Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Disciples III: Odrodzenie - poradnik do gry

Disciples III: Odrodzenie - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Magowie | Jednostki przymierza elfów w Disciples III Odrodzenie poradnik Disciples III: Odrodzenie

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Magowie

Adeptka - Magowie | Jednostki przymierza elfów w Disciples III Odrodzenie - Disciples III: Odrodzenie - poradnik do gry

Adeptka

Poziom: 1

Źródło ataku: Ziemia

Cel: Obszar

Siła ataku: 35

Zdrowie: 180

Przy pomocy magii ziemi adeptka jest w stanie atakować na dystans dowolną grupę przeciwników na mapie.

Pośredniczka - Magowie | Jednostki przymierza elfów w Disciples III Odrodzenie - Disciples III: Odrodzenie - poradnik do gry

Pośredniczka

Poziom: 5

Źródło ataku: Powietrze

Cel: Obszar

Siła ataku: 75

Zdrowie: 330

Pośredniczka atakuje w podobnym stylu jak adeptka, z tą różnicą, że zadaje znacznie poważniejsze obrażenia przy pomocy magii powietrza.

Teurgini - Magowie | Jednostki przymierza elfów w Disciples III Odrodzenie - Disciples III: Odrodzenie - poradnik do gry

Teurgini

Poziom: 14

Źródło ataku: Powietrze

Cel: Wszystko

Siła ataku: 100

Zdrowie: 540

Teurgini może uderzyć swoją magią we wszystkie jednostki wroga jednocześnie. Dodatkowo, umiejętność "rdza" pozwala na obniżenie wartości pancerza przeciwnika na 3 tury.

Archontka - Magowie | Jednostki przymierza elfów w Disciples III Odrodzenie - Disciples III: Odrodzenie - poradnik do gry

Archontka

Poziom: 16

Źródło ataku: Ziemia

Cel: Wszystko

Siła ataku: 147

Zdrowie: 660

Najpotężniejsza jednostka magiczna elfów. Wykorzystując magię ziemi razi wszystkich przeciwników. Zdolność "sokole oko" pozwala jej zwiększyć zręczność towarzyszy.

Jednostki specjalne:

Gryf - Magowie | Jednostki przymierza elfów w Disciples III Odrodzenie - Disciples III: Odrodzenie - poradnik do gry

Gryf

Poziom: 11

Źródło ataku: Broń

Cel: Pojedynczy

Siła ataku: 100

Zdrowie: 760

Gryf, to istotne uzupełnienie luki w wojskach elfów, jaką jest brak wytrzymałych oddziałów do walki w zwarciu. Dodatkowo umiejętność "sokole oko" zwiększa zręczność wybranego sojusznika na 5 tur.

Władca niebios - Magowie | Jednostki przymierza elfów w Disciples III Odrodzenie - Disciples III: Odrodzenie - poradnik do gry

Władca niebios

Poziom: 20

Źródło ataku: Broń

Cel: Pojedynczy

Siła ataku: 172

Zdrowie: 1000

Wzmocniona odmiana gryf. Oprócz "sokolego oka" może skorzystać z "teleportacji" i przenieść się w dowolne miejsce na mapie.