Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Darkspore - poradnik do gry

Darkspore - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kwantogeneza | Przeciwnicy | Darkspore poradnik Darkspore

Ostatnia aktualizacja: 11 października 2019

Kwantogeneza

Nazwa

Stopień

Planeta

Charakterystyka

Uwagi

Czasonapastnik

Sługa

Splot Zelema

Niewielkie stworzenie posiadające atak dystansowy, który spowalnia herosa i zadaje mu obrażenia.

Jego pociski poruszają się dość wolno, więc obejście ich nie powinno być dużym problemem.

Przeciwnika tego typu należy likwidować w pierwszej kolejności.

Dziura

Sługa

Skaldron

Ma tendencję do tworzenia czarnych dziur, przyciągających pociski i bohatera.

Potrafi zwiększyć swoją obronę dzięki czarnej dziurze.

Eklektyczny napastnik

Sługa

Skaldron

Bardzo szybki, wyprowadza całe serie błyskawicznych ataków.

Ma tendencję do znikania po zadaniu obrażeń bohaterowi - najłatwiej zabić go w czasie szarży.

Grawitacyjny ogranicznik

Oficer

Splot Zelema

Potrafi unieruchamiać bohaterów dzięki atakom dystansowym, często teleportuje się na bezpieczną odległość.

Posiada niewielką ilość życia - najlepiej zabić go jednym, silnym ciosem lub strzałem.

Kanonader

Sługa

Splot Zelema

Niewielka istota strzelająca bardzo powolnymi, ale niszczycielskimi pociskami.

Pociski wystrzelone przez tę bestię zadają duże obrażenia, ale wyminięcie ich nie jest żadnym wyzwaniem.

Kosmiczna barakuda

Sługa

Splot Zelema

Rybokształtna istota, która ma tendencję do ciągłego teleportowania się z miejsca na miejsce. Posiada atak dystansowy.

Irytująca, ale niezbyt niebezpieczna - głównie z racji niewielkiej ilości obrażeń, jakie zadaje.

Kotwiczący pulsar

Oficer

Splot Zelema

Przyciąga do siebie bohatera i zadaje mu obrażenia fizyczne.

Należy trzymać się od niego jak najdalej i zaatakować dopiero, gdy inni przeciwnicy zostaną już pokonani.

Mistrz grawitacyjny

Oficer

Splot Zelema

Potrafi unieruchomić bohatera, a ponadto przyciągnąć go lub odepchnąć.

Dobrze jest zlikwidować go silnym atakiem zasięgowym - znacznie osłabi to wrogie formacje.

Międzywymiarowiec

Oficer

Splot Zelema

Potrafi teleportować siebie, swoich sojuszników oraz samego bohatera w losowe miejsca.

Potwornie irytujący stwór - jeżeli błyskawicznie go nie pokonamy, może przenosić ostrzeliwujących nas wrogów w nieskończoność.

Naprowadzający napastnik

Sługa

Splot Zelema

Potwór posiadający dość dużo punktów życia oraz pociski, które ścigają bohatera.

Nie należy się nim specjalnie przejmować - najlepiej likwidować na końcu.

Okalający pancerz

Sługa

Splot Zelema

Dość groźny przeciwnik, używający ogłuszającej szarży, która zadaje znaczne obrażenia.

Co jakiś czas przystaje w miejscu, by przygotować się do szarży - to najlepszy moment na atak.

Pajęczak

Sługa

Splot Zelema

Niewielkie, bardzo szybkie stworzenie, które potrafi uodpornić się na ataki obszarowe.

Zadaje niewielkie obrażenia w walce wręcz. Nie stanowi żadnego problemu.

Przestrzenista

Oficer

Splot Zelema

Dość wymagający oponent, potrafiący przywoływać meteoryty uderzające w bohatera oraz spowalniać go przy użyciu specjalnej aury.

Irytujący ze względu na możliwość spowolnienia herosa, sam w sobie nie jest jednak zbyt groźnym wrogiem.

Przyśpieszacz

Oficer

Splot Zelema

Jego pociski zadają niewielkie obrażenia, ale posiada niebezpieczną umiejętność przyspieszania okolicznych przeciwników.

Jest wsparciem dla wszystkich wrogów - należy więc jak najszybciej go wyeliminować.

Spowalniacz

Oficer

Splot Zelema

Spowalnia ruch oraz tempo wyprowadzania ataków przez bohatera.

Należy zlikwidować go jak najszybciej, stanowi bowiem duże zagrożenie, jeżeli dookoła znajdują się jego sojusznicy.

Unikosmok

Sługa

Splot Zelema

Muchopodobna istota, atakująca w zastraszającym tempie dzięki pikującym, fizycznym atakom.

Szybkość tego przeciwnika wzrasta wraz z liczbą okolicznych potworów tego samego typu. Trzeba więc szybko zmniejszać ich liczebność.

Współbojówkarz

Sługa

Splot Zelema

Atakuje wręcz, ucieka, jeżeli w pobliżu nie znajdują się jego sojusznicy.

W dużej grupie może stanowić pewne wyzwanie - na szczęście porusza się z niewielką prędkością.

Żądłopieżca

Sługa

Splot Zelema

Bardzo szybki, atakuje na odległość.

Niewrażliwy na ataki obszarowe, niezbyt niebezpieczny.