Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thimbleweed Park - poradnik do gry

Thimbleweed Park - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Part 7 - Madness | Opis przejścia Thimbleweed Park Poradnik Thimbleweed Park

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

Książka w bibliotece zawiera rozwiązanie jak ułożyć wtyczki. - Part 7 - Madness | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Książka w bibliotece zawiera rozwiązanie jak ułożyć wtyczki.
  1. Zejdź Dolores drabiną w dół i idź w lewo. Spróbuj przejść przez korytarz z robotami, co niestety zostanie zakończone niepowodzeniem. Udaj się do Edmund Mansion, idź do biblioteki i skorzystaj z wyszukiwarki książek. Udaj się do sekcji 2.1 i odszukaj książkę "Programming the SR-01".
  2. Przeczytaj podręcznik i wróć do fabryki. Zejdź na dół i podejdź do panelu, a następnie ustaw wszystko zgodnie z rozwiązaniem z książki. Wejdź do hali produkcyjnej i idź cały czas w lewo, aż dotrzesz do korytarza z drzwiami. Użyj na brązowych drzwiach klucza z gabinetu Chucka (Offis key).
  3. Wejdź do środka i podnieś Chuck's Journal: Vol2, used glass i hat.
Udaj się na tajemnicze spotkanie i zabierz prezent upominkowy za przybycie. - Part 7 - Madness | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Udaj się na tajemnicze spotkanie i zabierz prezent upominkowy za przybycie.
  1. Idź teraz którąś z postaci do federalnych do miasta i porozmawiaj z mężczyzną przebranym za pizzę. Zastrasz go, że może zostać zatrzymany, a opuści plakietkę o pizzy. Udaj się do seckrit bunker w lesie i użyj na panelu kodu: 84 67 35.
  2. Przełącz się na Ransoma, wejdź do środka Vanu i zjedź pod ziemię. Idź w lewo, weź udział w spotkaniu i zabierz goodie bag. Otwórz prezent, a zdobędziesz foil-wrapped brick i hacker boot disc.
  3. Przekaż dyskietkę Dolores i włóż ją do komputera w fabryce. Następnie przekaż used glass agentowi, który posiada fingerprint kit. Użyj zestawu na szklance, a odkryjesz odcisk palców Chucka na niej. Udaj się teraz na pocztę, ponownie zabierz kawałek taśmy klejącej i użyj jej na szklance.
Hint book mogłeś zdobyć jako Ransome na konwencie. Wystarczyło zaoferować pierwszą edycje komiksu, którą znaleźć mogłeś w jego pokoju. - Part 7 - Madness | Opis przejścia Thimbleweed Park - Thimbleweed Park - poradnik do gry
Hint book mogłeś zdobyć jako Ransome na konwencie. Wystarczyło zaoferować pierwszą edycje komiksu, którą znaleźć mogłeś w jego pokoju.
  1. Przekaż odcisk palców na taśmie Dolores i udaj się nią do gabinetu Chucka w posiadłości. Użyj odcisków na sejfie i zabierz ze środka czarną książkę. Znajdziesz w niej hasła do wszystkich komputerów Chucka.
  2. Użyj teraz red gel decoder (z pokoju Dolores) na hint book (Ransome może go zdobyć, jeśli odda za nie pierwszy egzemplarz swojego komiksu), by poznać szczegóły, jak zawiesić komputer na której gra się w grę przygodową.
  3. Wróć do fabryki i udaj się do komputera. Wpisz hasło, które poznałeś w gabinecie i wybierz adventure. Wybierz następujące opcje: go west, look around, go west, go to light, go north, say "fizzscum". Zawiesi to komputer, fabryka zostanie zamknięta, a rozdział dobiegnie do końca.