Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

WildStar - przewodnik po grze

WildStar - przewodnik po grze

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

7. Instancje PvE | WildStar poradnik WildStar

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

W tym rozdziale dowiesz się jak wyglądają instancje PvE oraz jakie mają założenia. Wykazuje także różnice pomiędzy Adventure oraz Dungeonami.

Adventure

Do pierwszej kolejki Adventures możesz zapisać się gdy awansujesz na piętnasty poziom. Wtedy też możesz otworzyć okno "Group Finder", wybrać swoja role i dołączyć do kolejki. W tym czasie możesz dalej eksplorować świat i wykonywać zadania. Gdy system znajdzie ci drużynę zostaniesz o tym poinformowany. Po zaakceptowaniu przeniesie cię do instancji.

Instancje Adventures są pięcioosobowe i musicie wykonywać zadania, które pojawiają się ci w quest logu. Tym, co odróżnia Adventures od Dungeonów jest to, że za potwory nie dostaje się doświadczenia, a co jakiś czas drużyna będzie miała przed sobą wybór dialogowy. Każdy wybór powoduje, że quest zboczy na inne tory i instancja będzie przebiegała zupełnie inaczej. W każdym Adventures wyborów dokonujecie kilka razy, więc rzadko jest tak że przeżywacie dokładnie to samo za każdym razem.

Walki z bossami są dynamiczne, od twojego wyboru będzie zależało, z kim będziecie walczyć - 7. Instancje PvE | WildStar - WildStar - przewodnik po grze
Walki z bossami są dynamiczne, od twojego wyboru będzie zależało, z kim będziecie walczyć

Decyzji podejmujecie metodą głosowania. I ta opcja dialogowa, za którą opowie się większość wejdzie w życie. Nagrody dostaje się po wykonaniu całego zadania, a także nagrody rzeczowe, które są adekwatne do ilości zabójstw, twoich śmierci, oraz ilości leczenia. Każdy dostaje swoje przedmioty, więc nie ma dzielenia się dropem.

Dodatkowo podczas walki otrzymujesz reputacje, za którą możesz kupić ciekawe przedmioty w sklepiku, który znajduje się przed wejściem do instancji.

Jest to bardzo dobry sposób na awansowanie, ponieważ na koniec otrzymuje się sporo punktów doświadczenia.

Dungeon

Pierwsze Dungeony pojawiają się na liście szybkiego dostępu po wbiciu dwudziestego poziomu. Zazwyczaj questy też prowadzą cię do manualnego wejścia jako alternatywa. W tym czasie możesz dalej eksplorować świat i wykonywać zadania. Gdy już znajdziesz podziemie możesz się zapisać do kolejki określając swoją rolę. Gdy system znajdzie ci drużynę zostaniesz o tym poinformowany. Po zaakceptowaniu przeniesie cię do instancji. Ważne żeby nie używać żadnego środku transportu podczas akceptacji, bo inaczej może cos się zablokować i wszyscy będziecie mieli problem.

Instancje Dungeons są pięcioosobowe i musicie wykonywać zadania, które pojawiają się w quest logu. Tutaj otrzymujesz doświadczenie normalnie za każdego zabitego potwora, a dodatkowo są zadania opcjonalne, których wykonywanie zwiększa szansę na dostanie lepszych przedmiotów na koniec.

Podziemia mają prostą budowę, która polega po prostu na przejściu od jednego punktu do następnego przez kilka pomniejszych bossów i zgraję potworów.

Podczas walki z bossami najważniejsze jest zgranie, ponieważ ci są zazwyczaj silniejsi niż w Adventures. Tank oraz Medyk muszą cały czas doskonale wykonywać swoją rolę, bo inaczej cały team padnie. Jeśli padnie tank to reszta drużyny przeważnie umiera w ciągu pół minuty. Medyk musi mieć głownie baczenie właśnie na tanka, który trzyma na sobie agro.

Nie ma tutaj wyborów, które były w Adveture, a questlog prowadzi ciebie i twoją drużynę od jednego bossa do kolejnego. Istotną różnicą jest to, że tutaj mogą polecieć przedmioty epickie. Należy pamiętać, że jeśli zapisujesz się na konkretną rolę to musisz czuć się w tym dobry. Nie należy zaznaczać opcji że się pójdzie jako DPS albo TANK jeśli nie ma się przygotowanych umiejętności pod TANKA. Jeśli wylosuje ci taką rolę, a ty uznasz że będziesz tankiem z setem do DPS'u to daleko podczas Dungeona nie zajdziecie.