Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

2003Najciekawsze recenzje gier strategicznych 2

Recenzje gier strategicznych opublikowane w 2003 roku.

Soldiers of Anarchy - recenzja gry

recenzja gry8 sierpnia 2003

SoA to strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się post-apokaliptycznym świecie przyszłości. Po naszej wielkiej i dumnej cywilizacji zostało już tylko wspomnienie, a nieliczni ocaleni połączyli się w małe rywalizujące ze sobą grupy.

Soldiers of Anarchy - recenzja gry

Casino Tycoon - recenzja gry

recenzja gry12 grudnia 2003

Casino Tycoon to gra strategiczno-ekonomiczna pozwalająca nam stworzyć własne, niepowtarzalne kasyno, w którym tysiące ludzi będzie „dorzucało” swe ciężko zarobione pieniążki na nasze konto.

Casino Tycoon - recenzja gry

Pluton - recenzja gry

recenzja gry8 kwietnia 2003

Platoon: The 1st Airborne Cavalry Division in Vietnam to strategia czasu rzeczywistego, w której gracz staje się młodym amerykańskim żołnierzem służącym w Wietnamie (lata 1965-1968) w Pierwszej Dywizji Kawalerii Powietrznej.

Pluton - recenzja gry

Empire Earth: Sztuka Podboju - recenzja gry

recenzja gry31 marca 2003

Empire Earth: The Art of Conquest to dodatek do znanej strategii czasu rzeczywistego zespołu Stainless Steel Studios - Empire Earth.

Empire Earth: Sztuka Podboju - recenzja gry

Ski Resort Tycoon II - recenzja gry

recenzja gry24 marca 2003

Ski Resort Tycoon 2 to kolejna strategia ekonomiczna z cyklu „zbuduj i zarządzaj”. Tym razem producent postanowił odświeżyć, użyty już wcześniej, pomysł budowy ośrodka sportów zimowych.

Ski Resort Tycoon II - recenzja gry

Europa 1400: The Guild - recenzja gry

recenzja gry18 kwietnia 2003

Europa 1400: The Guild to strategia historyczna z bardzo dużą ilością elementów zapożyczonych z gier cRPG. Akcja toczy się u schyłku średniowiecza, po 1400 roku, kiedy to ludzkość zaczyna korzystać z uroków tego świata...

Europa 1400: The Guild - recenzja gry

Emergency 2: The Ultimate Fight For Life - recenzja gry

recenzja gry28 kwietnia 2003

Emergency 2: The Ultimate Fight for Life to druga część strategicznej serii, która ma za zadanie ukazać młodym graczom jak ciężka jest praca służb, których zadaniem jest zapobieganie skutkom katastrof, tj. straży pożarnej, policji i pogotowia.

Emergency 2: The Ultimate Fight For Life - recenzja gry

RollerCoaster Tycoon II - recenzja gry

recenzja gry8 maja 2003

Sequel jednej z najlepiej sprzedających się strategii ekonomicznych w historii - RollerCoaster Tycoon. Grę stworzył ten sam zespół developerski (pod przewodnictwem Chrisa Sawyera) co część pierwszą, wprowadzając wiele modyfikacji i usprawnień.

RollerCoaster Tycoon II - recenzja gry

Legion - recenzja gry

recenzja gry30 stycznia 2003

Legion to strategia pozwalająca graczom stać się wielkim Imperatorem Starożytnego Rzymu i rozwijać swoje państwo. Gra ideowo bazuje na znanym przeboju z początku lat 90-tych Centurion.

Legion - recenzja gry

Europa Universalis: II Wojna Światowa - recenzja gry

recenzja gry5 lutego 2003

Hearts of Iron to strategia czasu rzeczywistego z akcją osadzoną w realiach II Wojny Światowej. Zespół, który ją stworzył, nawiasem mówiąc ten sam który stworzył serię Europa Universalis...

Europa Universalis: II Wojna Światowa - recenzja gry

Ski Park Manager: Zbuduj swoje Zakopane - recenzja gry

recenzja gry12 lutego 2003

Ski Park Manager to strategia – ekonomiczna, pozwalająca graczom wykazać się na stanowisku szefa zimowego miasteczka turystycznego.

Ski Park Manager: Zbuduj swoje Zakopane - recenzja gry

O.R.B. - recenzja gry

recenzja gry13 lutego 2003

O.R.B. to strategia czasu rzeczywistego opowiadająca o desperackiej walce między mieszkańcami dwóch planet. Przedmiotem ich sporu jest bardzo bogaty w surowce naturalne pas asteroidów, stanowiący klucz do dalszego rozwoju obu nacji.

O.R.B. - recenzja gry

Battle Realms: Winter of the Wolf - recenzja gry

recenzja gry4 marca 2003

Battle Realms: Winter of the Wolf to samodzielny dodatek do strategii czasu rzeczywistego Battle Realms, fabularnie rozgrywający się przed wydarzeniami przedstawionymi w pełnej wersji gry.

Battle Realms: Winter of the Wolf - recenzja gry

Master of Orion III - recenzja gry

recenzja gry5 marca 2003

Master of Orion III to trzecia część jednej z najlepszych w historii strategicznych gier turowych rozgrywanych w scenerii science fiction. Zadaniem gracza jest rozwój i ekspansja w całej galaktyce.

Master of Orion III - recenzja gry

Hotel Giant - recenzja gry

recenzja gry6 marca 2003

Hotel Tycoon to strategia ekonomiczna stworzona przez Trevora Chan’a, twórcę serii Seven Kingdoms. Gracz staje się młodym przedsiębiorcą, którego celem jest stworzenie najlepszej sieci ekskluzywnych hoteli.

Hotel Giant - recenzja gry

War Commander - recenzja gry

recenzja gry13 marca 2003

Warcommander to strategia czasu rzeczywistego przenosząca nas w czasy II Wojny Światowej, do 6 czerwca 1944 roku (D-Day), gdzie obejmujemy dowództwo nad odziałem piechoty wchodzącym w skład wielkiej alianckiej armii lądującej na plażach Normandii.

War Commander - recenzja gry

Highland Warriors - recenzja gry

recenzja gry18 marca 2003

Highland Warriors to strategia czasu rzeczywistego zainspirowana głośnym filmem Braveheart, w którym Mel Gibson wcielił się w postać Williama Wallace. Akcja toczy się w na wyspach brytyjskich i pozwala graczom uczestniczyć w licznych konfliktach...

Highland Warriors - recenzja gry

Heroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm - recenzja gry

recenzja gry18 lutego 2003

Gathering Storm to pierwszy oficjalny dodatek do czwartej części popularnych Herosów z firmy 3DO. Fabuła Heroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm opowiada o walce pięciu herosów ze złym i potężnym czarnoksiężnikiem zwącym się Hexis.

Heroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm - recenzja gry