Jack Keane 2: The Fire Within - poradnik do gry

Odzyskaj amulet | Afryka, Kilimandżaro | Jack Keane 2 The Fire Within poradnik Jack Keane 2: The Fire Within

Ostatnia aktualizacja: 15 października 2019

Odzyskaj amulet

Zaraz za wrotami skieruj się w prawo (do wodospadu), Jack zatrzyma się na dróżce przy dziwnej roślinie o liściach w kształcie rur.

Utnij nożem fragment jednej rurki (duży kawałek rurkowej rośliny) - Odzyskaj amulet | Afryka, Kilimandżaro | Jack Keane 2 The Fire Within - Jack Keane 2: The Fire Within - poradnik do gry

Utnij nożem fragment jednej rurki (duży kawałek rurkowej rośliny).

Idź dalej w lewo, aż dotrzesz do zamrożonej chaty na końcu lokacji. Przejdź przez nią do opuszczonej wsi.

Z drugiej strony chaty, na lewo od wyjścia, siedzi kościotrup (kiepski sprzedawca) - Odzyskaj amulet | Afryka, Kilimandżaro | Jack Keane 2 The Fire Within - Jack Keane 2: The Fire Within - poradnik do gry

Z drugiej strony chaty, na lewo od wyjścia, siedzi kościotrup (kiepski sprzedawca). Zabierz miskę, którą ma na czaszce w charakterze nakrycia głowy.

Skieruj się w dół ekranu i przejdź z lodowej części lokacji do tropikalnej.

Otwórz furtkę w ogrodzeniu po prawej, wejdź do środka i nożem zetnij drugi duży kawałek rurkowej rośliny - Odzyskaj amulet | Afryka, Kilimandżaro | Jack Keane 2 The Fire Within - Jack Keane 2: The Fire Within - poradnik do gry

Otwórz furtkę w ogrodzeniu po prawej, wejdź do środka i nożem zetnij drugi duży kawałek rurkowej rośliny. Wróć na ścieżkę i zabierz jedną (maksymalnie możesz wziąć trzy) z tradycyjnych smukłych waz (po lewej). Przejdź przez wiszący zaraz obok (po lewej) most (do portalu). Znajdziesz się przy wrotach, skąd wyruszałeś.

Zauważ, że strój wspinaczkowy (po lewej), który Jack zdjął zaraz po przejściu przez portal, zdążył zamarznąć - Odzyskaj amulet | Afryka, Kilimandżaro | Jack Keane 2 The Fire Within - Jack Keane 2: The Fire Within - poradnik do gry

Zauważ, że strój wspinaczkowy (po lewej), który Jack zdjął zaraz po przejściu przez portal, zdążył zamarznąć. Weź go, po czym zejdź po wiodących stąd w dół schodach.

To oczywiście miejsce, gdzie ukryty jest skarb. W centrum na ziemi znajdują się kolejne kamienne wrota w kształcie twarzy. Jest tu tak gorąco, że zamrożone ubranie rozmrozi się, wyciśnij więc z niego wodę do zabranej kościotrupowi miski, a otrzymasz miskę paskudnie cuchnącej wody.

Następnie wejdź po schodkach po prawej, tu w rogu rośnie kolejna rurkowa roślina, zetnij więc nożem jej trzeci duży kawałek - Odzyskaj amulet | Afryka, Kilimandżaro | Jack Keane 2 The Fire Within - Jack Keane 2: The Fire Within - poradnik do gry

Następnie wejdź po schodkach po prawej, tu w rogu rośnie kolejna rurkowa roślina, zetnij więc nożem jej trzeci duży kawałek. Maszeruj dalej do góry i wróć w pobliże portalu, skąd biegnij w prawo (do wodospadu) i dalej do zamrożonej chaty.

