Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Sid Meier's Civilization V: Bogowie i Królowie - poradnik do gry

Sid Meier's Civilization V: Bogowie i Królowie - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - Szpiegostwo w Sid Meier's Civilization V Bogowie i Królowie poradnik Sid Meier's Civilization V: Bogowie i Królowie

Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019

Do tego aspektu rozgrywki gra daje nam dostęp wtedy, gdy którykolwiek z graczy przejdzie w erę Renesansu - Poradnik do gry - Szpiegostwo w Sid Meiers Civilization V Bogowie i Królowie - Sid Meiers Civilization V: Bogowie i Królowie - poradnik do gry

Do tego aspektu rozgrywki gra daje nam dostęp wtedy, gdy którykolwiek z graczy przejdzie w erę Renesansu. Od teraz każdy z graczy będzie dostawał jednego agenta na każdą kolejną epokę (Renesans, Epoka przemysłowa, Epoka współczesna, Epoka atomu, Epoka informacji), czyli łącznie można mieć ich pięciu. Można tez otrzymać dodatkowego za cud Narodowa agencja wywiadowcza.

Agenci potrafią zakraść się niepostrzeżenie do innych miast i wykraść znajdujące się tam technologie. Jest to ich główne zastosowanie "ofensywne". Poza tym, jeśli są w jakimś mieście obcej cywilizacji zbierają inne przydatne informacje, na przykład o planach inwazji, oraz można bez problemu zajrzeć do owego cudzego miasta.

Szpiedzy w "defensywie" są osadzeni w naszych miastach. Przede wszystkim spowalniają oni pracę wrogich szpiegów, co przydaje się w czasie wojny. Ich drugą rolą jest niedopuszczenie do wykradzenia nam jakiejś technologii.

Wpływ agentów na rozgrywkę jest niewielki, jeśli mamy przewagę technologiczną nad rywalami. Lepiej wtedy przeznaczyć ich do pilnowania własnych miast lub ewentualnie do wywoływania przewrotów w miastach-państwach, dzięki którym zdobędziemy ich przychylność.