Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

LEGO Marvel's Avengers - poradnik do gry

LEGO Marvel's Avengers - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Bez sznurków nie jest źle | Opis przejścia | LEGO Marvel's Avengers poradnik LEGO Marvel's Avengers

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Bez sznurków nie jest źle

Twoim zadaniem będzie wypełnienie czterech zdań - Bez sznurków nie jest źle | Opis przejścia | LEGO Marvels Avengers - LEGO Marvels Avengers - poradnik do gry

Twoim zadaniem będzie wypełnienie czterech zdań. Jako pierwsze będzie uruchomienie lewiatana Chitauri. Podejdź do kryształu widocznego na obrazku i rozwiąż zagadkę. Zagadka polega na zapaleniu kolorów w odpowiedniej kolejności. Kolory wyświetlone są na środku urządzenia. Jeżeli jako pierwszy widnieje kolor czerwony, stajesz na przycisk czerwony itd.

Drugim zadaniem będzie uruchomienie berła i systemu przetrzymującego bliźniaków - Bez sznurków nie jest źle | Opis przejścia | LEGO Marvels Avengers - LEGO Marvels Avengers - poradnik do gry

Drugim zadaniem będzie uruchomienie berła i systemu przetrzymującego bliźniaków. Podejdź najpierw do widniejącej na obrazku windy i strzel do tarczy jako Baron Strucker. Jako Doktor List podejdź do panelu i włącz sterowanie windą po czym udaj się na wyższy poziom.

Przed drzwiami zauważysz konsolę, którą musisz uruchomić jako Doktor List - Bez sznurków nie jest źle | Opis przejścia | LEGO Marvels Avengers - LEGO Marvels Avengers - poradnik do gry

Przed drzwiami zauważysz konsolę, którą musisz uruchomić jako Doktor List. Po uruchomieniu jej, wejdź do środka i zniszcz wszystkie pojemniki. Z rozsypanych na ziemi klocków stwórz dźwignię, na której zawieś dowolną postać. Tym sposobem z podłogi wyłonią się dwie dźwignie (jedną trzeba zbudować). Zanim jednak udasz się na dół, wróć do konsoli którą używałeś jako Doktor List i użyj jej ponownie, tym razem jako Baron Strucker. Po wykonaniu czynności otworzą się kolejne drzwi, znajdujące się po prawej stronie. Stamtąd możesz włączyć komputer, który aktywuje berło.

Po aktywowaniu berła zejdź na dół i wykonaj z leżących tam klocków prawe ramię - Bez sznurków nie jest źle | Opis przejścia | LEGO Marvels Avengers - LEGO Marvels Avengers - poradnik do gry

Po aktywowaniu berła zejdź na dół i wykonaj z leżących tam klocków prawe ramię. Po wykonaniu ramienia, obróć nim o 360 stopni i krok ten potwórz z drugim ramieniem.

Po krótkiej scence przerywnikowej podejdź jako Stark do robota po lewej stronie laboratorium i napraw go - Bez sznurków nie jest źle | Opis przejścia | LEGO Marvels Avengers - LEGO Marvels Avengers - poradnik do gry

Po krótkiej scence przerywnikowej podejdź jako Stark do robota po lewej stronie laboratorium i napraw go. Po naprawie skieruj się do pokazanych na obrazku drzwi na wprost i zniszcz wszystkie pojemniki które się tam znajdują. Z rozsypanych na ziemi klocków stwórz komputer który użyj do otwarcia drzwi głównych. Będąc w pomieszczeniu do którego właśnie otworzyłeś drzwi, użyj konsoli by aktywować i kontrolować robota. Robotem przejedź na prawą stronę laboratorium i aktywuj biały sejf.

Z sejfu wypadnie kilka klocków, z których musisz zbudować ramię - Bez sznurków nie jest źle | Opis przejścia | LEGO Marvels Avengers - LEGO Marvels Avengers - poradnik do gry

Z sejfu wypadnie kilka klocków, z których musisz zbudować ramię. Po zakręceniu ramieniem z ziemi wysuną się dwa przyciski, które musisz aktywować. Po aktywowaniu dwóch przycisków z drugiego sejfu wypadnie pierwszy potrzebny przedmiot. Aktywacja samego przedmiotu przebiega na środku sali laboratorium. Zabierz go więc z sejfu i zanieś go na środek.

Po aktywacji pierwszego przedmiotu udaj się w lewą stronę - Bez sznurków nie jest źle | Opis przejścia | LEGO Marvels Avengers - LEGO Marvels Avengers - poradnik do gry

Po aktywacji pierwszego przedmiotu udaj się w lewą stronę. Znajdziesz tutaj stolik i konsolę, której użyj jako Banner. Po użyciu konsoli wypadnie drugi przedmiot, który także zanieś na środek sali.

