Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Jolly Rover - poradnik do gry

Jolly Rover - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Cannibal Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover poradnik Jolly Rover

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

Cannibal Island

Przeszukać plażę

1 - Cannibal Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
Ocknąwszy się na plaży, rozejrzyj się - Cannibal Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

Ocknąwszy się na plaży, rozejrzyj się. Przede wszystkim podnieś notatkę, na której leżał Jolly. To wiadomość od Howella z dołączonymi krakersami. Zakoś też czaszkę szkieletowi leżącemu po prawej.

2 - Cannibal Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
Następnie sprawdź wyrzuconą na brzeg muszlę (po lewej) - Cannibal Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

Następnie sprawdź wyrzuconą na brzeg muszlę (po lewej). Jeśli chcesz ją zabrać, musisz siedzącemu w niej krabowi dać mieszkanie zastępcze. Na przykład rzeczoną czaszkę. Kiedy zwierzątko się przeprowadzi, możesz zabrać muszlę. Teraz zainteresuj się kopcem nieopodal. Odnajdziesz srebrnika.

3 - Cannibal Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
Kolejnego srebrnika zdobędziesz, przeszukawszy jeden z wiszących na palmach szkieletów (ten granatowym w kapeluszu) - Cannibal Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

Kolejnego srebrnika zdobędziesz, przeszukawszy jeden z wiszących na palmach szkieletów (ten granatowym w kapeluszu). Rzuć jeszcze okiem na drewniany znak-tablicę powitalną. Wygląda na to, że wylądowałeś na wyspie kanibali. Rozpoznanie skończone - możesz maszerować do dżungli (w prawo).

Zaprzyjaźnić się z kanibalami

4 - Cannibal Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
Kiedy świnia przestanie być problemem, podejdź do stojącej przy palmie beczki - Cannibal Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

Kiedy świnia przestanie być problemem, podejdź do stojącej przy palmie beczki. Zabierz leżące po prawej mango oraz po lewej krakersy. Na koniec weź też beczkę. Maszeruj dalej w głąb dżungli (w prawo).

5 - Cannibal Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
Natkniesz się na kolejną pułapkę, a dopóki Jolly nie wie, jak ona działa, nie zechce iść dalej - Cannibal Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

Natkniesz się na kolejną pułapkę, a dopóki Jolly nie wie, jak ona działa, nie zechce iść dalej. Musisz więc zwabić w nią świnię, czyli spowodować, by pobiegła w kierunku Rovera. Przydatne będzie tu zaklęcie odganiające bestie, z małym zastrzeżeniem - ponieważ przestraszona świnia uciekłaby w przeciwnym kierunku, niż Jolly sobie życzy, musisz wykonać ten rytuał od końca, czyli stworzyć zaklęcie przywołujące (jeśli najpierw odstraszyłeś ją, zamiast zwabić do siebie, wycofaj się na moment do poprzedniej lokacji, kiedy wrócisz, świnia będzie z powrotem zajadać się mango).

6 - Cannibal Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
7 - Cannibal Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
A zatem - użyj na Roverze arkusza voodoo i wybierz na nim następujące czary: 8 - 14 - 11 - 1 - Cannibal Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

A zatem - użyj na Roverze arkusza voodoo i wybierz na nim następujące czary: 8 - 14 - 11 - 1. Kiedy Jolly wpadnie w magiczny trans, potraktuj świnię owocem mango, zabranym z beczki w poprzedniej lokacji. Akcja ta ujawni ukrytą pod liśćmi dziurę. Otwór jest za głęboki (kliknij go), by nasz bohater zdecydował się go przeskoczyć, potrzebna będzie kładka.

8 - Cannibal Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
9 - Cannibal Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
10 - Cannibal Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
W tym celu wróć na plażę, gdzie zdemontuj tablicę znaku i przetransportuj ją nad dziurę - Cannibal Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

W tym celu wróć na plażę, gdzie zdemontuj tablicę znaku i przetransportuj ją nad dziurę. Połóż ją na niej - teraz możesz przejść na drugą stronę. Tam zarekwiruj krakersy leżące na pniu palmy oraz zdejmij zawieszoną na niej butelkę rumu. Wędruj dalej w prawo.

11 - Cannibal Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
12 - Cannibal Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
13 - Cannibal Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry
Oczywiście - kolejna pułapka - Cannibal Island (1) | Opis przejścia Jolly Rover - Jolly Rover - poradnik do gry

Oczywiście - kolejna pułapka. Tym razem świnia stoi przed nią, zadziałaj więc na nią zaklęciem odstraszającym (nie zapomnij o mango). O dziwo zwierzęciu nic się nie stało - przejdź zatem dalej. Kiedy panie się oddalą, przyjrzyj się zabójczej pułapce - znajdziesz pierwszy fragment drugiej flagi. Weź także wyeksponowane na drzewie krakersy. I maszeruj dalej w prawo.