Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Battlefleet Gothic: Armada - poradnik do gry

Battlefleet Gothic: Armada - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chaos | Jednostki Battlefleet Gothic Armada poradnik Battlefleet Gothic: Armada

Ostatnia aktualizacja: 26 sierpnia 2019

Chaos

Flota Chaosu utworzona została z jednostek, które zdezerterowały z Imperialnej floty. Statki zostały odpowiednio zmodyfikowane, dzięki czemu osiągają wyższe prędkości ale dysponują słabszym pancerzem. Podczas starć duży nacisk położony jest na skuteczność ataku ale obrażenia zadawane przez poszczególne typy uzbrojenia są niewielkie. Zmodyfikowane statki nie posiadają już takich zasobów broni dalekiego rażenia jak imperium. Najlepiej działa prowadząc ostrzał w średnim dystansie. Frakcja jest odpowiednia dla graczy, którzy opanowali podstawy rozgrywki i chcą spróbować bezpiecznej gry kombinacyjnej i budowania przewagi na polu bitwy.

Cechy

Są to określone parametry, które są w większości wspólne dla wszystkich okrętów poszczególnej frakcji.

Ikona

Nazwa i opis

Chaos Accuracy - skuteczność dużych działek w zależności od zasięgu inicjacji dla statków Chaosu - Chaos | Jednostki Battlefleet Gothic Armada - Battlefleet Gothic: Armada - poradnik do gry

Chaos Accuracy - skuteczność dużych działek w zależności od zasięgu inicjacji dla statków Chaosu.

3k jednostek - 80%

6k jednostek - 60%

9k jednostek - 40%

12k jednostek - 20%

Chaos Manouevres - korzystając z technologii ukradzionej Imperium, okręty Chaosu są w stanie wykonać szybki zwrot lub osiągnąć pełna prędkość - Chaos | Jednostki Battlefleet Gothic Armada - Battlefleet Gothic: Armada - poradnik do gry

Chaos Manouevres - korzystając z technologii ukradzionej Imperium, okręty Chaosu są w stanie wykonać szybki zwrot lub osiągnąć pełna prędkość.

Loyal - określa zdolność załogi okrętu Chaosu do niesubordynacji - Chaos | Jednostki Battlefleet Gothic Armada - Battlefleet Gothic: Armada - poradnik do gry

Loyal - określa zdolność załogi okrętu Chaosu do niesubordynacji. Załoga nie może podnieść buntu w czasie gry skok w przestrzeń kosmiczną jest niedostępny.

30% - kiedy wytrzymałość kadłuba spada do 30% maksymalnej

12% - za każdy utracony okręt liniowy

3% - za każdy utracony statek wsparcia

Escort Ship - statki wsparcia są tanie i nie wymagają naprawy jeśli zostaną zniszczone w czasie bitwy - Chaos | Jednostki Battlefleet Gothic Armada - Battlefleet Gothic: Armada - poradnik do gry

Escort Ship - statki wsparcia są tanie i nie wymagają naprawy jeśli zostaną zniszczone w czasie bitwy.

Uzbrojenie

Nazwa i statystyki

Dodatkowe atrybuty

Komentarz

Light Missle Pod Turret

Liczba ataków: 1

Obrażenia: 3

Wskaźnik wystrzału: 6

Zasięg: 6,000

Szansa na krytyczne: 0,75

Kąt ostrzału: 270° Przód

Brak

Jedna ze słabszych form uzbrojenia. Pojedynczy atak o niewielkich obrażeniach z długim czasem przeładowania nie wróży sukcesu. Na szczęście okręty Chaosu mają akceptowalną celność na pełnym dystansie uzbrojenia, więc mogą prowadzić wymianę ognia w zasięgu, który dla innych jednostek jest niekorzystny.

