Jack Keane 2: The Fire Within - poradnik do gry

Dotrzyj na szczyt góry | Afryka, Kilimandżaro | Jack Keane 2 The Fire Within poradnik Jack Keane 2: The Fire Within

Ostatnia aktualizacja: 15 października 2019

Dotrzyj na szczyt góry

Maszeruj cały czas w lewo, aż Amanda powie, że jej zimno. Nożem rozetnij sznur, którym związane są ubrania wspinaczkowe - niestety okaże się, że jest ich tylko dwie sztuki. Jedną kurtkę Jack automatycznie włoży na siebie, drugą możesz dać Amandzie albo Eve. Wywoła to spodziewane oburzenie ze strony tej z pań, która poczuje się pokrzywdzona - podczas burzliwej dyskusji masz jeszcze okazję dwukrotnie zmienić decyzję. Ponieważ wpłynie ona na przebieg części dalszych wydarzeń, warto przed wręczeniem płaszcza zrobić zapis stanu gry, jeśli chcesz sprawdzić obie wersje.

1 - Dotrzyj na szczyt góry | Afryka, Kilimandżaro | Jack Keane 2 The Fire Within - Jack Keane 2: The Fire Within - poradnik do gry
Kiedy dojdziecie z towarzyszką do końca drogi w lewo, wespnij się (stosowny kursor) na charakterystyczny kamiennych blok z ozdobnymi żłobieniami, potem na drugi (po lewej) i dalej wędruj w lewo, a następne w głąb ekranu, by dostać się jeszcze wyżej (kursor w kształcie drzwi) - Dotrzyj na szczyt góry | Afryka, Kilimandżaro | Jack Keane 2 The Fire Within - Jack Keane 2: The Fire Within - poradnik do gry

Kiedy dojdziecie z towarzyszką do końca drogi w lewo, wespnij się (stosowny kursor) na charakterystyczny kamiennych blok z ozdobnymi żłobieniami, potem na drugi (po lewej) i dalej wędruj w lewo, a następne w głąb ekranu, by dostać się jeszcze wyżej (kursor w kształcie drzwi).

Wreszcie skieruj się kawałek w prawo, a dotrzecie do mostu wiszącego - Dotrzyj na szczyt góry | Afryka, Kilimandżaro | Jack Keane 2 The Fire Within - Jack Keane 2: The Fire Within - poradnik do gry

Wreszcie skieruj się kawałek w prawo, a dotrzecie do mostu wiszącego. Przejdź po nim i do tego samego namów swoją towarzyszkę. Jednak kiedy ta zrobi krok do przodu, most się zarwie i dziewczyna zostanie po drugiej stronie.

Jeśli jest to Eve, przełącz sterowanie na fotoreporterkę (jej wizerunek w prawym dolnym rogu ekranu) i rzuć Jackowi statyw aparatu oraz magnezję, czyli tzw. proszek błyskowy.

Następnie przełącz sterowanie na bohatera, skieruj się w prawo i wespnij na znajdujący się zaraz za mostem kamienny blok i od razu na następny, a z niego na trzeci (po lewej) - Dotrzyj na szczyt góry | Afryka, Kilimandżaro | Jack Keane 2 The Fire Within - Jack Keane 2: The Fire Within - poradnik do gry

Następnie przełącz sterowanie na bohatera, skieruj się w prawo i wespnij na znajdujący się zaraz za mostem kamienny blok i od razu na następny, a z niego na trzeci (po lewej).

Znajdziesz się przy lodowej ścianie, w którą wetknij kolejno dwa haki - Dotrzyj na szczyt góry | Afryka, Kilimandżaro | Jack Keane 2 The Fire Within - Jack Keane 2: The Fire Within - poradnik do gry

Znajdziesz się przy lodowej ścianie, w którą wetknij kolejno dwa haki. Następnie wbij je mocniej młotkiem (wystarczy stuknąć prawy) i zamocuj pomiędzy nimi jedną nogę statywu, który uprzednio rozmontuj za pomocą noża. Podciągnij się na nią - zauważ, że po prawej stronie Jacka znajduje się oblodzony hak (obok kościotrupa jakiegoś alpinisty). Posyp go magnezją i podpal proszek zapalniczką. Kiedy płomień rozpuści lód, wbij w oblodzoną ścianę ostatni hak i zainstaluj pomiędzy obydwoma kolejną nogę statywu. Wespnij się na nią, potem na półkę skalną, a po kamiennym bloku na następną.

Przejdź w lewo, dotrzesz do kamienia runicznego, wokół którego zawiąż linę - Dotrzyj na szczyt góry | Afryka, Kilimandżaro | Jack Keane 2 The Fire Within - Jack Keane 2: The Fire Within - poradnik do gry

Przejdź w lewo, dotrzesz do kamienia runicznego, wokół którego zawiąż linę. Przełącz sterownie na Eve.

2 - Dotrzyj na szczyt góry | Afryka, Kilimandżaro | Jack Keane 2 The Fire Within - Jack Keane 2: The Fire Within - poradnik do gry
Wędruj nią od mostu w lewo, po czym wespnij się na dwa kolejne kamienne bloki, przejdź kawałek w prawo i wdrap się na trzeci taki sam blok (po prawej) - Dotrzyj na szczyt góry | Afryka, Kilimandżaro | Jack Keane 2 The Fire Within - Jack Keane 2: The Fire Within - poradnik do gry

Wędruj nią od mostu w lewo, po czym wespnij się na dwa kolejne kamienne bloki, przejdź kawałek w prawo i wdrap się na trzeci taki sam blok (po prawej). Stamtąd złap koniec zwisającej liny. Tu nastąpi mały wypadek.

Zauważ, że w skale na lewo od Jacka widnieje otwór po haku - Dotrzyj na szczyt góry | Afryka, Kilimandżaro | Jack Keane 2 The Fire Within - Jack Keane 2: The Fire Within - poradnik do gry

Zauważ, że w skale na lewo od Jacka widnieje otwór po haku. Wetknij w niego ostatnią nogę statywu, a mężczyzna znajdzie oparcie dla stóp i po chwili oboje z Eve pojawią się na górze. Maszeruj teraz w prawo - na szczyt.

Jeśli Jackowi towarzyszy Amanda, rzuć jej linę, haki, rakietę sygnalizacyjną i zapaliczkę. Przełącz sterowanie na dziewczynę (jej wizerunek w prawym dolnym rogu ekranu).

Wycofaj się nią (w lewo) i dotarłszy do charakterystycznego bloku, wespnij na niego i na kolejny. Skieruj się w prawo i wdrap na jeszcze jeden blok (ta sama trasa co w przypadku Eve).

Stojąc na nim, spójrz w górę, ujrzysz wystający ze skały kamień runiczny - Dotrzyj na szczyt góry | Afryka, Kilimandżaro | Jack Keane 2 The Fire Within - Jack Keane 2: The Fire Within - poradnik do gry

Stojąc na nim, spójrz w górę, ujrzysz wystający ze skały kamień runiczny. Połącz w ekwipunku linę, haki i rakietę, po czym doczep to wszystko do strzelby (z zapalniczką nie musisz nic robić, wystarczy, że ją masz). Wyceluj w kamień runiczny i strzel (LPM). Następnie wespnij się po zwisającej linie. Przełącz sterownie na Jacka.