Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gorasul: Dziedzictwo Smoka - poradnik do gry

Gorasul: Dziedzictwo Smoka - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - Część II | Gorasul Dziedzictwo Smoka poradnik Gorasul: Dziedzictwo Smoka

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Wieża Roszondasa

Poziom trzeci

Posąg demona - odradza jednorazowo punkty życia i many.

Zamknięta szafa - Otwiera ją klucz znaleziony piętro niżej.

Poziom drugi

Znajduje się tu klucz otwierający szafę piętro wyżej.

Zwój z imieniem demona, służący do jego przywołania.

Studnia - przywołuje demona. Żeby to jednak zrobić, należy najpierw mieć założony na szyi amulet ochrony przed demonami. Należy tak przeprowadzić z nim rozmowę, żeby go zbytnio nie zdenerwować, ale też i zbyt się przed nim nie płaszczyć, bo zostaniemy przez niego zaatakowani. W zależności od wybranej opcji dialogowej możemy otrzymać na stałe +1 do ataku, +1 do obrony lub 8 punktów many.

W sarkofagu można znaleźć amulet ochrony przed demonami - Poradnik do gry - Część II | Gorasul Dziedzictwo Smoka - Gorasul: Dziedzictwo Smoka - poradnik do gry

Poziom pierwszy

W sarkofagu można znaleźć amulet ochrony przed demonami.

Żeby wydostać się z wieży należy pokonać wszystkie znajdujące się tu potwory i rozwiązać cztery zagadki związane z posągami znajdującymi się w niszach. Odpowiedzi na nie to: NOC, CZTERY, PIECZĘĆ i POTĘGA.

Wioska Tolip

Wszyscy mieszkańcy ukryci są w chatach i dopóki nie pokonamy grasujących w wiosce potworów, nie opuszczą domostw.

Tajemniczy obelisk, świecący dziwnym światłem - na rozwiązanie tej zagadki trzeba poczekać do końca gry.

Studnia - wpadł do niej chłopiec. Można go wyciągnąć przy pomocy liny otrzymanej od karczmarza Mirbarda.

Uzdrowicielka Shanui - zleci nam zdobycie ziół.

Zbrojmistrz Arbaskar - Nauczy nas umiejętności walki pod warunkiem, że potrafimy zmusić kowala do naostrzenia jego miecza.

Kowal Toralf - naostrzy miecz, pod warunkiem, że odzyskamy morgenstern lub pieniądze za niego od zbrojmistrza.

Pomocnik kowala Lorin - To on jest posiadaczem zaginionego oręża, odda go po lekkim przyciśnięciu.

Łucznik Velaas - Dostaniemy od niego dobry łuk, pod warunkiem trafienia w tarczę.