Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sid Meier's Civilization V: Bogowie i Królowie - poradnik do gry

Sid Meier's Civilization V: Bogowie i Królowie - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Powstanie Mongołów | Scenariusze w Sid Meier's Civilization V Bogowie i Królowie poradnik Sid Meier's Civilization V: Bogowie i Królowie

Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019

Powstanie Mongołów

UWAGA! Ten scenariusz jest dostępny jedynie dla tych, którzy po kliknięciu opcję DLC w Menu mają widoczną i zaznaczoną opcję "Mongolia Czyngis Chana"

Czyngis-chan - ten tytuł budził postrach wśród wielu. Jego imperium rozciągało się na setki staj wzdłuż i wrzesz. Czy podołasz i zaspokoisz głód podbojów nowych podwładnych? Czy może ulegniesz potędze sąsiadów i słuch po tobie zaginie?

Ogólnie

W tym scenariusz nie mamy wyboru w prowadzonej cywilizacji - Powstanie Mongołów | Scenariusze w Sid Meiers Civilization V Bogowie i Królowie - Sid Meiers Civilization V: Bogowie i Królowie - poradnik do gry

W tym scenariusz nie mamy wyboru w prowadzonej cywilizacji. Zostajesz panem Mongołów i musisz w ciągu stu tur podbić minimum cztery otaczające cię duże cywilizacje. Na wyższych poziomach trudności musisz ich podbić odpowiednio więcej.

Do podboju jest mnóstwo miast-państw oraz kilka cywilizacji które posiadają kilka miast. Za każde złupione miasto dostaniesz nagrodę: złoto, kulturę i darmowy ustrój społeczny, dodatkowe jednostki wojskowe bądź darmową technologię i wiele więcej...

Gracze

Mamy do wybory jedynie jedną cywilizację - Mongołów

Mongołowie - Terror mongolski - Cywilizacja nastawiona wyłącznie na podbój nowych miast. Posiada do tego celu świetne jednostki konnicy. Bonus: w atakach na jednostki miast-państw i w atakach na samo miasto-państwo +30% siły bojowej. Konne jednostki uzyskują +1 punkt ruchu. Specjalne jednostki: Keszikowie - (Mają więcej punktów ruchu, szybciej zdobywają doświadczenie, mogą się ruszać po wykonaniu ataku), zastępują standardowych Rycerzy oraz Chan - (szybszy ruch i większa ilość wyleczonych punktów życia), zastępuje Wielkiego Generała.

Zostało jeszcze 51% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie