Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sherlock Holmes: The Devil's Daughter - poradnik do gry

Sherlock Holmes: The Devil's Daughter - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Tawerna zielony smok | Niesława | Sherlock Holmes The Devil's Daughter poradnik Sherlock Holmes: The Devil's Daughter

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

Tawerna zielony smok

Podsłuchaj pięciu rozmów w tawernie - Tawerna zielony smok | Niesława | Sherlock Holmes The Devils Daughter - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Podsłuchaj pięciu rozmów w tawernie

Idź prosto i przejdź przez bramę. Następnie skręć w lewo i wejdź schodami do tawerny. Twoim zadaniem jest podsłuchać czterech konwersacji w barze, musisz kolejno:

  1. Oprzeć się o filar koło baru i posłuchać rozmowy trójki jegomościów;
  2. Podejść do kominka i podsłuchać rozmowy gości po prawej stronie;
  3. Usiąść za mężczyzną, który pali i posłuchać o czym mówi osobnik obok;
  4. Zasiąść przy barze i podsłuchać rozmowy barmana;
  5. Stanąć przy okienku koło wejścia i podsłuchać ostatni dialog.
Zabierz mężczyźnie wejściówkę - Tawerna zielony smok | Niesława | Sherlock Holmes The Devils Daughter - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Zabierz mężczyźnie wejściówkę

Następnie wyjdź za mężczyzną, który poszedł zapalić, podejdź do niego i naciśnij na jego kieszeń. Z pomocą krótkiej sekwencji QTE, zabierz mężczyźnie portfel i wyjmij pass/wejściówkę. Następnie idź za bar i wejdź schodami do góry. Następnie skręć w lewo i przejdź do pokoju po prawej stronie. Znajdziesz się w pokoju hazardzistów. Podejdź do okna i wyjrzyj przez nie, spróbuj też wyjść przez drzwi obok, co jednak okaże się to niemożliwe.

Zaplanuj przebieg odwrócenia uwagi strażnika - Tawerna zielony smok | Niesława | Sherlock Holmes The Devils Daughter - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Zaplanuj przebieg odwrócenia uwagi strażnika

Idź do stołu z samotnym graczem i naciśnij na kapelusz i nóż. Podejdź teraz do grupki graczy i włącz tryb detektywa. Naciśnij na przyciski przy rękawach i małe lusterko na kolanach. Następnie włącz przycisk wyobraźni i naciśnij na mechanizm. Stwórz następujący scenariusz:

  1. Odwróć uwagę;
  2. Weź nóż;
  3. Przetnij linę;
  4. Początek bójki;
  5. Strażnik się oddala.
Ustaw dźwigi w następujący sposób - Tawerna zielony smok | Niesława | Sherlock Holmes The Devils Daughter - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Ustaw dźwigi w następujący sposób

Po odtworzeniu tej sceny, przejdź kładką na drugą stronę. Zejdź schodami w dół i podejdź do dźwigów. Obróć je w powyżej wskazany sposób, a następnie wejdź schodami wyżej i przeskocz na drugą stronę po linach. Wejdź przez okno i podejdź do stolika. Naciśnij na popielniczkę, a z pomocą trybu detektywistycznego, odwróć stolik. W środku znajdziesz key/klucz i accounting/księgowość. Gdy zajrzysz do dziennika, odnotujesz nowe dowody: meeting/spotkanie i police raid/nalot policyjny. Podejdź do stolika obok kominka i naciśnij na karty oraz mechanizm do podawania kart.

Za szafą znajdziesz wejście niżej - Tawerna zielony smok | Niesława | Sherlock Holmes The Devils Daughter - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Za szafą znajdziesz wejście niżej

Podejdź teraz do połamanej szafy, włącz tryb detektywa i naciśnij na nią, na zadrapania na ścianie i włóż do zamka klucz, który zdobyłeś przed chwilą. Zejdź na dół, naciśnij na kosztowności, a następnie otwórz walizkę obok. Zyskasz nowe dowody: valuable loot/cenny łup, photograph/fotografia i Butler's pawn shop/lombard Butlera. Następnie zajrzyj przez okienko obok. Zobaczysz Orsona Wilda, który znalazł się opałach. W lewym górnym rogu wyświetli się jego stan zdrowia. Biegnij do góry i wejdź w przejście naprzeciw, a następnie zbiegnij schodami w dół.

Musisz wyratować Orsona z opresji - Tawerna zielony smok | Niesława | Sherlock Holmes The Devils Daughter - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Musisz wyratować Orsona z opresji

Będziesz świadkiem bójki w barze. Musisz nacisnąć na następujące elementy:

  1. Krzesło(przewróć);
  2. Butelka;
  3. Kapelusz(zabierz)
  4. Mężczyzna(popchnij)
  5. Kapelusz;
  6. Belkę.

Twoje działania pozwolą Sherlockowi i Orsonowi bezpiecznie umknąć z tawerny.