Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Backstage | Akt II | Magrunner Dark Pulse Magrunner: Dark Pulse poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Backstage

Poziom, który potrafi popsuć dzień z powodu jednej kostki - Backstage | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Poziom, który potrafi popsuć dzień z powodu jednej kostki

Po wyjściu z windy i przejściu do głównego pomieszczenia, skieruj się w stronę umiejscowionego w rogu modułu hipersześcianu.

Jedyny sposób na dostanie się do środka hipersześcianu. - Backstage | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Jedyny sposób na dostanie się do środka hipersześcianu.

Na ścianie naprzeciw hipersześcianu, zobaczysz silnik magnetyczny. Zmień jego ładunek na zielony.

Pierwszy hipersześcian - Backstage | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Pierwszy hipersześcian

Spójrz ponownie na hipersześcian. Zmień ładunek ściany naprzeciw silnika na zielony. Dzięki temu, będziesz mógł się dostać do środka modułu.

Droga do ukrytego pomieszczenia - Backstage | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Droga do ukrytego pomieszczenia

Zmień ładunek dolnej ściany na czerwony, a górnej na zielony. Zeskocz na dół.

Trafisz do pomieszczenia widocznego na powyższym obrazku - Backstage | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Trafisz do pomieszczenia widocznego na powyższym obrazku. Przejdź na jego drugi koniec, dokładnie tam, gdzie świeci się niebieskawe światło.

Tego małego drania łatwo pominąć - Backstage | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Tego małego drania łatwo pominąć

Natrafisz tu na kostkę stojącą na module. Zmień ładunek silnika na czerwony, a kostki na zielony. Zabierz wystrzeloną kostkę, a następnie wróć się do hipersześcianu.

Postaw kostkę i, nie wchodząc na dolną ścianę, naładuj ją zielonym ładunkiem - Backstage | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Postaw kostkę i, nie wchodząc na dolną ścianę, naładuj ją zielonym ładunkiem. Odkryje to przed Tobą moduł napędzający, widoczny na powyższym obrazku. Zmień jego ładunek na czerwony.

Droga powrotna - Backstage | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Droga powrotna

Ponownie zmień ładunek dolnej ściany na czerwony i poczekaj, aż zjedzie na dół. Wejdź z kostką na ścianę, po czym zmień ładunek dolnej ściany na zielony, a ściany górnej na czerwony. Zaczekaj, aż dolna ściana się zatrzyma. Umieść kostkę na jej środku, wskocz na nią i zmień jej ładunek na zielony.

Dla ułatwienia skoku, możesz rozładować moduł napędzający na parterze - Backstage | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Dla ułatwienia skoku, możesz rozładować moduł napędzający na parterze

Musisz wylądować z kostką na metalowej kładce, znajdującej się nad hipersześcianem. Możliwe, że będziesz potrzebował w tym wypadku kilku prób.

Pierwszy krok ku zniszczeniu generatora - Backstage | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Pierwszy krok ku zniszczeniu generatora

Gdy już znajdziesz się z kostką na górze, postaw ją, a następnie strzel w górną ścianę hipersześcianu zielonym ładunkiem. Poczekaj, aż zjedzie na dół, po czym postaw żółtą kostkę dokładnie na jej środku. Zmień ładunek ściany ponownie na czerwony i wejdź po kładce na górę.

Drugi i ostatni krok - Backstage | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Drugi i ostatni krok

Gdy dojdziesz na sam szczyt, wyceluj w kostkę znajdującą się na górnej ścianie hipersześcianu, a następnie zmień jej ładunek na zielony. To doprowadzi do zniszczenia generatora i tym samym - do otwarcia drzwi wyjściowych.

Obróć się, a zobaczysz drugi moduł hipersześcianu - Backstage | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Obróć się, a zobaczysz drugi moduł hipersześcianu. Zejdź odrobinę niżej i ustaw się tak, jak na powyższym obrazku. Strzel w dolną ścianę zielonym ładunkiem i wróć się na górę.

Winda na ostatnie piętro - Backstage | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Winda na ostatnie piętro

Wskocz na górną ścianę modułu, a następnie zmień jej ładunek na czerwony.

Platforma prowadząca do wyjścia - Backstage | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Platforma prowadząca do wyjścia

Po chwili wjedziesz na ostatnie piętro pomieszczenia. Przeskocz na kładkę i idź przed siebie.

Drzwi wyjściowe - Backstage | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Drzwi wyjściowe

Po krótkiej chwili dotrzesz do korytarza z rurami po prawej. Drzwi na jego końcu, doprowadzą Cię do następnej lokacji.