Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Enslaved: Odyssey to the West - poradnik do gry

Enslaved: Odyssey to the West - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Interfejs Użytkownika | Porady ogólne | Enslaved Odyssey to the West poradnik Enslaved: Odyssey to the West

Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019

Interfejs Użytkownika

Interfejs użytkownika - Interfejs Użytkownika | Porady ogólne | Enslaved Odyssey to the West - Enslaved: Odyssey to the West - poradnik do gry
Interfejs użytkownika

Interfejs użytkownika, czyli tzw. HUD prezentuje się jak na obrazku powyżej: w prawym górnym rogu widoczna jest obecna ilość Punktów Doświadczenia (PD). Wyświetla się tylko w czasie zebrania kul doświadczenia i widoczna jest tylko chwilę. W lewym górnym rogu znajduje się informacje o energii tarczy, a poniżej Punkty Życia (HP). W prawym dolnym rogu znajdują się dwie ikony: ta po lewej oznacza dostępną ilość Plasma Ammo, a ta z prawej Stun Ammo. W dolnym lewym rogu znajdują się informacje o Trip - jeśli zmieni kolor oznacza to, że Trip jest w zagrożeniu. Pasek EMP to czas potrzebny na przeładowanie umiejętności Trip dotyczącej ogłuszenia wrogich jednostek, gdy jest ona atakowana. Pasek Decoy to czas potrzebny na przeładowanie umiejętności Trip dotyczącej używania wabika/przynęty.

Po odblokowaniu umiejętności Combat Awareness widoczne będą określone stany robotów. Gdy robot przybiera odcień czerwony jak na powyższym screenie, oznacza to, że wyprowadza atak.

Żółty odcień robota - Interfejs Użytkownika | Porady ogólne | Enslaved Odyssey to the West - Enslaved: Odyssey to the West - poradnik do gry
Żółty odcień robota

Gdy robot przybiera odcień żółty, oznacza to, że jest przeciwnik jest ogłuszony i podatny na ataki bohatera.

Niebieski odcień robota - Interfejs Użytkownika | Porady ogólne | Enslaved Odyssey to the West - Enslaved: Odyssey to the West - poradnik do gry
Niebieski odcień robota

Gdy robot przybiera odcień niebieski, oznacza to, że robot się broni. Musisz obrać wtedy odpowiednią do sytuacji taktykę (przebić się przez obronę / wykonać unik).