Prow Light Torpedo Launcher

Liczba torped: 2

Obrażenia: 45

Wskaźnik wystrzału: 45

Zasięg: Nieograniczony

Szansa na krytyczne: 11

Kąt ostrzału: Przód

Przebicie tarczy - wystrzały ignorują całkowicie tarczę przeciwnika kierując obrażenia bezpośrednio na kadłub

Mały Cel - skuteczność działań obronnych przeciwnika przeciwko torpedzie jest niższa o 10%

Zatrzymywany - torpeda może zostać namierzona i zatrzymana przez obronę przeciwnika

Standardowa wyrzutnia torped charakterystyczna dla okrętów o niskim tonażu. Dwa pojedyncze pociski nie gwarantują sukcesu, ale przy większej liczbie okrętów mają szansę na wyrządzenie poważnych szkód.

Light Prow Lance

Liczba ataków: 1

Obrażenia: 6

Wskaźnik wystrzału: 6

Zasięg: 6,000

Szansa na krytyczne: 1,5

Kąt ostrzału: 90° Przód

Przebicie pancerza - obrażenia zadawane przez broń są skalowane do 25% całkowitego pancerza przeciwnika

Skuteczność - zawsze trafia w cel

Bezpośrednie nawiązanie konstrukcji uzbrojenia do okrętów Imperium. Przydatne między innymi na celach, które zostały unieruchomione.

Ordnance Launch Bay

Czas odnowienia: 60 sekund

Kąt ostrzału: 360°

Dostęp do oddziałów specjalnych.

Wojownicy bronią statku przeciwko wrogim statkom i torpedom.

Odział uderzeniowy prowadzi atak od wewnątrz statku za pomocą bomb.

Odział abordażowy przeprowadza akcje na daleką odległość.

Dostęp do specjalnych oddziałów poszerza wachlarz dostępnych strategii. Czas odnowienia po użyciu któregoś rozwiązań jest niewielki, a umiejętne wykorzystanie może zbudować przewagę potrzebną do zakończenia misji.

Heavy Macro-Turret

Liczba ataków: 3

Obrażenia: 9

Wskaźnik wystrzału: 9

Zasięg: 9,000

Szansa na krytyczne: 2.25

Kąt ostrzału: 270° Front

Brak

Ciężkie uzbrojenie o dalekim zasięgu. Dzięki tego typu działkom możesz z łatwością pozostać skuteczny na średnim dystansie. A potrójny atak i spore obrażenia rekompensują niemal 10-cio sekundowy czas przeładowania broni. Dodatkowym atutem tego typu działek jest ich strefa działania, która obejmuje całą strefę poza tyłem okrętu.

Lance Battery

Liczba ataków: 2

Obrażenia: 4

Wskaźnik wystrzału: 8

Zasięg: 12,000

Szansa na krytyczne: 1

Kąt ostrzału: 90° Burta

Przebicie pancerza - obrażenia zadawane przez broń są skalowane do 25% całkowitego pancerza przeciwnika.

Skuteczność - zawsze trafia w cel

Niewielkie obrażenia i długi zasięg wystrzału nie działają na korzyść tej części uzbrojenia floty Chaosu. Sytuację ratuje daleki zasięg broni i możliwość oddania dwóch strzałów. Pamiętaj, że jeśli mocno uszkodzony statek znika ze średniego zasięgu należy przełączyć zasięg inicjacji na 12K.

Twin-Linked Battery

Liczba ataków: 1

Obrażenia: 3

Wskaźnik wystrzału: 3

Zasięg: 6,000

Szansa na krytyczne: 0,75

Kąt ostrzału: 90° Burta

Przebicie pancerza - obrażenia zadawane przez broń są skalowane do 25% całkowitego pancerza przeciwnika.

Skuteczność - zawsze trafia w cel

Połączone działko Macro z Lancą. Bardzo dobre rozwiązanie pozwalające na użycie Lancy z burty okrętu. Skuteczne przeciwko każdemu typowi jednostek dzięki maksymalnej skuteczności ataku.

Heavy Prow Lance

Liczba ataków: 2

Obrażenia: 8

Wskaźnik wystrzału: 8

Zasięg: 12,000

Szansa na krytyczne: 2

Kąt ostrzału: 90° Przód

Przebicie pancerza - obrażenia zadawane przez broń są skalowane do 25% całkowitego pancerza przeciwnika.

Skuteczność - zawsze trafia w cel

Ciężkie wyposażenie o maksymalnym zasięgu i stosunkowo dużych obrażeniach. Pewne ataki z dużego dystansu i całkiem krótki czas przeładowania.

Missile Pod Turret

Liczba ataków: 3

Obrażenia: 3

Wskaźnik wystrzału: 10

Zasięg: 6,000

Szansa na krytyczne: 3,75

Brak

Średnia wersja uzbrojenia. Większy współczynnik obrażeń krytycznych, ale mniejszy zasięg.

Macro-Turret

Liczba ataków: 3

Obrażenia: 9

Wskaźnik wystrzału: 9

Zasięg: 6,000

Szansa na krytyczne: 3,375

Kąt ostrzału: 270° Front

Brak

Lżejsza wersja broni wyróżnia się mniejszym zasięgiem ale większą szansą na zadanie obrażeń krytycznych. Skuteczna w bliskim i średnim zasięgu.

Heavy Missile Pod Turret

Liczba ataków: 3

Obrażenia: 3

Wskaźnik wystrzału: 10

Zasięg: 9,000

Szansa na krytyczne: 2,5

Brak

Jedna z cięższych wersji tego typu uzbrojenia. Całkiem duża liczba ataku przy średnich obrażeniach. Na korzyść broni przemawia spory zasięg i duża szansa na obrażenia krytyczne.

Macro-Battery

Liczba ataków: 1

Obrażenia: 3

Wskaźnik wystrzału: 5

Zasięg: 9,000

Szansa na krytyczne: 0,75

Kąt ostrzału: 90° Burta

Brak

Całkiem spory zasięg i krótki czas przeładowania działają na korzyść tej broni, szczególnie dla okrętów wyposażonych w wiele instalacji. Standardowe ustawienie dla tego typu broni ułatwia też przeprowadzanie akcji abordażowych na krótkim zasięgu.

Heavy Prow Lance

Liczba ataków: 2

Obrażenia: 8

Wskaźnik wystrzału: 8

Zasięg: 12,000

Szansa na krytyczne: 2

Kąt ostrzału: 90° Przód

Przebicie pancerza - obrażenia zadawane przez broń są skalowane do 25% całkowitego pancerza przeciwnika.

Skuteczność - zawsze trafia w cel

Duża szansa na obrażenia krytyczne, dwa wystrzały i całkiem spore obrażenia. Skuteczne działo na dalekie dystanse, bardzo skuteczne przeciwko opancerzonym jednostkom.

Super Heavy Macro-Turret

Liczba ataków: 3

Obrażenia: 9

Wskaźnik wystrzału: 9

Zasięg: 12,000

Szansa na krytyczne: 2,25

Kąt ostrzału: 270° Przód

Brak

Najcięższe działka Macro. Dłuższy czas przeładowania może być odczuwalny, ale kilka ataków zadających wysokie obrażenia w pełni go rekompensuje. Warto zaznaczyć skuteczne działanie na dalekim zasięgu i dużą szanse na obrażenia krytyczne.

Prow Super Heavy Torpedo Launcher

Liczba ataków: 8

Obrażenia: 45

Wskaźnik wystrzału: 45

Zasięg: nieograniczony

Szansa na krytyczne: 11

Kąt ostrzału: Przód

Przebicie tarczy - wystrzały ignorują całkowicie tarczę przeciwnika kierując obrażenia bezpośrednio na kadłub

Mały Cel - skuteczność działań obronnych przeciwnika przeciwko torpedzie jest niższa o 10%

Zatrzymywany - torpeda może zostać namierzona i zatrzymana

Największa wyrzutnia torped. Osiem rakiet jednocześnie w krótkich odstępach czasu może mocno przetrzebić szeregi wroga, szczególnie jeśli jego okręty będą skupione w jednym miejscu.

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie