Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gorasul: Dziedzictwo Smoka - poradnik do gry

Gorasul: Dziedzictwo Smoka - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Część IX | Gorasul Dziedzictwo Smoka | Gorasul Dziedzictwo Smoka poradnik Gorasul: Dziedzictwo Smoka

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Sokoli Jar

Uczestniczymy w walce z ożywieńcami. Trzeba jak najszybciej zatrąbić na rogu drżenia i zamknąć drogę przeważającym oddziałom wrogów. Nie powinniśmy pozwolić na śmierć żadnego żołnierza krasnoludów, bo skutkuje to zmniejszoną ilością otrzymanych punktów doświadczenia.

Po rozmowie z królem krasnoludów, ten obiecuje naprawić soczewkę dla lodowych elfów i udziela nam informacji na temat magicznej wieży Cuafu - Część IX | Gorasul Dziedzictwo Smoka | Gorasul Dziedzictwo Smoka - Gorasul: Dziedzictwo Smoka - poradnik do gry

Król Krasnoludów

Po rozmowie z królem krasnoludów, ten obiecuje naprawić soczewkę dla lodowych elfów i udziela nam informacji na temat magicznej wieży Cuafu.

Wieża Cuafu

Pierwszy poziom

Po przeszukaniu biurka znajdujemy chronioną czarem książkę, z której wynika, że Roszondas jest głównym wrogiem Cuafu.

Zamknięta skrzynia - nie można jej otworzyć. Uda się to dopiero po znalezieniu piętro niżej pergaminu z hasłem CERBER i dodatkowo zastosowaniu na niej zaklęcia otwarcia.

W skrzyni jest magiczna figurka, która pomoże nam przedostać się do Cuafu. Uaktywnia ją słowo PIES.

Podziemia

Czarny mag - po jego zabiciu znajdujemy zwój z informacją.

Studnia - wydostają się z niej trzy coraz mocniejsze żywiołaki wody.

Trzeci poziom

Po zabiciu wszystkich przeciwników możemy zabrać dziennik Cuafu, przepis na magiczną miksturę i składniki do jej wykonania.

Żeby przygotować napój lekkości, należy do wonnego olejku dołączyć ziele południa i korzeń głazokrzewu.

Cytadela

Musimy tu pokonać Cuafu. Okazuje się, że jest on piątym magiem, którego szukaliśmy do stworzenia magicznego kręgu.

Po utworzeniu magicznego kręgu i zniszczeniu magicznej sieci wracamy do wioski Tolip, do tajemniczego obelisku. Jednak rozwiązanie tej zagadki zostawiam już wszystkim tym, którzy tu dotarli ;-).

Adam "Adamus" Bilczewski