Star Wars: The Force Unleashed II - poradnik do gry

Star Wars: The Force Unleashed II - poradnik do gry

Star Wars: The Force Unleashed II - poradnik do gry

Poradnik do gry Star Wars: The Force Unleashed II pozwoli Ci bezproblemowo ukończyć kampanię, podpowie najodpowiedniejsze techniki walki z różnymi rodzajami przeciwników oraz wskaże miejsca ukrycia wszystkich holocronów w grze.

- postaraj się wykonać chociaż kilka pierwszych wyzwań dostępnych z menu gry. Nauczą Cię nie tylko wszystkich ciosów i combosów, ale także odblokują filmiki, dzięki którym poznasz kilka tajemnic dotyczących Starkillera.

- w grze bardzo często pojawiają cię tzw. quick time events. Obserwuj więc bacznie ekran i postępuj zgodnie z wyświetlanymi na nim instrukcjami.

- aby zobaczyć dwa zakończenia gry konieczne będzie ponowne rozegranie starcia z głównym bossem w rozdziale Kamino - Konfrontacja.

Przemek "g40st" Zamęcki ( www.gry-online.pl )

Informacje o Star Wars: The Force Unleashed II - poradnik do gry

Autor : Przemysław Zamęcki

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 23, ilustracje: 271 .

Popularne strony w Star Wars: The Force Unleashed II - poradnik do gry

Star Wars: The Force Unleashed II - screen - 2010-11-02 - 197694Star Wars: The Force Unleashed II - screen - 2010-11-02 - 197677Star Wars: The Force Unleashed II - screen - 2010-11-02 - 197672Star Wars: The Force Unleashed II - screen - 2010-11-02 - 197625Star Wars: The Force Unleashed II - screen - 2010-11-02 - 197624Star Wars: The Force Unleashed II - screen - 2010-11-02 - 197633Star Wars: The Force Unleashed II - screen - 2010-11-02 - 197632Star Wars: The Force Unleashed II - screen - 2010-11-02 - 197631Star Wars: The Force Unleashed II - screen - 2010-11-02 - 197630

05.11.2010 09:01
Maverick
Maverick
84
Konsul

Jedna uwaga do poradnika.
W finalowej walce, wlaczac z Vaderem na platformach gdzie pojawiaja sie klony. Najlepiej uzyc na nie Mind Tricks. Klony zaczynaja zamowac sie Vaderem, on musi odpierac ich ataki a w tym czasie mozemy bezproblemowo tluc go kombosami, albo rzucac w niego mieczem.

19.11.2010 14:19
odpowiedz
Amperomierz
39
Pretorianin

Ta gra ma 3 poziomy?! Jeden się powtarza na początku i końcu, a Dagobah to jedynie dłuższy przerywnik.

19.11.2010 14:33
Maverick
odpowiedz
Maverick
84
Konsul

Zupelnie jak pierwsza czesc, tylko ze tam byly cztery poziomy a przerywnikiem byla wizyta na statku medycznym.
Pograj najpierw w obie czesci i przypomnij sobie konstrukcje pierwszej czesci a potem wypisuj glupoty.
Pomimo wszelkich krytycznych glosow recenzentow, ktorzy juz nie pamietaja jak wygladala pierwsza czesc, gra ma dosc podobna budowe. Niestety jest latwiejsza (bo Starkiller jest juz wypasiony na poczatku) i do tego mniej spektakularna (bo to lacznik fabularny, a nie nowa zaskakujaca historia).

19.11.2010 15:12
Scortch
😁
odpowiedz
Scortch
66
call me Hikee

Poradnik do takiej gry...

20.11.2010 17:12
odpowiedz
Klono1
31
Konsul

1.Gra nie ma 3 poziomów... -.-
2.Gra została zjechana na gry-online (5,5). Według mnie gra spokojnie zasługuje na 7.5

21.11.2010 10:03
odpowiedz
xittam
113
Konsul

znowu poradniki piszą do gier prostych jak konstrukcja futerału do cepa. Brawo Panowie, dzięki takim zabiegom tzw. 'dzisiejsza młodzież' wali byki gramatyczno-ortograficzne na każdym kroku, bo po co myśleć skoro ktoś zrobi to za nich. Napiszcie jeszcze poradnik do CoD: BO - strasznie trudna gra :( :( :(

21.11.2010 19:48
ZwP
odpowiedz
ZwP
64
GameJunkie

Dobra robota Panowie, przyda się! ; )

xittam - nie rozumiem jaki związek ma dzisiejsza młodzież z bykami gramatyczno-ortograficznymi, z tym poradnikiem, który np. dokładnie pokazuje gdzie są poukrywane holocrony?
Wytłumacz mi to, bo naprawdę Cię nie rozumiem.

22.11.2010 06:43
odpowiedz
xittam
113
Konsul

ZwP ->
tłumaczenie jest zbędne: przeczytaj raz jeszcze to co napisałem wyżej, lecz tym razem ZE ZROZUMIENIEM. 90% holocronów można odnależć bez problemu (bazuję na statystyce, którą ukazuje na końcu gry).

22.11.2010 23:36
odpowiedz
PUZDER
37
Pretorianin

Mógłby mi ktoś pomóc w misji zbawienie - bitwa o zbawienie, nie mogę wyciągnać generatora z działa próbowałem już z każdego miejsca ktoś wie o co chodzi?

04.03.2011 22:14
odpowiedz
Srebrzysty
2
Junior

Gra fajna ale kończy dla mnie sie na pociągu i kanonierce , co jest ? Nie da się tego przejść.
Podsumowując jestem słabym graczem i opis też bardzo słaby jak dla mnie a po to jest ,żeby pomagać . Gra bardzo krótka :).

15.12.2013 15:57
shepard312
odpowiedz
shepard312
12
Legionista

w opisie walki z gorogiem jest napisane "gorogirm" gdzie powinno być "gorogiem". pozdro

31.12.2016 10:00
odpowiedz
szponder9
1
Junior

Mam mały problem gdy jestem na tym statku po walce z tym wielkim roborobalem. Jest platforma na którą chyba powinienem wskoczyć ale jest za daleko ściągnąć jej nie mogę chwytem mocy ani podciąć i nie wiem jak się przedostać dalej??