Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Banner Saga - poradnik do gry

The Banner Saga - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przemieszczanie się po polu bitwy i kolejność ruchów | Walka w The Banner Saga The Banner Saga poradnik

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Przemieszczanie się po polu bitwy i kolejność ruchów

Punkty siły woli do przemieszczenia się wykorzystuj tylko gdy widzisz okazję do szybkiego i łatwego pozbycia się oddalonego wroga - Przemieszczanie się po polu bitwy i kolejność ruchów | Walka w The Banner Saga - The Banner Saga - poradnik do gry
Punkty siły woli do przemieszczenia się wykorzystuj tylko gdy widzisz okazję do szybkiego i łatwego pozbycia się oddalonego wroga

Gra już w trakcie walki rozgrywanej w ramach prologu dokładnie wyjaśnia kwestię przemieszczania się po polu bitwy w obrębie niebieskich oraz żółtych pól. Gwoli przypomnienia, niebieskie pola obrazują "standardowy" zasięg dla danej jednostki, a więc z ich wyborem nie wiążą się żadne negatywne skutki. Żółte pola symbolizują z kolei rozszerzony zasięg danej jednostki, przy czym wybierając je musisz liczyć się z koniecznością zużycia punktów siły woli (willpower). Oznacza to tym samym, że żółte pole stają się widoczne i aktywne tylko i wyłącznie jeśli wybrany w danym momencie bohater dysponuje zapasem siły woli. Z żółtych pól polecam korzystać wyłącznie wtedy gdy sterując jakąś postacią zależy ci na jak najszybszym dopadnięciu przeciwnika, nie mogąc rozprawić się z nim na odległość. W przeciwnym wypadku nie warto się śpieszyć i zaoszczędzone punkty siły woli lepiej przeznaczyć na inne cele.

Przy planowaniu kolejnych posunięć bardzo pomocna okazuje się opcja podglądania zasięgu jednostek wroga, a to dlatego, że ustawiając się na polu, które minimalnie wykracza poza zasięg przeciwnika możesz sprawić, że nie będzie on w stanie zaatakować Cię gdy nadejdzie jego tura. Poruszanie się nie jest zresztą obowiązkowe, gdyż równie dobrze możesz pozostać w danej turze w miejscu. Jest to szczególnie wskazane w przypadku łuczników (mogą oni zyskać premię do ataków za pozostawanie w bezruchu) oraz wojowników z tarczami (mogą oni korzystać ze specjalnych umiejętności wzmacniających obronę).

Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie