Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thimbleweed Park - poradnik do gry

Thimbleweed Park - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Part 3 - The Arrest | Opis przejścia Thimbleweed Park Poradnik Thimbleweed Park

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

Korzystaj z mapy, by szybko poruszać się po kolejnych lokacjach. - Part 3 - The Arrest | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Korzystaj z mapy, by szybko poruszać się po kolejnych lokacjach.

Pamiętaj, że możesz teraz użyć mapy z ekwipunku, by błyskawicznie się przenosić do nowych lokacji. Znacząco przyspieszy to eksplorację i pokonywanie łamigłówek w grze. Gdy tylko odblokujesz kolejną postać, udaj się nią do Quickie Pal i zabierz mapę z lady (jest tyle egzemplarzy, że wystarczy dla każdej postaci).

Użyj mapy i udaj się do hotelu. Gdy wejdziesz do środka, spotkasz znajomą reporterkę. Porozmawiaj z nią, a czeka cię retrospekcja, tym razem z bratem Chucka w roli głównej.

Retrospekcja z Franklinem

Przygotuj pokój na spotkanie z inwestorami. - Part 3 - The Arrest | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Przygotuj pokój na spotkanie z inwestorami.
  1. Wejdź do hotelu i porozmawiaj ze znajomo wyglądającym menadżerem. Następnie idź kawałek w prawo i wyłącz boomboxa. Dzięki temu będziesz mógł porozmawiać z chłopakiem. Gdy zaczniecie rozmawiać o modzie wybieraj następujące kwestie: I know this gnarly dude who..., was on MTV and..., tells me what's wicked... Dzięki temu zyskasz szacunek u dziecka i zgodzi się wymiany. Podaruj mu jednego z misi w ekwipunku, w zamian za okulary.
  2. Załóż okulary z wąsami i porozmawiaj z recepcjonistą. Zarejestruj się w hotelu i udaj się na 11 piętro do swojego pokoju, o numerze 1106. W środku porozglądaj się po wnętrzu, a Franklin spostrzeże, ze jest on monitorowany.
  3. Wejdź teraz do windy i udaj się na 10 piętro. Zabierz dwie fotografie z tablicy i wróć do swojego pokoju. Użyj gumy do żucia na kamerze, a następnie użyj na niej standard room photo. Przed wyjściem z pokoju zabierz stanionery ze stolika.
  4. Ponownie zjedź na 10 piętro i wchodź do pokoi, zbierając z nich stanionery. Potrzebujesz łącznie 4 kartek. Zanieś kartki do recepcjonisty i skseruj dokumenty. Po wszystkim, wróć windą do swojego pokoju i zadzwoń po inwestorów.

