Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sherlock Holmes: The Devil's Daughter - poradnik do gry

Sherlock Holmes: The Devil's Daughter - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Tworzenie portretu i przeszukiwanie domu Sama | Ofiarna opowieść poradnik Sherlock Holmes: The Devil's Daughter

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Tworzenie portretu i przeszukiwanie domu Sama

Tworzenie portretu Sama

Naciśnij żółty przycisk pod wyborem ściężki dialogowej, by stworzyć portret danej osoby - Tworzenie portretu i przeszukiwanie domu Sama | Ofiarna opowieść - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Naciśnij żółty przycisk pod wyborem ściężki dialogowej, by stworzyć portret danej osoby

Po krótkiej wstawce filmowej, rozpocznie się rozgrywka i do gabinetu Sherlocka zawita kobieta z dzieckiem. Gdy rozpoczniesz rozmowę z chłopcem przed Tobą pojawi się pierwsze zadanie w grze - stworzenie pierwszego portretu w grze. Naciśnij żółty przycisk na ekranie.

Gdy wskaźnik zostanie podświetlony na żółto, możesz opisać określone cechy wyglądu danej postaci - Tworzenie portretu i przeszukiwanie domu Sama | Ofiarna opowieść - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Gdy wskaźnik zostanie podświetlony na żółto, możesz opisać określone cechy wyglądu danej postaci

Portret Toma

Przesuwaj wskaźnikiem po postaci i naciskaj w miejsca, które zostaną podświetlone żółtą otoczką. Musisz zwrócić uwagę na następujące charakterystyczne punkty:

  • Oczy chłopca, użyj wariantu Recent weeping/Niedawno płakał,
  • okolice podbródka,
  • naszyjnik,
  • łatkę na prawym ramieniu,
  • notkę w prawej kieszeni,
  • lewą rękę, użyj wariantu Malformation/Zniekształcenie

Po ustaleniu portretu chłopaka, kontynuuj rozmowę. Gdy pojawi się sekwencja QTE, naciśnij wyświetlony klawisz i z dostępnych wariantów wybierz Caring Parents/Opiekuńczy rodzice. Gdy podczas dialogu pojawi się kolejny wybór, wybierz Tom is 8 years old/Tom ma 8 lat. Gdy już wyczerpiesz wszystkie tematy rozmowy, otwórz dziennik i w zakładce z mapą, wybierz Whitechapel. W Trakcie podróży między różnymi lokacji, możesz analizować dowody związane ze swoimi śledztwami.

Przeszukanie domu Sama

Pokój Sama jest na górze, pod literą E - Tworzenie portretu i przeszukiwanie domu Sama | Ofiarna opowieść - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Pokój Sama jest na górze, pod literą E

Po dotarciu na miejsce idź prosto przez wąską uliczkę. Następnie skręć w prawo, a po paru krokach, w lewo. Znajdziesz się na ulicy Dorset Street - idź prosto i dotrzyj do mieszkania oznaczonego numerem dwanaście. Wejdź do środka i udaj się do pokoju E.

Użyj zmysłu detektywa, by odkryć dodatkowy dowód w kurtce - Tworzenie portretu i przeszukiwanie domu Sama | Ofiarna opowieść - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
Użyj zmysłu detektywa, by odkryć dodatkowy dowód w kurtce

Używając umiejętności Sherlock Talent, przeszukaj pokój. Podejdź do płaszcza koło drzwi i wyciągnij z niego leafet/ulotkę. Przeanalizuj dokument, pamiętając, że obiekty możesz odwracać w dowolnym kierunku - w tym przypadku zwróć uwagę na tył papieru. Następnie wejdź po drabinie do góry i spróbuj wejść w interakcje z podświetlonym obiektem. Niestety, jest zbyt ciemno, by zdobyć potrzebne dowody. Zejdź więc na dół i podejdź do biurka, koło którego siedzi Tom. Zabierz Candle/świeczkę i wróć drabiną do góry. Przesuń pudełko i sięgnij po skórzaną torbę. W środku znajdziesz list do Georga Hursta/ Letter to George Hurst.

W lokacji znajdziesz kilka przedmiotów z którymi Holmes może wejść w interakcje - gdy wszystkie zostaną podświetlone na zielono, możesz opusić dom Sama - Tworzenie portretu i przeszukiwanie domu Sama | Ofiarna opowieść - Sherlock Holmes: The Devils Daughter - poradnik do gry
W lokacji znajdziesz kilka przedmiotów z którymi Holmes może wejść w interakcje - gdy wszystkie zostaną podświetlone na zielono, możesz opusić dom Sama

Po jego przeczytaniu zejdź na dół i podejdź do okrągłego stolika obok kominka. Zabierz z niego rental bills/rachunki za wynajem. Przed opuszczeniem lokacji, wejdź w interakcje z innymi przedmiotami w pokoju, m.in. z bochenkiem chleba, który leży obok łóżka, biblioteczkami itp. pozwoli to w pełni zbadać dom Sama. Możesz już opuścić budynek.