2003Najciekawsze recenzje gier strategicznych 2
Recenzje gier strategicznych opublikowane w 2003 roku.
Warrior Kings: Battles - recenzja gry
recenzja gry11 września 2003
Oficjalny dodatek do strategii czasu rzeczywistego Warrior Kings. Akcja toczy się 100 lat po wydarzeniach opisanych w podstawowej wersji gry.
Warrior Kings: Battles - recenzja gryGalactic Civilizations - recenzja gry
recenzja gry27 czerwca 2003
Galactic Civilizations to gra strategiczna rozgrywana w systemie turowym, w wielu płaszczyznach przypominająca Meierowskie Civilization, oczywiście zmodyfikowane odpowiednio do „kosmicznych realiów”.
Galactic Civilizations - recenzja gryEmpire Earth: Sztuka Podboju - recenzja gry
recenzja gry31 marca 2003
Empire Earth: The Art of Conquest to dodatek do znanej strategii czasu rzeczywistego zespołu Stainless Steel Studios - Empire Earth.
Empire Earth: Sztuka Podboju - recenzja gryJurassic Park: Operation Genesis - recenzja gry
recenzja gry28 sierpnia 2003
Kolejny przedstawiciel popularnej idei Tycoonów. Cel jaki przyświeca graczowi w Jurassic Park: Project Genesis to nic innego jak stworzenie przynoszącego jak najwyższe zyski parku rozrywki, w którym główną atrakcją są waśnie dinozaury.
Jurassic Park: Operation Genesis - recenzja gryCeltic Kings: Rage of War - recenzja gry
recenzja gry17 lutego 2003
Celtic Kings to kolejna produkcja (po Tzar: Burden of the Crown) bułgarskiego producenta Haemimont Games. Jest to izometryczna strategia czasu rzeczywistego zawierająca elementy gier przygodowych i cRPG.
Celtic Kings: Rage of War - recenzja grySki Park Manager: Zbuduj swoje Zakopane - recenzja gry
recenzja gry12 lutego 2003
Ski Park Manager to strategia – ekonomiczna, pozwalająca graczom wykazać się na stanowisku szefa zimowego miasteczka turystycznego.
Ski Park Manager: Zbuduj swoje Zakopane - recenzja gryCommand & Conquer: Generals - Zero Hour - recenzja gry
recenzja gry18 listopada 2003
Pierwszy oficjalny dodatek do strategii czasu rzeczywistego Command & Conquer: Generals. Oferuje on fanom tego tytułu poprawiony silnik graficzny (lepsze efekty pogodowe czy efekty wybuchów) i trzy nowe kampanie.
Command & Conquer: Generals - Zero Hour - recenzja gryBattle Realms: Winter of the Wolf - recenzja gry
recenzja gry4 marca 2003
Battle Realms: Winter of the Wolf to samodzielny dodatek do strategii czasu rzeczywistego Battle Realms, fabularnie rozgrywający się przed wydarzeniami przedstawionymi w pełnej wersji gry.
Battle Realms: Winter of the Wolf - recenzja gryMaster of Orion III - recenzja gry
recenzja gry5 marca 2003
Master of Orion III to trzecia część jednej z najlepszych w historii strategicznych gier turowych rozgrywanych w scenerii science fiction. Zadaniem gracza jest rozwój i ekspansja w całej galaktyce.
Master of Orion III - recenzja gryEtherlords II: Second Age - recenzja gry
recenzja gry4 listopada 2003
Druga część interesującej strategii turowej z elementami cRPG – Etherlords, bazującej na takiej sławnej grze jak Heroes of Might & Magic. Akcja gry ponownie przenosi nas do świata fantasy, gdzie do walki stają cztery odmienne nacje.
Etherlords II: Second Age - recenzja gry
Command & Conquer: Generals - recenzja gry
recenzja gry11 marca 2003
Command & Conquer: Generals to kolejna strategia czasu rzeczywistego ze słynnej serii Command & Conquer. Jej akcja toczy się w niezbyt odległej przyszłości, kiedy to ludzkość ponownie staje w obliczu wielkiej wojny.
Command & Conquer: Generals - recenzja gry
Warcraft III: The Frozen Throne - recenzja gry
recenzja gry11 lipca 2003
Frozen Throne to pierwszy oficjalny dodatek do trzeciej części Warcrafta. Akcja omawianego dodatku ponownie osadzona została w fantastycznej krainie Azeroth, w kilka miesięcy po bitwie na górze Hyjal, w której pokonano Archimonde’a i Płonący Legion...
Warcraft III: The Frozen Throne - recenzja grySki Resort Tycoon II - recenzja gry
recenzja gry24 marca 2003
Ski Resort Tycoon 2 to kolejna strategia ekonomiczna z cyklu „zbuduj i zarządzaj”. Tym razem producent postanowił odświeżyć, użyty już wcześniej, pomysł budowy ośrodka sportów zimowych.
Ski Resort Tycoon II - recenzja gryStrategic Command: European Theater - recenzja gry
recenzja gry20 marca 2003
Strategic Command: European Theater to gra zrealizowana w firmie Big Time Software, specjalizującej się w tworzeniu realistycznych komputerowych gier wojennych.
Strategic Command: European Theater - recenzja gryWładca Pierścieni: Wojna o Pierścień - recenzja gry
recenzja gry19 grudnia 2003
The Lord of the Ring: War of the Ring to strategia czasu rzeczywistego bazująca na twórczości J.R.R. Tolkiena, a dokładniej na jego najsłynniejszym dziele, czyli „Władcy Pierścieni”.
Władca Pierścieni: Wojna o Pierścień - recenzja gryLegion - recenzja gry
recenzja gry30 stycznia 2003
Legion to strategia pozwalająca graczom stać się wielkim Imperatorem Starożytnego Rzymu i rozwijać swoje państwo. Gra ideowo bazuje na znanym przeboju z początku lat 90-tych Centurion.
Legion - recenzja gryHeroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm - recenzja gry
recenzja gry18 lutego 2003
Gathering Storm to pierwszy oficjalny dodatek do czwartej części popularnych Herosów z firmy 3DO. Fabuła Heroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm opowiada o walce pięciu herosów ze złym i potężnym czarnoksiężnikiem zwącym się Hexis.
Heroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm - recenzja gryMedieval: Total War - Viking Invasion - recenzja gry
recenzja gry10 lipca 2003
Viking Invasion to pierwszy oficjalny dodatek do jednej z najlepszych strategii ostatnich lat - Medieval: Total War. Akcja przenosi nas ponad 1200 lat wstecz, do roku 793 naszej ery, gdzie Wikingowie, niezwyciężeni skandynawscy wojownicy, siali postrach..
Medieval: Total War - Viking Invasion - recenzja gry