Nie przechodź jednak przez nią, tylko wespnij się na żłobiony kamienny blok tuż przy niej - Odzyskaj amulet | Afryka, Kilimandżaro | Jack Keane 2 The Fire Within - Jack Keane 2: The Fire Within - poradnik do gry

Nie przechodź jednak przez nią, tylko wespnij się na żłobiony kamienny blok tuż przy niej. Na trzecim z kolei wetknij kawałek rurkowej rośliny w grubą szczelinę, łącząc tym samy trzeci blok z czwartym. Przejdź na kolejne bloki (wskakując na te stojące wyżej) i drugi kawałek rośliny ulokuj między szóstym a siódmym. Wskocz wyżej i ostatni kawałek wsadź w szparę między ósmym a dziewiątym blokiem - w ten sposób skierujesz strumień wody na zamrożoną chatę i zablokujesz przejście, bowiem woda zamarznie.

Zejdź z kamiennych bloków i skieruj się w prawo (do portalu), a następnie w lewo (do opuszczonej wsi).

Przejdź przez most i na otwartej furtce postaw miskę z cuchnącą wodą - Odzyskaj amulet | Afryka, Kilimandżaro | Jack Keane 2 The Fire Within - Jack Keane 2: The Fire Within - poradnik do gry

Przejdź przez most i na otwartej furtce postaw miskę z cuchnącą wodą. Wycofaj się za most (do portalu) i udaj do wodospadu (w prawo). Zobaczysz, jak Eve zostaje oblana - wróć w pobliże wrót (w prawo) i porozmawiaj z Amandą, która właśnie przeszła przez portal. Następnie udaj się w lewo (do opuszczonej wsi) - zobaczysz, jak Eve zmuszona jest zmienić trasę z powodu zablokowanej drogi przy zamrożonej chacie.

Po przejściu przez most od miejsca z wazami skieruj się w głąb lokacji, do jej lodowej części - Odzyskaj amulet | Afryka, Kilimandżaro | Jack Keane 2 The Fire Within - Jack Keane 2: The Fire Within - poradnik do gry

Po przejściu przez most od miejsca z wazami skieruj się w głąb lokacji, do jej lodowej części. Tam udaj się drogą na lewo od kościotrupa (na półkę skalną), gdzie ukryła się Eve. Niestety - ostatecznie amulet dorwie stary wojak.

Wróć do tropikalnej części wioski i stamtąd przejdź do portalu (mostem w lewo). Stąd zejdź po schodach wiodących do kamiennej twarzy w podłożu.

Zauważ, że wokół niej znajdują się trzy gorące gejzery, podejdź do tego po prawej (pomostem w głębi) i zatkaj jego wylot jedną z waz, w momencie kiedy akurat nie wyrzuca on strumienia pary (jeśli omyłkowo wetkniesz wazę nie w ten gejzer, możesz wykorzystać kolejną, o ile zabrałeś ich więcej, albo wz - Odzyskaj amulet | Afryka, Kilimandżaro | Jack Keane 2 The Fire Within - Jack Keane 2: The Fire Within - poradnik do gry

Zauważ, że wokół niej znajdują się trzy gorące gejzery, podejdź do tego po prawej (pomostem w głębi) i zatkaj jego wylot jedną z waz, w momencie kiedy akurat nie wyrzuca on strumienia pary (jeśli omyłkowo wetkniesz wazę nie w ten gejzer, możesz wykorzystać kolejną, o ile zabrałeś ich więcej, albo wziąć drugą z tego samego miejsca co poprzednio).

Teraz maszeruj po schodach na górę i skieruj się w prawo (do wodospadu). Dalej wędruj w lewo, w pobliże zamrożonej chaty, gdzie wskocz po kamiennych blokach na sam ich szczyt, po czym wskocz na dwa kolejne skalne bloki.

Na drugi z nich upadł amulet, kiedy wojak wpadł w pułapkę - Odzyskaj amulet | Afryka, Kilimandżaro | Jack Keane 2 The Fire Within - Jack Keane 2: The Fire Within - poradnik do gry

Na drugi z nich upadł amulet, kiedy wojak wpadł w pułapkę. Oczywiście - podnieś go.

Zejdź po ostatnim skalnym bloku w lewo i przyjrzyj się zamrożonemu kamieniowi - należy go rozmrozić. Przejdź jeszcze kawałeczek dalej w lewo i podnieś trzy lodowe odłamki, odbijające światło. Tą sama trasą, którą się tu dostałeś, wróć na ścieżkę i udaj się w prawo (do portalu).