Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Darkspore - poradnik do gry

Darkspore - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Splot Zelema; Nocturna | Planety | Darkspore poradnik Darkspore

Ostatnia aktualizacja: 11 października 2019

Podczas gry w Darkspore odwiedzimy w sumie sześć zróżnicowanych planet - każda z nich cechuje się unikalnym wyglądem, typową dla siebie florą i fauną (na ogół niebezpiecznymi) oraz jednym, końcowym wrogiem. W niniejszym rozdziale znajdziecie opis poszczególnych terenów, które przyjdzie nam zwiedzić.

Splot Zelema

Splot Zelema to przede wszystkim siedziba wszelkiej maści istot typu kwantogenetycznego - Splot Zelema; Nocturna | Planety | Darkspore - Darkspore - poradnik do gry

Splot Zelema to przede wszystkim siedziba wszelkiej maści istot typu kwantogenetycznego. Jest to pierwszy świat, który przyjdzie nam zwiedzić, a co za tym idzie, zdecydowanie najłatwiejszy do oswobodzenia. Nie należy jednak lekceważyć przeciwników - wielu z nich posiada ataki dystansowe oraz umiejętność błyskawicznego przemieszczania się z miejsca na miejsce czy manipulacji czasem i przestrzenią. Końcowy boss, Polaris, nie powinien stanowić żadnego problemu dla rozsądnego gracza.

Sam teren stanowią meteory połączone siecią tuneli oraz teleportów, chociaż nie brakuje też elementów nowoczesnej technologii. Elementy otoczenia, które można zniszczyć ze szkodą dla wrogów to specyficzne urządzenia o cylindrycznym kształcie oraz budynki otoczone spowalniającą tarczą.

Nocturna

Ta spowita wiecznym mrokiem planeta zdecydowanie nie należy do najprzyjemniejszych miejsc w znanym wszechświecie - Splot Zelema; Nocturna | Planety | Darkspore - Darkspore - poradnik do gry

Ta spowita wiecznym mrokiem planeta zdecydowanie nie należy do najprzyjemniejszych miejsc w znanym wszechświecie. Większość roślinności, która wyrosła na jałowej glebie, świeci upiornym, fioletowym światłem. W ogóle do flory lepiej się nie zbliżać - potrafi ona spowolnić bohatera czy zatruć go, dając pewną przewagę przeciwnikom.

Większość istot, z którymi przyjdzie nam walczyć na Nocturnie, to potwory typu nekrogenetycznego, potrafiące błyskawicznie przemieszczać się i atakować z ukrycia. Znajdują się tu również bestie wysysające życie z bohatera i przerażające go, jak i wskrzeszające swych sojuszników. Te ostatnie należy likwidować w pierwszej kolejności, stanowią bowiem naprawdę duże zagrożenie. Najniebezpieczniejsza będzie jednak finalna walka - na końcu naszej przygody na Nocturnie spotkamy bowiem Naszirę, która potrafi strzelać śmiercionośnymi pociskami oraz tworzyć swych sobowtórów. Jako, że niektóre jej sługi potrafią przywracać do życia swych pobratymców, ostateczna walka z pewnością nie będzie łatwa.