LEGO Marvel's Avengers - poradnik do gry

LEGO Marvel's Avengers - poradnik do gry

LEGO Marvel's Avengers - poradnik do gry

LEGO Marvel's Avengers to kolejna już odsłona przygodówkowych gier LEGO od Traveller's Tales. Tym razem przyjdzie ci przeżyć przygody komiksowych postaci Marvel'a na podstawie filmów z serii Avengers. Niniejszy poradnik prezentuje kompletny opis przejścia wszystkich dostępnych zadań w grze. Każdy miłośnik tego uniwersum jak również osoby, które zaczynają dopiero swoją przygodę z tą serią powinien zainteresować się tą pozycją. Pierwsze rozdziały poradnika prezentują informacje ogólne takie jak sterowanie czy porady, które pomogą ci się odnaleźć w przedstawionym świecie. Porady zawierają ciekawe zagadnienia dotyczące szybkiego zbierania monet czy przejścia gry w 100%. Nie zabrakło tu także szczegółowego omówienia tych kwestii oraz garści informacji na ich temat. Kolejne rozdziały poradnika prezentują już rdzeń solucji, czyli bogato ilustrowany opis przejścia wszystkich dostępnych zadań w grze. W rozdziałach tych znajdziesz informacje na temat przejścia wszystkich zagadek oraz nagrody, które otrzymasz za przejście konkretnych misji. Tak jak w każdej poprzedniej części z serii LEGO, w poradniku nie mogło zabraknąć rozdziałów poświęconych kolekcjom czyli złotym i czerwonym klockom, postaci w opałach czy żetonom postaci do odblokowania. Znajdziesz tutaj kompletny zbiór wszystkich zagadek logicznych, które przygotowali dla nas twórcy gry co pomoże ci zebrać każdy przedmiot kolekcjonerski w grze i przejść ją w stu procentach. Zwieńczeniem poradnika jest osobny rozdział poświęcony kwestii technicznej gry na platformie PC oraz same wymagania sprzętowe. Znajdziesz tu krótkie omówienie technicznego stanu gry wraz z potencjalnymi błędami uniemożliwiającym rozgrywkę, a także rozwiązanie spotykanych problemów w grze.

Poradnik do LEGO Marvel's Avengers zawiera:

  • Liczne porady dla początkujących oraz pomocne wskazówki
  • Dokładny opis przejścia wszystkich misji w grze wraz z odpowiednio przygotowanymi zdjęciami
  • Lokację wszystkich przedmiotów kolekcjonerskich
  • Omówienie kwestii technicznej gry na komputery osobiste oraz wymagania sprzętowe.

Jacek "Ramzes" Winkler (www.gry-online.pl)

Informacje o LEGO Marvel's Avengers - poradnik do gry

Autor : Jacek Ramzes Winkler

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 141, ilustracje: 895 .

Popularne strony w LEGO Marvel's Avengers - poradnik do gry

Komentarze Czytelników (52)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
05.02.2016 08:46
odpowiedz
ultron11111111111
2
Legionista

a wiesz czy jest jakaś misja w której sie zdobywa 1000000

06.02.2016 15:33
odpowiedz
2 odpowiedzi
RavalRenVader
1
Junior

Wie ktoś może jak otworzyć mapę? i czy w ogóle można?

06.02.2016 21:09
odpowiedz
2 odpowiedzi
man of kin
13
Legionista

kiedy można spodziewać się aktualizacji poradnika?

10.02.2016 07:17
odpowiedz
1 odpowiedź
ultron11111111111
2
Legionista

Niema poradnika do misji w azgardzie a do tej AIM nic się nie IMA są dwa

12.02.2016 01:57
odpowiedz
1 odpowiedź
dart1818
1
Junior

Proszę o pomoc!!!Na jakiej zasadzie działa autozapis w grze.Wczoraj rozpocząłem gre i po przejściu części pierwszej misji postanowiłem zakończyć grę.Ponowne jej uruchomienie spowodowało że grę musiałem rozpoczynać od nowa - proszę o pomoc!!!

15.02.2016 16:41
odpowiedz
1 odpowiedź
man of kin
13
Legionista

prosze o pomoc w asgardzie w zadaniu z hulko-selfie nie wiem co tam zrobić pomocy

16.02.2016 09:25
odpowiedz
Korniszonek1234
28
Chorąży

Hej, czy jest jakis sposob na szybsze zdobywanie monet. Bo mam ich malo a odblokowalem czerwone klocki na mnożniki monet, ktore najpierw trzeba kupic. A brakuje mi do nich dużo. Nie ma zadnych kodow na mnozniki wiec nie wiem jak szybko zdobyc duzo monet. Ktos pomoze?

post wyedytowany przez Korniszonek1234 2016-02-16 09:29:45
19.02.2016 15:52
odpowiedz
ultron11111111111
2
Legionista

Hyba jedynom postaciom która ma wszystkie moce jest grandmaster bo jest nieśmiertelny umie strzelać laserem i prondem jednocześnie jest silny umie telekineze i kontrolować umysły ale nie umie latać . To jego jedyna wada.

21.02.2016 22:00
odpowiedz
dart1818
1
Junior

Witam!!!Mam pytanie - jak w trakcie gry przejść z trybu fabularnego na tryb swobodny????

22.02.2016 20:16
odpowiedz
1 odpowiedź
man of kin
13
Legionista

Mam problem z złotym klockiem na Farmie Bartonów kiedy niszcze tą szkrzynke to wyskakują klocki ale nie moge ich zbudować pomocy!

