Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry

Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

10 - Dom Tajemnic | Opis przejścia Warhammer 40,000: Space Marine poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

10 - Dom Tajemnic

1 - 10 - Dom Tajemnic - Opis przejścia - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry
Po rozpoczęciu etapu biegnij cały czas przed siebie, aż dotrzesz do zamkniętej bramy [1] - 10 - Dom Tajemnic - Opis przejścia - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry

Po rozpoczęciu etapu biegnij cały czas przed siebie, aż dotrzesz do zamkniętej bramy [1]. Otwórz ją, a następnie skręć w lewo i schowaj się za pobliskimi pojemnikami [2]. Zostaniesz ostrzelany przez wiszącą z sufitu wieżyczkę. Żeby iść dalej, musisz ją zniszczyć.

2 - 10 - Dom Tajemnic - Opis przejścia - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry
Za następną bramą, będą kolejne działka - 10 - Dom Tajemnic - Opis przejścia - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry

Za następną bramą, będą kolejne działka. Jak najszybciej ukryj się za barykadą [1], a następnie zestrzel wieżyczkę z prawej, z lewej oraz na środku [2].

3 - 10 - Dom Tajemnic - Opis przejścia - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry
Po wejściu do kolejnego pomieszczenia, podbiegnij szybko do pojemników z lewej [1] - 10 - Dom Tajemnic - Opis przejścia - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry

Po wejściu do kolejnego pomieszczenia, podbiegnij szybko do pojemników z lewej [1]. Przekradając się od jednej osłony do drugiej, niszcz następne działka [2]. Okrąż w ten sposób całą komnatę.

4 - 10 - Dom Tajemnic - Opis przejścia - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry
Gdy skończysz, ruszaj dalej przez jedyną dostępną bramę [1] - 10 - Dom Tajemnic - Opis przejścia - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry

Gdy skończysz, ruszaj dalej przez jedyną dostępną bramę [1]. Po przejściu na drugą stronę, podnieś leżącą niedaleko amunicję [2].

5 - 10 - Dom Tajemnic - Opis przejścia - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry
Przyda ci się do zniszczenia przesuwających się wzdłuż korytarza wieżyczek [1] - 10 - Dom Tajemnic - Opis przejścia - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry

Przyda ci się do zniszczenia przesuwających się wzdłuż korytarza wieżyczek [1]. Jedna będzie po lewej, a druga po prawej stronie [2].

6 - 10 - Dom Tajemnic - Opis przejścia - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry
Za kolejną bramą czeka cię komnata wypełniona zabójczymi maszynami - 10 - Dom Tajemnic - Opis przejścia - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry

Za kolejną bramą czeka cię komnata wypełniona zabójczymi maszynami. Zaraz po wejściu ukryj się za osłoną z prawej i zniszcz dwa najbliższe działka [1]. Gdy wybuchną, pobiegnij w kierunku ściany po lewej [2]. Za nią będzie całkowicie bezpieczny.

7 - 10 - Dom Tajemnic - Opis przejścia - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry
Wychylając się co kilka sekund, zestrzel kolejnych przeciwników [1], a następnie pobiegnij za inkwizytorem [2] - 10 - Dom Tajemnic - Opis przejścia - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry

Wychylając się co kilka sekund, zestrzel kolejnych przeciwników [1], a następnie pobiegnij za inkwizytorem [2].

8 - 10 - Dom Tajemnic - Opis przejścia - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry
Po otwarciu wrót, wyceluj szybko w sufit - 10 - Dom Tajemnic - Opis przejścia - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry

Po otwarciu wrót, wyceluj szybko w sufit. Zobaczysz tam ostatnią wieżyczkę [1]. Cały czas podążając za swym tajemniczym towarzyszem, dojdziesz do pojemnika z Bolterem Kraken [2]. Broń ta na stałe zmieni twój standardowy Bolter. Nowa broń świetnie sprawdza się przeciwko ciężko opancerzonym wrogom, ale przeciwko wieżyczką polecam korzystać z Działa Laserowego.

9 - 10 - Dom Tajemnic - Opis przejścia - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry
Odpowiednio wyposażony poczekaj, aż inkwizytor sprawdzi rdzeń [1], a następnie przejdź do kolejnej komnaty [2] - 10 - Dom Tajemnic - Opis przejścia - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry

Odpowiednio wyposażony poczekaj, aż inkwizytor sprawdzi rdzeń [1], a następnie przejdź do kolejnej komnaty [2]. Chowając się za osłonami zniszcz wszystkie ukryte w pomieszczeniu działa.

10 - 10 - Dom Tajemnic - Opis przejścia - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry
Jedyna dostępna brama zaprowadzi cię do korytarza z trzema wieżyczkami - 10 - Dom Tajemnic - Opis przejścia - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry

Jedyna dostępna brama zaprowadzi cię do korytarza z trzema wieżyczkami. Jedną znajdziesz po prawej, drugą po lewej, a trzecią na końcu pomieszczenia.

11 - 10 - Dom Tajemnic - Opis przejścia - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry
Przechodząc przez kolejne bramy, dotrzesz do sali z pięcioma maszynami [1] - 10 - Dom Tajemnic - Opis przejścia - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry

Przechodząc przez kolejne bramy, dotrzesz do sali z pięcioma maszynami [1]. Wszystkie będą po przeciwnej stronie pomieszczenia [2].

12 - 10 - Dom Tajemnic - Opis przejścia - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry
Gdy je zniszczysz, udaj się do miejsca wskazanego przez inkwizytora [1] - 10 - Dom Tajemnic - Opis przejścia - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry

Gdy je zniszczysz, udaj się do miejsca wskazanego przez inkwizytora [1]. W środku ukryto pojemnik z Pieczęcią Czystości [2]. Dzięki niej otrzymasz dostęp do Najpotężniejszej Furii.

13 - 10 - Dom Tajemnic - Opis przejścia - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry
Jak tylko systemy bezpieczeństwa zostaną wyłączone, wejdź do pomieszczenia z generatorem [1] - 10 - Dom Tajemnic - Opis przejścia - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry

Jak tylko systemy bezpieczeństwa zostaną wyłączone, wejdź do pomieszczenia z generatorem [1]. Chwilę później pojawi się armia orków [2]. W pierwszej kolejności zabij strzelców po bokach, a następnie zajmij się pozostałymi przeciwnikami. Zlikwiduj ich na odległość, gdyż są wśród nich samobójcy.

14 - 10 - Dom Tajemnic - Opis przejścia - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry
Po oczyszczeniu sali, podejdź do maszyny na środku i umieść w niej źródło energii [1] - 10 - Dom Tajemnic - Opis przejścia - Warhammer 40,000: Space Marine - poradnik do gry

Po oczyszczeniu sali, podejdź do maszyny na środku i umieść w niej źródło energii [1]. Chwilę później uruchomiony zostanie alarm. Pobiegnij wtedy szybko do jedynej dostępnej bramy i wjedź windą na górę [2].