Po krótkiej scence przerywnikowej znajdziesz się na imprezie Starka - Bez sznurków nie jest źle | Opis przejścia | LEGO Marvels Avengers - LEGO Marvels Avengers - poradnik do gry

Po krótkiej scence przerywnikowej znajdziesz się na imprezie Starka. Do ciebie należy wypełnienie trzech zadań stworzenia stołu bilardowego, napojów oraz fortepianu. Żeby stworzyć fortepian musisz przejść na lewą stronę (patrz obrazek) i zniszczyć dwie szafki. Z rozsypanych na ziemi klocków stwórz terminal, który użyj jako Stark. Z fortepianu wysunie się generator, który musisz naładować jako Thor.

Po wypełnieniu pierwszego zadania przejdź na środek (tu gdzie stoi Falcon) i przeskanuj teren jako Stark - Bez sznurków nie jest źle | Opis przejścia | LEGO Marvels Avengers - LEGO Marvels Avengers - poradnik do gry

Po wypełnieniu pierwszego zadania przejdź na środek (tu gdzie stoi Falcon) i przeskanuj teren jako Stark. Po przeskanowaniu terenu pojawią się dwa srebrne kontenery, które musisz zniszczyć jako Iron Man. Żeby zmienić się w Iron Mana musisz zmienić postać na Starka po czym przytrzymać klawisz odpowiadający za zmianę postaci. W tym momencie powinien wyświetlić ci się panel wyboru stroju Starka po czym wybierz dowolny strój Iron Mana i zniszcz rakietami srebrne pojemniki. Ze srebrnych pojemników wypadną klocki, z których zbudować możesz stół bilardowy.

Napoje zdobędziesz przechodząc na prawą stronę i wchodząc za bar - Bez sznurków nie jest źle | Opis przejścia | LEGO Marvels Avengers - LEGO Marvels Avengers - poradnik do gry

Napoje zdobędziesz przechodząc na prawą stronę i wchodząc za bar. Będąc tam zniszcz wszystkie półki, w taki sposób byś uzyskał dostęp do złotej ściany za nimi. Jak tylko wykonasz ten krok, zmień postać na Iron Mana i użyj laserów by wypalić wymagany kształt w ścianie. Wleć na bar by mieć lepszy dostęp do ściany. Z rozsypanych na ziemi klocków stwórz maszynę do robienia drinków co wypełni trzecie zadanie.

Po krótkiej scence przerywnikowej zacznij kontrolować postać Hawkeyea i podejdź do półek widocznych na obrazku po czym wystrzel strzałę w ich kierunku - Bez sznurków nie jest źle | Opis przejścia | LEGO Marvels Avengers - LEGO Marvels Avengers - poradnik do gry

Po krótkiej scence przerywnikowej zacznij kontrolować postać Hawkeye'a i podejdź do półek widocznych na obrazku po czym wystrzel strzałę w ich kierunku. Po zniszczeniu dwóch półek, z rozsypanych na ziemi klocków stwórz mechaniczne ramię, które wystrzeli tarczę Kapitana Ameryki. Żeby to zrobić ponownie użyj postaci Hawkeye'a by wystrzelić hak na zaczep.

Jak tylko zaczniesz kontrolować Kapitana Amerykę, podejdź do środka sali i wyceluj tarczę w środek widocznego na ekranie punktu - przekładni - Bez sznurków nie jest źle | Opis przejścia | LEGO Marvels Avengers - LEGO Marvels Avengers - poradnik do gry

Jak tylko zaczniesz kontrolować Kapitana Amerykę, podejdź do środka sali i wyceluj tarczę w środek widocznego na ekranie punktu - przekładni. Po wykonaniu tego kroku ze ściany wysuną się drążki, które pomogą przeskoczyć na drugą stronę. Żeby jednak to zrobić musisz uzupełnić jeden drążek strzelając w dokładny punkt z łuku Hawkeye'a. Po wykonaniu zadania złóż z klocków trampolinę i udaj się jako Hawkeye'a na pierwsze piętro za pomocą drążków.

Na górze użyj wybuchowych strzał by zniszczyć dwa srebrne pojemniki - Bez sznurków nie jest źle | Opis przejścia | LEGO Marvels Avengers - LEGO Marvels Avengers - poradnik do gry

Na górze użyj wybuchowych strzał by zniszczyć dwa srebrne pojemniki. Z klocków, które z nich wypadną złóż terminal, który użyj jako Maria Hill.

Postacie odblokowane za wykonanie misji:

  1. Kapitan Ameryka (Avengers: Czas Ultrona bez hełmu)
  2. Maria Hill (Avengers: Czas Ultrona)