Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Captive | Akt II | Magrunner Dark Pulse Magrunner: Dark Pulse poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Captive

Nowy nabytek w rodzinie modułów - Captive | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Nowy nabytek w rodzinie modułów

Następny poziom rozpoczniesz w celi, a dokładniej w nowym module - hipersześcianie. Z zewnątrz przypomina dużych rozmiarów kostkę, a od wewnątrz... pokój bez klamek.

W module hipersześcianu, możesz naładować każdą ze ścian - Captive | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
W module hipersześcianu, możesz naładować każdą ze ścian

Droga na zewnątrz, jest całkiem prosta. Naładuj górną ścianę czerwonym ładunkiem, a dolną, czyli tą na której stoisz, zielonym ładunkiem. To spowoduje otwarcie się modułu i opuszczenie ściany na której stoisz.

Po chwili platforma zatrzyma się na dole, a Ty będziesz mógł przeskoczyć na podłogę widoczną na powyższym obrazku - Captive | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Po chwili platforma zatrzyma się na dole, a Ty będziesz mógł przeskoczyć na podłogę widoczną na powyższym obrazku.

Twoim celem jest zebranie 3 kostek i umieszczenie ich w silnikach magnetycznych, widocznych powyżej - Captive | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Twoim celem jest zebranie 3 kostek i umieszczenie ich w silnikach magnetycznych, widocznych powyżej.

Historia dwóch kostek rozdzielonych przez rozpadające się zabudowania - Captive | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Historia dwóch kostek rozdzielonych przez rozpadające się zabudowania

Przejdź kawałek dalej, a zobaczysz dwa moduły spawnujące, oddzielone zawalonymi panelami. Podnieś dwie znajdujące się tam kostki.

Postaw kostki - jedna na drugiej - na znaczniku naprzeciw modułów (obrazek powyżej) - Captive | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Postaw kostki - jedna na drugiej - na znaczniku naprzeciw modułów (obrazek powyżej).

Cała zagadka związana jest z tą platformą - Captive | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Cała zagadka związana jest z tą platformą

Wskocz na znajdującą się po prawej od kostek platformę. Zmień ładunek silnika magnetycznego oraz platformy na czerwony.

Naładuj tylko dolną kostkę - Captive | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Naładuj tylko dolną kostkę

Gdy dojedziesz na drugą stronę, odwróć się, a następnie strzel czerwonym ładunkiem w dolną kostkę, którą dopiero co ustawiłeś.

Jak widać na znaku, wystrzelone ładunki mogą odbijać się od szklanych powierzchni - Captive | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Jak widać na znaku, wystrzelone ładunki mogą odbijać się od szklanych powierzchni

Spójrz na lustro znajdujące się obok silnika magnetycznego. Zobaczysz w nim odbicie trzeciej kostki. Wyceluj w to odbicie, po czym wystrzel zielony ładunek.

Rozładowanie modułu jest bardzo istotne, żeby kostki nie zostały zepchnięte - Captive | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Rozładowanie modułu jest bardzo istotne, żeby kostki nie zostały zepchnięte

Następnie rozładuj silnik, strzelając weń czerwonym ładunkiem.

Obróć się i ponownie wyceluj w dwie kostki, tym razem w górną - Captive | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Obróć się i ponownie wyceluj w dwie kostki, tym razem w górną. Zmień jej ładunek na zielony, co spowoduje wystrzelenie kostki i przyciągnięcie trzeciego sześcianu, znajdującego się za ścianą (obrazek powyżej).

Dla bezpieczeństwa warto rozładować pierwszą kostkę - Captive | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Dla bezpieczeństwa warto rozładować pierwszą kostkę

Ponownie naładuj silnik magnetyczny czerwonym ładunkiem, a platformę - zielonym. Jedź na platformie do momentu, aż przyciągnie ona naładowaną na zielono kostkę. Gdy to się stanie, zmień ładunek silnika na zielony.

Jeśli trzecia kostka spadnie, zespawnuje się ponownie za ścianą - Captive | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Jeśli trzecia kostka spadnie, zespawnuje się ponownie za ścianą

Gdy zatrzymasz się po drugiej stronie, zeskocz z platformy, a następnie zajrzyj pod jej spód. Powinny znajdywać się tam dwie kostki. Zabierz je i postaw na platformie, po czym zmień ładunek platformy na czerwony.

Wszystkie kostki zebrane - Captive | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Wszystkie kostki zebrane

Przetransportuj kostki na drugą stronę i zabierz wszystkie trzy do pustych silników magnetycznych, które widziałeś na początku.

Umieść kostki w trzech modułach, naładuj je czerwonymi ładunkami, po czym to samo zrób z platformą znajdującą się naprzeciw, jak na powyższym obrazku - Captive | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry

Umieść kostki w trzech modułach, naładuj je czerwonymi ładunkami, po czym to samo zrób z platformą znajdującą się naprzeciw, jak na powyższym obrazku. Gdy platforma zatrzyma się przed silnikami, zmień jej ładunek na zielony i obserwuj piękną kraksę.

Upewnij się, że platforma stoi pod samą ścianą - Captive | Akt II | Magrunner Dark Pulse - Magrunner: Dark Pulse - poradnik do gry
Upewnij się, że platforma stoi pod samą ścianą

Wyjmij jedną z kostek, a następnie postaw ją na świeżo wystrzelonej platformie. Wskocz na kostkę i zmień jej ładunek na czerwony. Po dostaniu się na górę, przejdź w stronę drzwi, by ukończyć poziom.