The Elder Scrolls V: Skyrim - Dawnguard - poradnik do gry

The Elder Scrolls V: Skyrim - Dawnguard - poradnik do gry

The Elder Scrolls V: Skyrim - Dawnguard - poradnik do gry

Bractwo wzywa! Poradnik do gry The Elder Scrolls V: Skyrim – Dawnguard zawiera opis przejścia zadań bractwa Dawnguard oraz Wampirów. W opracowaniu znajdziesz również opis wszystkich zadań pobocznych. Dzięki poradnikowi zdobędziesz również nowego wierzchowca - Avraka.

Niniejszy poradnik zawiera szczegółowy opis przejścia zadań dwóch nowych ugrupowań wprowadzonych w dodatku DLC Dawnguad: bractwa Dawnguard oraz Wampirów. Oprócz tego znajdziesz w nim opis wszystkich zadań pobocznych, zarówno tych dostępnych dla obu frakcji, jak i misji przeznaczonych tylko dla łowcy wampirów lub wyłącznie dla wampirzego lorda. Dzięki poradnikowi zdobędziesz również nowego demonicznego wierzchowca Avraka, który ułatwi ci poruszanie się po prowincji Skyrim i tajemniczym świecie władców dusz.

Poradnik zawiera następujące oznaczenia kolorystyczne - The Elder Scrolls V: Skyrim - Dawnguard - poradnik do gry

Dodatkowe uwagi

Poradnik zawiera następujące oznaczenia kolorystyczne:

Kolor czerwony odnosi się przede wszystkim do napotykanych w trakcie przemierzania świata gry postaci niezależnych, choć oznaczeni zostali nim również przeciwnicy, dzikie zwierzęta oraz potwory.

Kolor niebieski odnosi się do nazw lokacji, zarówno tych głównych, które pojawiają się na mapie świata, jak i podrzędnych, dotyczących między innymi pojedynczych domostw czy kolejnych poziomów lochów.

Kolor zielony odnosi się do wszystkich odnajdywanych w trakcie gry przedmiotów, które po zebraniu trafiają do inwentarza sterowanej postaci

Kolor pomarańczowy odnosi się przede wszystkim do nazw Krzyków, Słów Mocy oraz zdolności wampirycznych, choć oznaczone zostały nim również pozostałe umiejętności i zaklęcia.

Michał "Kwiść" Chwistek (www.gry-online.pl)

Informacje o The Elder Scrolls V: Skyrim - Dawnguard - poradnik do gry

Autor : Michał Kwiść Chwistek

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 33, ilustracje: 327 .

Popularne strony w The Elder Scrolls V: Skyrim - Dawnguard - poradnik do gry

The Elder Scrolls V: Skyrim – Dawnguard - screen - 2012-06-06 - 239697The Elder Scrolls V: Skyrim – Dawnguard - screen - 2012-06-06 - 239696The Elder Scrolls V: Skyrim – Dawnguard - screen - 2012-06-06 - 239695The Elder Scrolls V: Skyrim – Dawnguard - screen - 2012-06-06 - 239694The Elder Scrolls V: Skyrim – Dawnguard - screen - 2012-06-06 - 239693The Elder Scrolls V: Skyrim – Dawnguard - screen - 2012-06-06 - 239692The Elder Scrolls V: Skyrim – Dawnguard - screen - 2012-06-06 - 239691The Elder Scrolls V: Skyrim – Dawnguard - screen - 2012-06-06 - 239690The Elder Scrolls V: Skyrim – Dawnguard - screen - 2012-06-06 - 239689

21.08.2013 17:16
grego70
2
Junior

Mam problem ,nie mogę wejść do zamku przy odprowadzaniu Sereny , krata jest opuszczona i odzwierny tylko mnie wygania, ma ktoś jakiś pomysł ?

07.11.2013 23:34
odpowiedz
zanonimizowany881864
21
Generał

Znam ten bug ja go ominalem kodem na przenikanie a potem znow go wpisywalem zeby anulowac :D i tak za kazdym ale przeszedlem caly ten dodatek lecz dragonborn lepszy bo ten to oddaje inny klimat :D

02.01.2014 01:13
odpowiedz
Pawelhero
2
Junior

Mam problem z wampiryzmem. Wyleczyłem się z niego, a po paru godzinach grania znowu stałem się wampirem, jednak bez możliwości przemiany w Lorda Wampirów. Przeszkadza mi to, ponieważ nie odnawia się kondycja w dzień. Jak usunąć wampiryzm na stałe?

02.08.2014 18:36
odpowiedz
Kaschion
1
Junior

Ja na początku byłem wilkołakiem . Zrobiłem cały wątek a później postanowiłem się z tego wyleczyć .(dodam że ożeniłem się z Aelą) A zaraz po tym zostałem lordem wampirów. U Aeli miałem opcja żebym znów stał się wilkołakiem . Oczywiście nie można być i tym i tym dlatego usuneło mi wampiryzm :D