Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Destiny - poradnik do gry

Destiny - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chamber of Night | Wątek główny w Destiny - Moon poradnik Destiny

Ostatnia aktualizacja: 23 sierpnia 2019

Pierwsza pęknięcie do skanu - Chamber of Night | Wątek główny w Destiny - Moon - Destiny - poradnik do gry
Pierwsza pęknięcie do skanu

Zalecany poziom: 8 lvl (Normal)/12 lvl (Hard)

Drużyna: 1-3 graczy

Zrzucony zostaniesz w lokacji Hellmouth, w której również znajduje się pierwszy cel Twojej misji. Musisz przeskanować dwa pęknięcia w ziemi, co pozwoli Ghostowi na stworzenie mapy podziemnej fortecy Hive. Pierwsze z nich znajduje się zaraz obok miejsca zrzutu. Przeskanuj wyrwę, a następnie ruszaj za znacznikiem do kolejnej, która umiejscowiona jest po drugiej stronie dziury. Rozpraw się z grupką losowych przeciwników (Vandali, Shanków i Dregów), po czym przeskanuj drugą wyrwę, aby przejść do kolejnej części zadania.

Return to the temple

Ogry nie lubią się bawić - Chamber of Night | Wątek główny w Destiny - Moon - Destiny - poradnik do gry
Ogry nie lubią się bawić

Twoim kolejnym celem jest znana Ci już świątynia z pierwszej misji. Wskakuj na swój ścigacz i ruszaj za znacznikami do lokacji Anchor of Light, a następnie ścieżką pod same wrota Temple of Crota.

Gdy zbliżysz się do drzwi pojawi się krótki przerywnik filmowy. Po odzyskaniu kontroli ruszaj przez wrota do środka świątyni, w której natrafisz na spory odział przeciwników. Za wyjątkiem standardowych Acolyte'ów i pojedynczego Knighta z granatnikiem, spotkasz tutaj nowego przeciwnika - Ogre'a. Jest to olbrzymie monstrum, które atakuje gracza wiązką pocisków wylatujących z przodu jego głowy. Dodatkowo, gdy otrzyma sporo ilość obrażeń, potrafi się wzmocnić i przejść w tryb szału w którym szarżuje w stronę gracza. Na szczęście jest on ograniczony głównie do dolnej części sali, dlatego możesz spokojnie zbijać jego życie chowając się na górnym piętrze. Nie daj się jedynie trafić przez jego pociski, ponieważ zadają one masywne obrażenia, a oponent wystrzeliwuje je niesamowitą częstotliwością.

Find the chamber

Jedno z lądowisk zapylaczy Hive - Chamber of Night | Wątek główny w Destiny - Moon - Destiny - poradnik do gry
Jedno z lądowisk "zapylaczy" Hive

Po oczyszczeniu przedsionka ruszaj po schodach do niższej części świątyni. Trafisz do sporej, owalnej sali z dziwnym statkiem znajdującym się w jej środku. Oczyść odsłonięte wnętrze statku z grasujących tam Acolyte'ów, po czym biegnij wzdłuż ściany, eliminując przy tym nadciągających Thralli. Na końcu sali czekać będzie drugi oddział Acolyte'ów wraz z jednym Knightem i Wizardem. Zabij ich, a następnie przejdź korytarzem do kolejnego pomieszczenia ze statkiem, niszcząc po drodze 3 Thralli i jednego Cursed Thralla. Gdy zobaczysz statek skręć w prawo i kieruj się w stronę otwartych wrót. Wyskoczy zza nich 3 Knightów z mieczami i jeden Cursed Thrall. Wyeliminuj ich, utrzymując bezpieczną odległość, a następnie przejdź przez wrota i podążaj ścieżką w dół, aż trafisz do kolejnego pomieszczenia i strefy Darkness Zone.

Hive woli iść w ilość - Chamber of Night | Wątek główny w Destiny - Moon - Destiny - poradnik do gry
Hive woli iść w ilość

Gdy tylko wejdziesz do środka sali z portalu wyskoczy statek Hive i dokona zrzutu kolejnych przeciwników. Oczyść pomieszczenie z Acolyte'ów, Wizarda i Knighta z granatnikiem, po czym przenieś swój wzrok na masywne wrota, znajdujące się po drugiej stronie sali. Wyskoczy zza nich następna grupka Acolyte'ów oraz 3 Knightów z mieczami. Zabij ich i ruszaj przez otwarte drzwi do kolejnego pomieszczenia. Oczyść je z kilku Thralli, Acolyte'ów i Knighta z granatnikiem, a następnie podejdź do zamkniętych wrót oznaczonych celem misji.

Destroy the Hive

Zmasowany atak wiedźm - Chamber of Night | Wątek główny w Destiny - Moon - Destiny - poradnik do gry
Zmasowany atak wiedźm

Wrota otworzą się, gdy tylko się do nich zbliżysz, i po chwili ujrzysz 3 Siphon Witches, które lewitują wokół dziwnego obelisku. Zabicie ich to kolejny cel misji, jednak walka ta może sprawić spore problemy. Wszystkie trzy zachowują się jak Wizardzi, co oznacza, że będą latać nad polem walki, strzelać magicznymi pociskami i zrzucać trujące obłoki na ziemię. Najlepszą metodą na pokonanie ich jest walka z korytarza prowadzącego do sali ceremonialnej. Ustaw się za drzwiami wejściowymi do korytarza i powoli zdejmuj życie każdej wiedźmy z osobna. Jeśli schowają się za rogiem, podejdź do otwartych wrót i strzel do nich kilka razy, a następnie wracaj do bezpiecznej pozycji na początku korytarza.

Po pokonaniu latających wiedźm wejdź do środka pomieszczenia. Wrota za Tobą zostaną zamknięte, natomiast otworzą się drzwi znajdujące się po drugiej stronie sali ceremonialne. Będziesz zmuszony do ponownej walki z nadciągającymi falami przeciwników. Pierwsza z nich zawierać będzie grupkę Thralli, 2 Cursed Thralli, Acolyte'ów oraz 2 Knightów z granatnikami. Po ich wyeliminowaniu główne wrota ponownie się otworzą i wybiegnie zza nich druga fala oponentów w postaci Acolyte'ów, Thralli, 2 Cursed Thralli i 3 Knightów z mieczami. Jeśli będziesz miał z nimi problemy, skorzystaj z techniki walki w korytarzu jak w przypadku trzech Siphon Witches. Dzięki temu będziesz mógł bez problemu zdjąć drugą oraz trzecią falę Hive.

Nienarodzony Ogr - Chamber of Night | Wątek główny w Destiny - Moon - Destiny - poradnik do gry
Nienarodzony Ogr

Gdy tylko pozbędziesz się wszystkich trzech fal, usłyszysz głośny ryk, a z kolejnych wrót, znajdujących się na prawo od wejścia, wyskoczy grupa Thralli, Acolyte'ów oraz główny boss misji - Telthor, Unborn. Jest to masywny potwór, który walczy w ten sam sposób co Ogre z początku misji. Podstawą w tym starciu jest unikanie jego pocisków oraz utrzymywanie jak największej odległości od przeciwnika. Wykorzystaj pobliskie osłony i kolumny, aby uniknąć jego śmiertelnych ataków, po czym wyprowadzaj swoje własne w krótkich przerwach między seriami wroga. Uważaj również na tryb szału o którym informuje czerwona poświata wokół bossa. Znajdując się w tym stanie, boss zacznie szarżować na gracza i atakować potężnymi ciosami w ziemie, które zadają obrażenia obszarowe.

Z kolejnym martwym bossem na liczniku ruszaj w stronę konsoli, która znajduje się na podwyższeniu po prawej stronie sali. Wykorzystaj swojego Ghosta do przeskanowania lewitującego obiektu i wysłuchaj co ma do powiedzenia. Po chwili misja zostanie ukończona, a Ty wrócisz do statku na orbicie.

Nagroda: +2000 XP (Normal)/+2400 XP (Hard)