Powrót do śledztwa

Zabierz paszport ze stolika. - Part 3 - The Arrest | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Zabierz paszport ze stolika.
  1. Po retrospekcji czas na powrót do hotelu, dokończ rozmowę z dziennikarką, a następnie porozmawiaj z recepcjonistą. Zabierz klucz dostępu do pokoju Franklina i udaj się do windy.
  2. Na początek udaj się na 7 piętro do pokoju 705. Zabierz passport ze stolika. Następnie wsiądź do windy i udaj się na 11 piętro. Wejdź do pokoju 1106 (pokój Franklina) i od razu z niego wyjdź, co rozpocznie cutscenkę. Po wszystkim odblokujesz nową postać - ducha Franklina.
Użyj kranu, by przestraszyć przy nim dziecko i jednego z agentów. - Part 3 - The Arrest | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Użyj kranu, by przestraszyć przy nim dziecko i jednego z agentów.
  1. Wezwij windę na 11 piętro, wsiądź do środka i przełącz się na ducha. Również wsiądź do windy i zjedź na parter. Poczekaj, aż chłopiec zacznie pić z kranu i użyj "splash" na nim, by go przestraszyć.
  2. Powtórz sztuczkę z jednym z agentów - podejdź do kranu federalnym i napij się wody. Następnie przełącz się na Franklina i zamroź wodę. Spełni to zadanie z wystraszeniem dwóch gości w hotelu.
Udaj się do podglądanego gościa i zacznij straszyć w pokoju. - Part 3 - The Arrest | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Udaj się do podglądanego gościa i zacznij straszyć w pokoju.
  1. Po wszystkim recepcjonista zacznie oglądać gości przez swój komputer. Zaczaj się jako Franklin i spójrz na komputer, gdy pracownik hotelu będzie obsługiwał komputer. Poznasz tym samym w którym pokoju znajduje się gość - udaj się tam Edmundem.
  2. Zacznij straszyć w pokoju - z pomocą komendy Zap włączaj lampy i rozlej wodę w łazience.
  3. Przełącz się na postać w lobby i przekaż business card recepcjoniście. Wróć do ducha i powtórz manewr, by wezwał pigeon brothers. Gdy się zjawią, przełącz się na federalnego, udaj się do pokoju, gdzie serwisują i zabierz WrenchTron 3000 ze skrzynki z narzędziami.
W przyczepie Clowna znajdziesz sporo przedmiotów. - Part 3 - The Arrest | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
W przyczepie Clowna znajdziesz sporo przedmiotów.
  1. Udaj się teraz do kolejnej lokacji z mapy - do starego cyrku. Podejdź do bramy i porozmawiaj z Ransomem, co odblokuje go jako grywalną postać - przełącz się na niego.
  2. Będąc w przyczepie zgarnij wiele przedmiotów: Ransome the Clown comic z pod łóżka, joke book i page z sejfu (ściągnij wcześniej plakat ze ściany), ser z lodówki, attempted delivery notice i lawyer's card z tablicy. Na koniec skorzystaj z lustra, by ponownie spróbować zmazać makijaż.
  3. Wyjdź z przyczepy i idź w lewo. Przejdź do lokacji z popcornem i idź w lewo, do stoiska z popcornem. Podnieś pudełko po popcornie i zacznij zbierać okruchy z ziemi. Następnie idź za szczurem do Big Top Entrance. W środku podstaw ser pod dziurę, po lewej stronie estrady.
Podstaw pod dziurę ser, a zdobędziesz stertę popcornu. - Part 3 - The Arrest | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Podstaw pod dziurę ser, a zdobędziesz stertę popcornu.
  1. Wyjdź i wejdź ponownie do pomieszczenia a zastaniesz stertę popcornu obok sera. Podnieś go i wróć do swojej przyczepy. Otwórz mikrofalówkę i daj popcorn swojemu chomikowi.
  2. Udaj się teraz do backstage entrance i zabierz ze środka anti-itch cream i snake in a box z biurka.
  3. Udaj się teraz clownem do miasta, do siedziby poczty. Porozmawiaj z pracownikiem i odbierz przesyłkę. Otwórz ją, a otrzymasz dwa przedmioty, w tym portfel. Przekaż go któremuś z agentów federalnych.
Udaj się do gabinetu Chucka i dokładnie go zbadaj. - Part 3 - The Arrest | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Udaj się do gabinetu Chucka i dokładnie go zbadaj.
  1. Następnie udaj się do Edmund Mansion. Wejdź do posiadłości co odblokuje piątą i ostatnią postać - Dolores. Wybierz dziewczynę i przejrzyj jej listę zadań do wykonania. Udaj się do biblioteki, a dowiesz się, że należy wezwać detektywa.
  2. Udaj się do dawnej pracowni Wujka Chucka. Zabierz receipt i Chuck's Journal z biurka. Następnie przesuń obraz i zabierz offis key który znajdziesz za nim. Na półce znajdziesz jeszcze Philipp's Dangerous Device, a obok AT-25 Tube.
  3. Udaj się do pokoju dziewczyny i zabierz math trophy i red gel decoder z półki z książkami. Spójrz również na tablicę nad komputerem. Udaj się teraz na sam dół, do kominka i zabierz z niego popiół. Na chwilę obecną tyle wystarczy aktywności z dziewczyną. Przełącz się na postać federalną, która ma wyposażeniu portfel Ransoma.
Podnieś bardzo dobrze ukrytą piłę mechaniczną. - Part 3 - The Arrest | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Podnieś bardzo dobrze ukrytą piłę mechaniczną.

Oddaj portfel Williemu w Street A, a dostaniesz zakrwawiony portfel. Udaj się teraz na miejsce zbrodni i idź w prawo, w krzakach znajdziesz zużytą piłę łańcuchową. Przedmiot bardzo ciężko znaleźć (zobacz zdjęcie powyżej) i musisz jeszcze zdobyć do niej paliwo. Udaj się do posiadłości Chucka, znajdziesz kanister zaraz obok wejścia. Napełnij paliwem piłę i udaj się do konaru blokującego przejście, na prawo od zwłok. Użyj na drzewie piły.

Zabierz narzędzie zbrodni z kartonowego domku. - Part 3 - The Arrest | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Zabierz narzędzie zbrodni z kartonowego domku.
  1. Odblokujesz dostęp do kanałów - wejdź do środka i włącz światło. Wejdź w tunel po prawej stronie i zwiedź kanały. Warto odwiedzić każdą odnogę i zbierać specks of dust, których jest pełno. W końcu dotrzesz do pokoju z licznymi gratami, zabierz ice pick z kartonowego domku i magic mushrooms z rogu, a następnie udaj się na zewnątrz (możesz użyć mapy).
  2. Zadbaj o to, by któryś z federalnych agentów posiadał w ekwipunku ice pick (z kanałów), popiół (z kominka) i sticky tape (z poczty). Połącz ice pick z popiołem, a następnie ze sticky tape, by zdobyć odcisk palców.
Wejdź do łazienki i zabierz papier toaletowy. - Part 3 - The Arrest | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Wejdź do łazienki i zabierz papier toaletowy.
  1. Udaj się teraz do sklepu Quickie Pal. Nie wchodź jednak do środku, a od boku wejdź do toalety. Zaświeć światło w środku i zabierz papier toaletowy. Udaj się do zwłok i użyj na nich papieru, by odcisnąć na nich próbkę krwi. Wróć do toalety i użyj krwi na suszarce, by zdobyć bloody toilet paper.
  2. Możesz w końcu stworzyć wszystkie raporty! Udaj się do ratusza i do biura koronera. Podejdź do Fingertron 3000 i użyj na nim taśmy z odciskiem i spis wszystkich odcisków ludzi w okolicy. Na Facetron 3000 użyj paszportu z hotelu i zdjęcia zwłok. Na Bloodtron 3000 użyj zakrwawionego portfela od Williego i zakrwawionego papieru toaletowego.
Użyj tuby na maszynie, by moc stworzyć raport o zbrodni. - Part 3 - The Arrest | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Użyj tuby na maszynie, by moc stworzyć raport o zbrodni.
  1. Udaj się do gabinetu szeryfa i spójrz na Aresttron 3000. Okaże się, że brakuje w nim zasilającej tuby. Wybierz Dolores i udaj się do B Street, na pocztę. Porozmawiaj ze sprzedawczynią, a zdobędziesz tube puller. Udaj się z nim do Quickie Pal i użyj go na tubie Movietron 3000.
  2. Udaj się teraz do posiadłości Edmunda i idź do gabinetu Chucka. Wyciągnij kolejną tubę z głowy robota. Udaj się teraz do biura szeryfa i użyj A25 Tube na Aressttronie3000. Włóż do środka wszystkie trzy rapoty.
  3. Po cutscence, czeka cię rozmowa z Willim. A po niej nastąpi koniec rozdziału.