2003Najciekawsze recenzje gier strategicznych 2
Recenzje gier strategicznych opublikowane w 2003 roku.
Soldiers of Anarchy - recenzja gry
recenzja gry8 sierpnia 2003
SoA to strategia czasu rzeczywistego rozgrywająca się post-apokaliptycznym świecie przyszłości. Po naszej wielkiej i dumnej cywilizacji zostało już tylko wspomnienie, a nieliczni ocaleni połączyli się w małe rywalizujące ze sobą grupy.
Soldiers of Anarchy - recenzja gryCasino Tycoon - recenzja gry
recenzja gry12 grudnia 2003
Casino Tycoon to gra strategiczno-ekonomiczna pozwalająca nam stworzyć własne, niepowtarzalne kasyno, w którym tysiące ludzi będzie „dorzucało” swe ciężko zarobione pieniążki na nasze konto.
Casino Tycoon - recenzja gryPluton - recenzja gry
recenzja gry8 kwietnia 2003
Platoon: The 1st Airborne Cavalry Division in Vietnam to strategia czasu rzeczywistego, w której gracz staje się młodym amerykańskim żołnierzem służącym w Wietnamie (lata 1965-1968) w Pierwszej Dywizji Kawalerii Powietrznej.
Pluton - recenzja gryEmpire Earth: Sztuka Podboju - recenzja gry
recenzja gry31 marca 2003
Empire Earth: The Art of Conquest to dodatek do znanej strategii czasu rzeczywistego zespołu Stainless Steel Studios - Empire Earth.
Empire Earth: Sztuka Podboju - recenzja grySki Resort Tycoon II - recenzja gry
recenzja gry24 marca 2003
Ski Resort Tycoon 2 to kolejna strategia ekonomiczna z cyklu „zbuduj i zarządzaj”. Tym razem producent postanowił odświeżyć, użyty już wcześniej, pomysł budowy ośrodka sportów zimowych.
Ski Resort Tycoon II - recenzja gryEuropa 1400: The Guild - recenzja gry
recenzja gry18 kwietnia 2003
Europa 1400: The Guild to strategia historyczna z bardzo dużą ilością elementów zapożyczonych z gier cRPG. Akcja toczy się u schyłku średniowiecza, po 1400 roku, kiedy to ludzkość zaczyna korzystać z uroków tego świata...
Europa 1400: The Guild - recenzja gryEmergency 2: The Ultimate Fight For Life - recenzja gry
recenzja gry28 kwietnia 2003
Emergency 2: The Ultimate Fight for Life to druga część strategicznej serii, która ma za zadanie ukazać młodym graczom jak ciężka jest praca służb, których zadaniem jest zapobieganie skutkom katastrof, tj. straży pożarnej, policji i pogotowia.
Emergency 2: The Ultimate Fight For Life - recenzja gryRollerCoaster Tycoon II - recenzja gry
recenzja gry8 maja 2003
Sequel jednej z najlepiej sprzedających się strategii ekonomicznych w historii - RollerCoaster Tycoon. Grę stworzył ten sam zespół developerski (pod przewodnictwem Chrisa Sawyera) co część pierwszą, wprowadzając wiele modyfikacji i usprawnień.
RollerCoaster Tycoon II - recenzja gryLegion - recenzja gry
recenzja gry30 stycznia 2003
Legion to strategia pozwalająca graczom stać się wielkim Imperatorem Starożytnego Rzymu i rozwijać swoje państwo. Gra ideowo bazuje na znanym przeboju z początku lat 90-tych Centurion.
Legion - recenzja gryEuropa Universalis: II Wojna Światowa - recenzja gry
recenzja gry5 lutego 2003
Hearts of Iron to strategia czasu rzeczywistego z akcją osadzoną w realiach II Wojny Światowej. Zespół, który ją stworzył, nawiasem mówiąc ten sam który stworzył serię Europa Universalis...
Europa Universalis: II Wojna Światowa - recenzja grySki Park Manager: Zbuduj swoje Zakopane - recenzja gry
recenzja gry12 lutego 2003
Ski Park Manager to strategia – ekonomiczna, pozwalająca graczom wykazać się na stanowisku szefa zimowego miasteczka turystycznego.
Ski Park Manager: Zbuduj swoje Zakopane - recenzja gryO.R.B. - recenzja gry
recenzja gry13 lutego 2003
O.R.B. to strategia czasu rzeczywistego opowiadająca o desperackiej walce między mieszkańcami dwóch planet. Przedmiotem ich sporu jest bardzo bogaty w surowce naturalne pas asteroidów, stanowiący klucz do dalszego rozwoju obu nacji.
O.R.B. - recenzja gryBattle Realms: Winter of the Wolf - recenzja gry
recenzja gry4 marca 2003
Battle Realms: Winter of the Wolf to samodzielny dodatek do strategii czasu rzeczywistego Battle Realms, fabularnie rozgrywający się przed wydarzeniami przedstawionymi w pełnej wersji gry.
Battle Realms: Winter of the Wolf - recenzja gryMaster of Orion III - recenzja gry
recenzja gry5 marca 2003
Master of Orion III to trzecia część jednej z najlepszych w historii strategicznych gier turowych rozgrywanych w scenerii science fiction. Zadaniem gracza jest rozwój i ekspansja w całej galaktyce.
Master of Orion III - recenzja gryHotel Giant - recenzja gry
recenzja gry6 marca 2003
Hotel Tycoon to strategia ekonomiczna stworzona przez Trevora Chan’a, twórcę serii Seven Kingdoms. Gracz staje się młodym przedsiębiorcą, którego celem jest stworzenie najlepszej sieci ekskluzywnych hoteli.
Hotel Giant - recenzja gryWar Commander - recenzja gry
recenzja gry13 marca 2003
Warcommander to strategia czasu rzeczywistego przenosząca nas w czasy II Wojny Światowej, do 6 czerwca 1944 roku (D-Day), gdzie obejmujemy dowództwo nad odziałem piechoty wchodzącym w skład wielkiej alianckiej armii lądującej na plażach Normandii.
War Commander - recenzja gryHighland Warriors - recenzja gry
recenzja gry18 marca 2003
Highland Warriors to strategia czasu rzeczywistego zainspirowana głośnym filmem Braveheart, w którym Mel Gibson wcielił się w postać Williama Wallace. Akcja toczy się w na wyspach brytyjskich i pozwala graczom uczestniczyć w licznych konfliktach...
Highland Warriors - recenzja gryHeroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm - recenzja gry
recenzja gry18 lutego 2003
Gathering Storm to pierwszy oficjalny dodatek do czwartej części popularnych Herosów z firmy 3DO. Fabuła Heroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm opowiada o walce pięciu herosów ze złym i potężnym czarnoksiężnikiem zwącym się Hexis.
Heroes of Might & Magic IV: The Gathering Storm - recenzja gry