Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wytrop niedźwiedzia | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris poradnik Alpha Polaris - opis przejścia

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

Wytrop niedźwiedzia

Tradycyjnie obudzony przez Tully'ego (wybór odpowiedzi nieistotny) opuść pokój i wyjdź na zewnątrz stacji. Skieruj się do klatki z niedźwiedzicą (w prawo).

Okaże się, że samica wyłamała pręty i uciekła, mocno się przy tym raniąc - Wytrop niedźwiedzia | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Okaże się, że samica wyłamała pręty i uciekła, mocno się przy tym raniąc. Musisz ją wytropić, a do tego trzeba ustalić kierunek, w którym poszła. Po rozmowie z Tullym, który wspaniałomyślnie zgodzi się pożyczyć Rune'owi skuter, przyjrzyj się rozerwanej klatce.

Wróć do swojego pokoju po niezbędne akcesoria - Wytrop niedźwiedzia | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Wróć do swojego pokoju po niezbędne akcesoria. Weź stojący na regale laptop (komputer) oraz leżące tuż obok niego urządzenie do triangulacji.

Maszeruj na korytarz przy drzwiach wyjściowych i zabierz wiszący na stojaku po prawej karabinek TACS-12 - Wytrop niedźwiedzia | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Maszeruj na korytarz przy drzwiach wyjściowych i zabierz wiszący na stojaku po prawej karabinek TACS-12. Udaj się pod klatkę.

Zauważ ślady krwi przed nią - Rune stwierdzi, że ranne zwierzę udało się na północ - Wytrop niedźwiedzia | Dzień i Noc 2 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Zauważ ślady krwi przed nią - Rune stwierdzi, że ranne zwierzę udało się na północ. Podejdź do klatki - by móc stanąć jak najbliżej niej, kliknij zwykłym kursorem na dachu budynku widocznego za klatką. Teraz odwróć się do klatki tyłem - by tak się stało, kliknij LPM (mimo że jest nieaktywny) na najbliższym śladzie krwi.

Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie