy do wielu gier. :)

14.12.2017 11:51
😐
odpowiedz
1 odpowiedź
hinson
59
Konsul

W dobie Youtube poradniki które trzeba czytać już dawno straciły sens!

14.12.2017 12:12
😎
1
Zmroku
13
Maciej Rakieta

GRYOnline.plRedakcja

Nope.

14.12.2017 12:13
2
odpowiedz
Soulcatcher
203
ELEX

gra nie jest taka zła

24.12.2017 02:41
😡
odpowiedz
2 odpowiedzi
Maniac1098
11
Pretorianin

Dlaczego u mnie jest kretyńska antena która uniemożliwia wskoczenie na platformę ?

24.12.2017 09:00
1
Czarny Wilk
59
Bo jestem czarny

GRYOnline.plTeam

Dodali ją żeby do góry dostawać się "prawidłowo", skok z dachu nie był przewidzianym przez twórców sposobem. W pokoju z dźwignią podnoszącą platformę musisz ustawić przełącznik w takiej pozycji by platforma była na dole, następnie umieścić jakiś obiekt (np. karton) koło wiatraka. Jak włączysz wiatrak to zacznie on powoli przesuwać obiekt na dźwignię, musisz w tym czasie dobiec do platformy na zewnątrz. Jak zdążysz, to obiekt przełączy dźwignię i platforma pojedzie do góry z Tobą na niej.

03.01.2018 15:03
Zmroku
13

jak pisze Czarny Wilk, w nowym patchu się to zmieniło. Wprowadzaliśmy poprawkę do poradnika. :)