26.02.2016 16:02
odpowiedz
Pułkownik z TSWT
1
Junior

Co dają komiksy,które dostaję po zdobyciu 10 minizestawów w levelu?

17.03.2016 13:10
odpowiedz
albercik1818
3
Junior

Jak wejść do Asgardu? Bo jak tam wchodzę to robi się biały ekran. Proszę o szybką odpowiedź

17.03.2016 17:20
odpowiedz
1 odpowiedź
Artemis Fowl
1
Junior

BŁAGAM POMOCY!!! Mam 99,9% ukończonej gry i zepsuł mi się jeden złoty klocek! Chodzi o ten w południowym manhatanie, w poradniku ma numer 4. Rozwaliłem osłonę i nie policzyło mi klocka. Kiedy ponownie wczytałem grę to nadal miałem go na mapie ale po zniszczeniu osłony zbierałem tylko mały fioletowy! Co robić????????

26.03.2016 00:45
odpowiedz
cierdek
1
Junior

Będzie aktualizacja poradnika w momencie jak będą wychodziły kolejne paczki DLC? pierwsza ma premierę 29.03

09.04.2016 12:18
😃
odpowiedz
2 odpowiedzi
Justaonline
1
Junior

Jak zrobić ludzika wiem że to gdzieś w bazie ale gdzie proszę otpowiec

17.04.2016 14:44
odpowiedz
1 odpowiedź
Xandirr
1
Junior

Witam, mam pytanie gdzie jest mnożnik razy dwa i 3 a najlepiej gdzie by był spis gdzie jest jaki czerwony klocek? Bo nie mogę odnaleźć w poradniku

19.04.2016 07:19
odpowiedz
1 odpowiedź
albercik1818
3
Junior

Jak włączyć pliki gry?

20.04.2016 16:22
odpowiedz
Crazol
1
Junior

Czy jest jakiś panel, którym wybiera się poziomy ? Jeśli tak, t poprosiłbym o odpowiedź gdzie jest :)

24.04.2016 15:49
😃
odpowiedz
ultraagent123_123
1
Junior

można tylko wejść wybierając misje w kosmosie

25.04.2016 19:22
odpowiedz
1 odpowiedź
ultraagent123_123
1
Junior

a w którym poziomie można odblokować mnożnik x2

10.05.2016 16:43
😊
odpowiedz
2 odpowiedzi
Król Lego
1
Junior

Witam , proszę o pomoc , ponieważ nie mogę przejść etapu Ultron traci rezon . W momencie , kiedy Ultron powinien uwięzić Thora , zawiesza się i stoi w miejscu . co mam zrobić ?

17.05.2016 13:24
odpowiedz
Król Lego
1
Junior

do Wulkanisko ...... bardzo dziękuję za podpowiedź , też spróbuję tak zrobić . pozdrawiam . Król Lego

13.06.2016 22:59
odpowiedz
1 odpowiedź
pit12
1
Junior

Ktos wie jak zdobyc postaci ktorych nie ma na mapie przeszedlem 95,5% gry brakuje mi 4 postaci niby na manhatanie mapa pokazuje tylko jedna ktorej i tak nie jestem wstanie zdobyc POMOCY

15.07.2016 16:17
odpowiedz
sylkic
3
Junior

Jak mam zniszczyc czolg thornem?

26.08.2016 16:56
😍
odpowiedz
gormiti111
1
Junior

W klocku #4 nie ma klocka na miejscu choc mapa pokazuje ze tam jest pomocy :c

09.12.2016 16:52
odpowiedz
abyx92
1
Junior

Hej. mógłby mi ktoś powiedzieć czemu nie da się zmienić sterowania klawiaturze? to jest bardzo wkurzające.

30.12.2016 21:15
odpowiedz
Sineater
1
Junior

Witam,
Mam mały problem, a mianowicie, ukończyłem grę w 99,9% i brakuje mi jednego złotego klocka w lokacji Manhattan, mapka pokazuje ciagle miejsce ostatniego klocka, zwykła łuza ze złotym włazem, ale zamiast złotego klocka jest fioletowy pieniążek, czy ktoś wie jak naprawić ten błąd? Albo ma podobna sytuacje?
Pozdrawiam

28.01.2017 21:05
odpowiedz
diana999
1
Junior

Proszę o pomoc, nie mogę używać innych postaci niż te które są dane do poszczególnych miejsc w grze. Poradnik każe zmienić postać na inną ale nie wyświetla mi sie wcale ten spis, mimo że mam postacie odblokowane. Co robić?

15.02.2017 14:12
odpowiedz
1 odpowiedź
Mulann
1
Junior

Wie ktos jak zamrozić doktora strange w dodatku ?

23.02.2017 17:48
odpowiedz
1 odpowiedź
Nikita4444
1
Junior

Witam, ja bym się chciał dowiedzieć kiedy dojdą wątki z DLC dr. strange itd.

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
LEGO Marvel's Avengers - screen - 2016-04-07 - 318989LEGO Marvel's Avengers - screen - 2016-04-07 - 318988LEGO Marvel's Avengers - screen - 2016-04-07 - 318987LEGO Marvel's Avengers - screen - 2016-04-07 - 318986LEGO Marvel's Avengers - screen - 2016-04-07 - 318985LEGO Marvel's Avengers - screen - 2015-12-21 - 313289LEGO Marvel's Avengers - screen - 2015-12-21 - 313288LEGO Marvel's Avengers - screen - 2015-12-21 - 313287LEGO Marvel's Avengers - screen - 2015-12-21 - 313286