Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Jolly Rover - poradnik do gry

Jolly Rover - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Cannibal Island (2) | Opis przejścia Jolly Rover poradnik Jolly Rover

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

Zrobić maskę

1 - Cannibal Island (2) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
2 - Cannibal Island (2) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
3 - Cannibal Island (2) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
Dotrzesz pod obozowisko piratek - Cannibal Island (2) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

Dotrzesz pod obozowisko piratek. By tam przeniknąć, musisz mieć maskę, tak jak one wszystkie, co jest o tyle sprzyjające, że dzięki temu Jolly ma szansę pozostać nierozpoznany. Na razie jednak zajrzyj do wielkiego kotła, stojącego pod palmą. Oczywiście znajdziesz w nim krakersy. Weź też spod niego trochę węgla. Obadaj także kraty w palisadzie - zdobędziesz kolejne krakersy. Sprawdź również rozpiętą między palmami sieć (dwukrotnie), wzbogacisz się o następnego srebrnika. I wreszcie skieruj się do wodospadu - w lewo.

4 - Cannibal Island (2) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
5 - Cannibal Island (2) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
6 - Cannibal Island (2) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
Przyjrzyj się usytuowanemu centralnie karmnikowi, z którego zabierz trochę wysuszonej kukurydzy - Cannibal Island (2) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

Przyjrzyj się usytuowanemu centralnie karmnikowi, z którego zabierz trochę wysuszonej kukurydzy. Na karmniku są też ptasie piórka, ale zbyt małe, by nadawały się na maskę. Jednak gdyby tak posmarować karmnik czymś lepiącym, może przykleiłoby się do niego trochę większych piór? Na razie sprawdź jeszcze roślinę po lewej - zdobędziesz srebrnika. Przyjrzyj się także kolejnej - nieco bliżej wodospadu - okaże się, że był za nią schowany ciekawy kocioł. Obadaj go w zbliżeniu.

Jak widzisz, wyryte na nim postacie przedstawiają kolejne figury voodoo, kwestią jest tylko rozpoznanie, jaki należy przy tym wydać dźwięk - Cannibal Island (2) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

Jak widzisz, wyryte na nim postacie przedstawiają kolejne figury voodoo, kwestią jest tylko rozpoznanie, jaki należy przy tym wydać dźwięk. Podpowiedzią są usta śmiesznych facecików. Najbardziej wąskie odpowiadają prostokątowi na arkuszu voodoo, czyli literze E. Najbardziej okrągłe (o ile można tak powiedzieć o kwadracie) - literze O, pośrednie (w kształcie słusznego prostokąta) literze A. Jakie zaklęcia na arkuszu voodoo symbolizują figurki na kotle, widać na fotce poniżej.

7 - Cannibal Island (2) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
8 - Cannibal Island (2) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
Skoro masz już rozpracowane poszczególne czary, rzuć okiem na kartkę z przepisem na salamagundi - Cannibal Island (2) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

Zostało jeszcze 38% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie