Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zgromadź sprzęt do badania niedźwiedzi | Dzień 1 | Alpha Polaris poradnik Alpha Polaris - opis przejścia

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

Zgromadź sprzęt do badania niedźwiedzi

Budzącemu bohatera mechanikowi, Tedowi Tullyemu Creanowi, odpowiedz wedle uznania - Zgromadź sprzęt do badania niedźwiedzi | Dzień 1 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Budzącemu bohatera mechanikowi, Tedowi "Tully'emu" Creanowi, odpowiedz wedle uznania. Wstawszy z łóżka, wyjdź z pokoju (drzwiami po prawej). Na korytarzu skieruj się do garażu (drzwi na wprost). Rune usłyszy jednak rozmawiającą przez radio mikropaleontolog Novę Anawak i skręci w prawo.

Wysłuchawszy dialogu Novy z technikiem Alem Schaumannem oraz pogawędziwszy z nią przez moment, wróć na korytarz (kursor w dole ekranu) i wreszcie wejdź do garażu - Zgromadź sprzęt do badania niedźwiedzi | Dzień 1 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Wysłuchawszy dialogu Novy z technikiem Alem Schaumannem oraz pogawędziwszy z nią przez moment, wróć na korytarz (kursor w dole ekranu) i wreszcie wejdź do garażu. Drzwiami po lewej dostań się na kolejny korytarz, skąd przejdź do laboratorium (drzwi na lewo od suszarki).

Burko Runea mieści się przy wejściu (po prawej) - Zgromadź sprzęt do badania niedźwiedzi | Dzień 1 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Burko Rune'a mieści się przy wejściu (po prawej). Zabierz stamtąd sprzęt do usypiania. Zajrzyj do plecaka bohatera (lewy dolny róg ekranu), przekonasz się, że wzbogaciłeś się o: igły do usypiania, oksymetr, obrożę z nadajnikiem i odtrutkę.

Wyjdź z laboratorium i ze stojaka na broń (na ścianie po prawej) zdejmij karabin na strzałki usypiające - Zgromadź sprzęt do badania niedźwiedzi | Dzień 1 | Alpha Polaris - Alpha Polaris - opis przejścia - poradnik do gry

Wyjdź z laboratorium i ze stojaka na broń (na ścianie po prawej) zdejmij karabin na strzałki usypiające. Wyjdź na zewnątrz przez podwójne drzwi tuż obok.